Stbaby

Hvad synes i om min nye signatur?

30 indlæg i dette emne

Vi var ved fotograf i efterårsferien. Billedet i signaturen er ikke det der bliver julegave, så det tør jeg godt vise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej hvor har du nogle skønne unger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver også lige nødt til at vise The Usual Suspects loveshower.gif

352q5oz.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, hvor er de gode - begge billeder!!

Er vild med dem begge - Det giver mig helt lyst til at få sådan en bunke unger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver også lige nødt til at vise The Usual Suspects loveshower.gif

352q5oz.jpg

jeg kan godt regne ud, hvem der er Pernille, og hvem der er de to yngste, men de mellemste drenge (din den ældste og mandens den ældste søn) hvem der er hvem

Og Fridas grin på det, hvor de står op allesammen, hvor er hun altså bare bedårende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan godt regne ud, hvem der er Pernille, og hvem der er de to yngste, men de mellemste drenge (din den ældste og mandens den ældste søn) hvem der er hvem

Og Fridas grin på det, hvor de står op allesammen, hvor er hun altså bare bedårende

Mit bud er at den store pige, står ved siden af mandens store dreng :) De ligner i hvert fald hinanden, rigtig meget :7himmel

Hvor er de altså kønne alle sammen.. Elsker at man kan se lidt personlighed i billederne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bud er at den store pige, står ved siden af mandens store dreng :) De ligner i hvert fald hinanden, rigtig meget :7himmel

Hvor er de altså kønne alle sammen.. Elsker at man kan se lidt personlighed i billederne!

dow Gitte, jeg tænkte ikke over, hvem der lignede hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det nogen skønne billeder! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to der står pænt er min mands - de tre fjollede er mine. Passer vist ret godt på personligheden også ;)

Og Xander der kun er 8 vil meget gerne være lige så stor som Kristoffer. Det var først da vi så billederne vi opdagede han står på tæer - det lagde vi ikke mærke til da billedere blev taget.

Og selvom det er en dejlig flok, kan jeg sige at når man skal have taget billeder af dem alle 5 på samme billede kræver det en STOR portion tålmodighed (og en god fotograf :)).

Derudover havde jeg afskrevet et 'sid pænt og smil til fotografen'-billede allerede før vi tog derhen, for det vidste jeg ville blive umuligt. Enten ville de ikke alle smile eller også ville det blive sådan nogle kunstige smil.

Så vi valgte - smid ungerne i en bunke og tag en hulens masse billeder, og håb nogle af dem bliver gode. Tror der var omkring 10 fra fotografen og ud af dem valgte vi 5 :)

...kan sige at det der bruges til julegaver sidder Frida og piller næse 0009.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle dejlige unger!!! :loveshower

Hehe, jeg skulle til at sige, at den store pige ligner dig meget, men det kan vist ikke passe :oops

Og BTW, så synes jeg det er skønt at billederne er fulde af liv og ikke de typiske "sid pænt og smil"-billeder :loveshower

(Fabelagtigt at Frida piller næse på julebilledet :balloon Det er da humor :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med at hun ligner mig har vi hørt før. Da vi var i London i sommers kun os to orkede vi ikke at forklare 117 gange, så der gav vi bare folk ret :)

Og sjovt nok fik jeg at vide da jeg var sammen med Xanders far, at hans datter fra tidligere forhold også lignede mig meget, så folk troede hun også var min (hvad hendes mor var noget fornærmet over da hun er kineser ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

elsker altså også at frida piller næse :) ha ha ha :lol

Du er heldig at have sådan en flok, og liv i huset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da gerne se det julegavebillede :whistling

Ej, er altså helt vild med billederne; Og det med de bare er "bunket" det SÅ genialt.. Der er SÅ meget glæde og liv.. Og især der hvor de ligger sammen - Ih, hvor ligner det bare en søskendeflok der elsker hinanden :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det med at hun ligner mig har vi hørt før. Da vi var i London i sommers kun os to orkede vi ikke at forklare 117 gange, så der gav vi bare folk ret :)

Og sjovt nok fik jeg at vide da jeg var sammen med Xanders far, at hans datter fra tidligere forhold også lignede mig meget, så folk troede hun også var min (hvad hendes mor var noget fornærmet over da hun er kineser ;))

:lolhit :lolhit :lolhit

Jeg lignede også min onkel, da jeg var barn... Altså min mors søsters mand. Ved ikke lige, hvordan det skulle hænge sammen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da gerne se det julegavebillede :whistling

Ej, er altså helt vild med billederne; Og det med de bare er "bunket" det SÅ genialt.. Der er SÅ meget glæde og liv.. Og især der hvor de ligger sammen - Ih, hvor ligner det bare en søskendeflok der elsker hinanden :7himmel

:ditto Fortroligt forum måske? :whistling Ellers så efter jul! :sm (<-- i mangel af en høfligt bedende smiley)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en skøn flok! Vil se frem til at se julegavebilledet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pille-næse billedt :)

2rwndjo.jpg

En bunke børn

2agn6nc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg synes pille-næse-billedet er helt fantastisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og så er der jo billede til konfirmationen også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej det er nogle skønne skønne naturlige billeder :7himmel og en god flok dejlige unger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlige unger og fantadtiske billeder :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt pille-næse-billede :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode billeder fulde af liv og spas og næsepilleri :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER