lea 1309

baby vægt

17 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :balloons

vil da lige høre havd jeres kære dejlige børn vejer :loveshower

Celina vejer nu 4400 g og hun er 2 mdr. i morgen torsdag :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min Victor er 7uger - og vejer 4000 synes han er lille - passer str 50 endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, min Anabella er stor så!! Hun er 5 uger og nogle dage og i mandags blev hun vejet til 5300 g. hos lægen..! Men hun følger sin kurve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var til 5 ugers undersøgelse med David i sidste uge vejede han 4,34 kg. Han er så småt begyndt at bevæge sig fra str. 50 og ind i str 56, så jeg har også en lille én :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Agnes fra slut august (og en basse) men hun var 63 cm og 6200g da hun var 2 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Rasmus var til 5 ugers undersøgelse d. 23.10 vejede han 5610 g. Han er ikke blevet vejet siden, så ved ikke hvad han er oppe på nu, men sundhedsplejersken kommer på torsdag i næste uge, så der finder jeg ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 uger og 5,5 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor var til fem ugers undersøgelsen i sidste uge 3660g og 55 cm. En lille dejlig fyr, som dog vokser som han skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lukas var 5400 gram og 57 cm til sin 5ugers undersøgelse, han passer str. 62 nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Victoria var 53 cm og 3750g til 5 ugers undersøgelsen.

Hun er 7 uger lige i dag, og vi har næsten lagt alt str. 50 væk.

Synes selv hun har nogle pæne kinder, men tager vi tøjet af, kan man godt se, at hun stadig er en slank lille dame :)

Indtil videre har hun gennemsnitligt taget 200g på om ugen, er spændt på, hvordan det ser ud, når SP kommer igen (på et eller andet tidspunkt, har ikke hørt fra vores faste, selv om hun skulle være kommet tilbage fra ferie <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah var 4160g og 54 cm til 5 ugers undersøgelsen for en uge siden, men jeg tror hun vejer mere. For 9 dage tidliger vejede SP'en hende til 4020g og der havde hun tage 300g på på 5 dg.

Men hun er en lille prop ;) jeg lagde str 50 væk i starten af denne uge ;) og jeg har lidt i str 62, hun har haft på. Men det er nok mere at der er stor forskel på mærkerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Charlie er 11 uger gammel og vejede i Onsdag, da SP var forbi, 5600 og 57 cm lang. Sp'en mener at han er en stor dreng (altså hun indikere at han er lige på grænsen til for stor), men vi kan, på det stykke papir vi har fået af SP'en i Kbh, se at han er fuldstændig spot on på kurven! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilli Luna var 8 uger i mandags da SP var på besøg og der vejede hun 4800g og var 59,5cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, min "lille" dreng er 2 mdr. Og vejer 6,6 kg! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 uger og 2 dage lille víctor vejer 5 kg og måler 59

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I sidste uge var Victoria 2 mdr. og 1 uge og vejede 4300 og målte 55 cm, så hun er stadig en lille fis, men dejlig :)

SP var enig: en dejlig pige i tydelig trivsel. :P

Der er fin sammenhæng mellem længde og vægt på kurven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Albert var i sidste mandag 12 uger og 2 dage. Han vejede 6500 g og var 67 lang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER