lukaj

vi har haft brand :(

30 indlæg i dette emne

igår sad jeg i stuen med alle tre børn og så bingo banko, pludselig går alt strøm i hele huset. jeg går ovenpå for at se om det er en sikring der er sprunget men allerede på trappen op begynder jeg at lugte røg, jeg kan intet se så fortsætter op ad trappen. da jeg kommer op kan jeg se at der står flammer ud af døren fra elias værelse og jeg tænker bare på at få børnene ud og få ringet 112. jeg slæber børnene ud i bilen og kører dem over til naboen hvorefter jeg kører tilbage for at vente på brandvæsnet.

det viser sig at vi har haft en fejl i HFI relæet og det er der branden er startet. hele elias værelse er brændt :boohoo: alle hans julegaver, hans legetøj og tøj, resten af huset har der ikke været ild i men der er sod overalt i hele huset. vi er kommet på hotel indtil de finder ud af noget med en beboelses vogn vi kan være i indtil huset er klart til at flytte ind i igen.

puha, tror jeg stopper nu for jeg kan ikke overskue mere lige nu :boohoo:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du får lige et par :kram :kram2 KAn slet ikke forestille mig hvor ubehageligt det må være :kram2 :kram

Håber I snart kan komme tilbage i huset igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Puh hvor må det havde været forfærdentligt :( Godt at Elias ikke var på værelset :boo Og godt at I alle er okay :kram2 Håber I snart kan komme tilbage i huset og at I får bearbejde den her forfærdentlig oplevelse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh nej dog, det var da frygtelig for jer. :kram :kram :kram :kram

Og kan kun tænke, hvor er det godt at i alle var i stuen, og ingen kom noget til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor forfærdeligt.. Men trods alt godt I allesammen er okay !

Tanker i jeres retning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhaaa - så tuder jeg igen...

Gudskelov for at i var i stuen - og at du fik børnene ud af huset.. :(

Super ærgeligt med julegaverne/værelset.. MEN det er jo gudskelov kun materielle ting... der kan generhveves med penge...

Sender jer en masse gode tanker...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 ååååh nej nej nej ltså, puha godt i kom ud allesammen :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det TRÆLST! Men gud ske tak og lov for, at i alle er ok.:kram2

- Jeg kender for øvrigt til det med brand og sodskade... Den 1. januar 2008 havde vi en lidt for nysgerrig hvalp, som fik tændt for komfuret mens vi ikke var hjemme - og igen, gud ske tak og lov for at vi kom hjem et smut INDEN vi skulle i bio for at se film efter maden, for elles var det gået helt galt, og vi havde haft 3 døde dyr at komme hjem til.

Vi var dog så "heldige" at vi havde lukket en masse døre, så havde mulighed for at være hjemme og bo i stuen mens ISS gjorde det hele pænt igen. Men det var et langtrukket projekt at få et ordentligt hjem igen og desværre var mange ting blevet kasseret pga sodskade. Men vi havde det alle sammen ok, og det er trods alt det vigtigste.

Jeg håber hurtigt jeres forsikring sørger for jeres hus bliver beboeligt igen!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram må være forfærdeligt :( men godt i alle er uskadet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor forfærdeligt :kram :kram

Godt ingen af jer kom til skade, men for pokker for en oplevelse. Hvor er det dog godt I er uskadte alle mand :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha stakkels dig og hvor er det heldigt at i var i stuen :kiss :kiss :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels jer! HELDIGT der kun skete materielle skader :loveshower :loveshower Håber alt går som det skal med erstatning og i standsættelse!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiii hvor frygteligt!!! Mareridt altså! :(

Godt i var i stuen så i kunne komme væk! Pyhhh....ai hvor rystende! :(

Pyt med legetøjet, nu får han ALT nyt! :)

KRAM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føj en oplevelse :kram2

Gud ske lov at I var oppe og vågne alle mand og at ingen kom noget til!

Men sikke en start på året :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej da :kram Godt i alle sammen var i stuen og der ikke skete jer noget. Sikke en frygtelig start på året :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha for en oplevelse... :kram2

Hvor er jeg glad for du der ingenting skete med dig eller børnene....

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV for en oplevelse! Godt I alle er I god behold!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en grim forskreækkelse kan godt forstå, at du er meget chokeret.

Men hvor var det bare heldigt, at det skete mens I var vågne og ikke om natten, så ingen kom til skade.

Mange tanker til jer allesammen.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var dog skrækkeligt... Godt du opdagede det, så I kom ud i tide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for alle jeres knus, de varmer rigtig meget. og i har selvfølgelig alle ret i at jeg skal se på alt det positive. det er trods alt "kun" første sal der er brændt, vi kunne ha mistet hele huset. og så kan jeg slet ikke holde ud at tænke på hvis det havde sket på en hverdag, branden startede jo kl 20.30 ca og der ville elias normalt ligge på sit værelse og sove :( men da det var 1 januar og weekend fik han lov at være oppe sammen med mig og de store drenge. det er bare så uhyggeligt at tænke på at jeg hyler hver gang :boo

men tak for jeres tanker selvom overskudet ikke lige er her til at svare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor frygteligt :( Men hvor er det godt at der ikke er sket nogen noget :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for alle jeres knus, de varmer rigtig meget. og i har selvfølgelig alle ret i at jeg skal se på alt det positive. det er trods alt "kun" første sal der er brændt, vi kunne ha mistet hele huset. og så kan jeg slet ikke holde ud at tænke på hvis det havde sket på en hverdag, branden startede jo kl 20.30 ca og der ville elias normalt ligge på sit værelse og sove :( men da det var 1 januar og weekend fik han lov at være oppe sammen med mig og de store drenge. det er bare så uhyggeligt at tænke på at jeg hyler hver gang :boo

men tak for jeres tanker selvom overskudet ikke lige er her til at svare

Det må være SÅ forfærdentligt at tænke på :boo Burde jo nok sige, ja men det gjorde han IKKE og det er det du skal tænke på, men jeg ville tænke ligesom dig :( Og kan godt forstå, at det må være meget svært at se det positive LIGE NU :kram Håber du får bearbejdet tingene, så du kan komme til at tænke på det positive og ikke være bange for, hvad der kunne have været sket :kiss Håber det gav lidt mening :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER