Anja99

Testhold uge 49

62 indlæg i dette emne

Ja lidt tidligt, men man skal jo have noget at glæde sig til :loveshower

Derfor er her testholdet uge 49!

Gravid :gravid

Mens :prik

Mandag 3/12

TMaria

Tirsdag 4/12

Anja99 :prik

CNN

Onsdag 5/12

Torsdag 6/12

Fredag 7/12

Dorita :gravid

Lørdag 8/12

Søndag 9/12

:bd Til os alle :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er på den 3/12 :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på d. 4 eller 5 :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super i er på :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nærmer ÆL sig.. Inden for en uge ca så jeg går igang med at teste efter ÆL :D Wish me luck!

og held og lykke til I andre også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så nærmer ÆL sig.. Inden for en uge ca så jeg går igang med at teste efter ÆL :D Wish me luck!

og held og lykke til I andre også :)

Jeg er begyndt at teste, men ifølge de beregninger jeg har lavet et sted hvor jeg også kan påfører cyklus længde skulle ÆL være den 16 - så det er jo lige om lidt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede idag og der er KUN kontrolstreg :/

Min ÆL er også først omkring d 20, så jeg væbner mig med tålmodighed.. Men tester altså hver dag for at være sikker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det spændende :glad

Jeg er bortrejst i weekenden, så jeg håber min ÆL venter til starten af næste uge :whistling

:goodluck til os alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på om fredagen :wee

Uh, er første cyklus, så sandsynligheden er nok ikke så stor....men det forstår min hjerne vist ikke :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede idag og der er KUN kontrolstreg :/

Min ÆL er også først omkring d 20, så jeg væbner mig med tålmodighed.. Men tester altså hver dag for at være sikker ;)

Jeg tester også negativ - IHH det er frustrende, ville jo mener jeg burde begynde at teste positivt nu og begynde at få ÆL-smerter som sidste mdr nu her - men intet tegn på noget som helst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg aldrig brugt ÆL tests før, men når min ÆL burde ligge mellem d 15-21 eller nogen i den stil, burde der så ikke komme en svag streg nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg aldrig brugt ÆL tests før, men når min ÆL burde ligge mellem d 15-21 eller nogen i den stil, burde der så ikke komme en svag streg nu?

Jeg prøver også bare for at finde ud af hvornår jeg har ÆL og om jeg overhovedet har ÆL..

Men ville jo også mene der bør være en svag streg nu.. og her er der heller ikke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har igen taget en idag og SLET ingen streg og jeg burde have ÆL her d. 21 ca??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på om fredagen :wee

Uh, er første cyklus, så sandsynligheden er nok ikke så stor....men det forstår min hjerne vist ikke :kuller

Du er sat på :goodluck

Selvfølgelig kan det ske i 1. cyklus - jeg blev overrasket i sin tid, da jeg var gravid ved første cyklus efter jeg havde taget p-piller i 12 år! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har igen taget en idag og SLET ingen streg og jeg burde have ÆL her d. 21 ca??

Jeg er stoppet med at teste, de er konstant negative ikke engang en lille skygge streg, så jeg er nu overbevist om at jeg ikke kan teste for positiv ÆL, og denne gang har jeg heller ikke haft de store ÆL-smerter som jeg ellers har haft. Jeg har kun haft lidt niv/stikken fra den ca 14 til igår. så om det er noget med ÆL er gøre er jeg glad, ellers må jeg jo bare vente på jeg kan teste og formentlig tester negativ.

Krydser så meget for at der er lidt held til os alle sammen i denne cyklus, så vi alle sammen til sommer rende rundt med :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ skete der noget :balloon Så mangler vi bare en pos test d. 4/12 - JULEMAAAAAAAAAND kom med den ene gave til mig :jul4: :jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sat på :goodluck

Selvfølgelig kan det ske i 1. cyklus - jeg blev overrasket i sin tid, da jeg var gravid ved første cyklus efter jeg havde taget p-piller i 12 år! :D

Hele, håber da du har ret. Men tør ikke helt officielt håbe på det :P

Lad os bare alle få det to streger -håbe håbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er det snart vores tur de damer :D 10 dage for mit vedkommende ;) Hvis jeg kan vente så længe?? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er det snart vores tur de damer :D 10 dage for mit vedkommende ;) Hvis jeg kan vente så længe?? ;)

Jeg har jo så fundet ud af at jeg egentlig hører til uge 48 - Har en 26 dages cyklus og ikke 28 som jeg fik regnet ud på da jeg skrev mig på.

Så kan vi ikke tage weekenden uge 48 med - jeg tester nemlig 30 nov- 1 dec.

Har dog absolut ingen tegn på noget som helst, men så slipper jeg da også for at overfortolke noget ;)

Hvad med jer andre symptomer eller noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 30 dage ;) Men jeg tester også i weekenden tror jeg :P Jeg skal tisse meget og hele tiden - så er jeg ikke gravid må jeg en tur til lægen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh ja det er sjovt at tænke på at løbet er jo kørt og måske er der noget igang inde i mavsen :)

*vente vente vente*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sgu ikke rigtig der er noget her :/ Synes jeg har ondt i maven - kunne være menssmerter.. Jeg skal godt nok tisse konstant, men tror godt nok ikke helt på at det er gået efter planen :/ ØØØØØØV :angry Er jeg den eneste der ikke kan lave linieskift?? :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror heller ikke på der er noget her, mens dag i dag, ingen symptomer på Mens eller på bebs :(

har dog ikke testet i dag, venter til i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, håber I begge tager fejl. Ingen mens til jer, tak!

Jeg glæder mig så meget til at teste. Er bange for jeg ikke k n vente. Så må jeg jo bare ikke blive for skuffet :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget en negativ test :/ Meen testede også en uge før tid! ;) Var nysgerrig.. Håber heller ikke på mens - til nogen af os!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER