betina88

hvad giver i jeres barn i julegave???

2 indlæg i dette emne

hej alle i skønne herinde...

vil lige hører jer ad hvad i giver jeres barn i julegave?? jeg kan nemlig ik helt hitte ud a hvad vi ska give lucas.. vi har snakket om gåstol, men ved ikke helt... har brug for inspiration fra jer tror jeg :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi ved det heller ikke endnu :unsure

Brian sagde den anden dag, at vi kunne give ham en cykel. :balloon Jeg tror (håber) dog at det bare var for sjov :P

Jeg kunne godt tænke mig, at det var noget, som han kunne se tilbage på som voksen. Altså ikke nødvendigvis sådan noget sølv-dims, men heller ikke noget, der bare sådan lige går til... Synes det kunne være hyggeligt. :7himmel Men det er ikke et must. Men altså jeg gider ikke at hans julegave fra os skal være noget "kedelig" såsom en autostol (han skal SELVFØLGELIG have autostol, og hvis han ikke får den i dåbs eller julegave af andre, så køber vi den selvfølgelig - så hedder det bare ikke en julegave :whistling )

Mens jeg skriver indlægget tænker jeg på måske at give ham sådan et babyfotoalbum. Altså et tykt skumfotoalbum, der er savlesikkert. Det kunne han sikkert nok have sjov med når han blev lidt større, og det er da også en hyggelig nostalgisk ting at kigge tilbage på :)

Ellers tænker jeg, at vi giver ham et eller fedt og/eller charmerende stykke legetøj :)

Jeg har iøvrigt lavet en tråd om det i juleforummet også :) Men det er så selvfølgelig ikke bare henvendt til os juli-mødre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER