Barbamama

Avent suttehovederne

13 indlæg i dette emne

Det slår mig lige at vi har suttehoved 1 og suttehoved 2... Suttehoved 1 duer ikke længere, men gør 2'eren mon stadig? Er der nogen, der kan fortælle mig, hvor mange størrelser de findes i? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi bruger str 4 nu. men det kommer an på hvor utålmodig barnet er :) Zoey opgav meget hurtigt måltidet og kunne gå en dag uden at spise ret meget. derfor bruger vi 4 nu.

Men når du stadigvæk ammer ville jeg bruge så lille et suttehovede som muligt, så det ikke bliver for nemt for ham at få flaske ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh god pointe. :) Jeg håber at 2'eren duer endnu så. 1'eren gider han ikke, men vi går i hvert fald ikke lige ud og køber 3 eller 4 så. :) Men godt at vide, at de findes, hvis 2'eren pludselig bliver helt træls. :)

Tak for info :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger 2'eren til Sophia. Og det virker til at fungere fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Mon ikke Mar skal have samme størrelse så :) Og hvis det kikser, så har jeg :hophop parat :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi bruger str 4 nu. men det kommer an på hvor utålmodig barnet er :) Zoey opgav meget hurtigt måltidet og kunne gå en dag uden at spise ret meget. derfor bruger vi 4 nu.

Men når du stadigvæk ammer ville jeg bruge så lille et suttehovede som muligt, så det ikke bliver for nemt for ham at få flaske ;)

suttehoved 4...hvad er det for et...troede kun der var 3 størrelser...ved der findes en med rektangulær hul, er det den du mener eller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

suttehoved 4...hvad er det for et...troede kun der var 3 størrelser...ved der findes en med rektangulær hul, er det den du mener eller

Nej der er også en til tykkere væsker, hvor man skal dreje den alt afhængig af hvor meget der skal ud. Vi har en pt med 4 huller i, men bare de alm huller. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Mon ikke Mar skal have samme størrelse så :) Og hvis det kikser, så har jeg :hophop parat :P

Men har kun prøvet at give sukkervand, ikke MM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men har kun prøvet at give sukkervand, ikke MM

Han var i hvert fald IKKE tilfreds! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han var i hvert fald IKKE tilfreds! :o

Men er det så flasken eller suttehobedet han ikke er tilfreds med? Hvis du forstår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det så flasken eller suttehobedet han ikke er tilfreds med? Hvis du forstår.

Ja det er det store spørgsmål :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når L skal passes får hun MME af flaske og vi bruger suttehoved 2 af samme grund som Gittepit skriver: at de så ikke gider tage brystet fordi det er for besværligt hvis de har vænnet sig til det nemme nr. 3 eller 4 hoved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flasken var heller ikke et hit idag. <_< Men han blev faktisk sur inden han overhovedet havde fået den i munden, så jeg tror ikke at det handler om flasketype eller suttehoved (i hvert fald ikke KUN det).

Vi tager lige en pause (også fordi lageret af frysermælk er i bund og jeg tør ikke "stjæle" for meget af Mars mælk her under tigerspringet...) og så må vi se, om vi gider prøve igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER