Heidi0601

Lillepigens dåbsplanlægning

14 indlæg i dette emne

Jeg har stort set alle ideerne på plads, og også hvordan de forskellige ting skal sættes sammen. Jeg vil denne gang have et tema - med Lærke var der pink og lime som gennemgående farve, men ikke et tema som sådan.

Denne gang bliver det med dem her som tema:

ladybug-colors-finished.png

Så gennemgående bliver det sort, rød og hvid.

Grunden til det bliver mariehøns som tema er, at vi fra starten har kaldt hende ladybug - lige siden vi fandt ud af, at det var endnu en pige vi skulle have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tid: Vi satser på den 9 eller 10/ 3 -2013

Sted: Dåben skal foregå i Gjellerup Kirke, som er "vores" kirke, selv om vi ikke bor i sognet, hvor kirken ligger.

Feststed: Vi vil rigtig gerne holde det i et festsal, hvor min onkel kan skaffe os ind. Men det kommer meget an på, om lokalet er ledigt der. Vi skal have datoen på plads, inden vi kan booke lokalet.

Mad: Jeg regner med, at vi skal have mad fra Kokken & Jomfruen igen. Dem har vi fået fra til alle de store fester vi har holdt, og det har været SUPER hver gang.

Gæster: Vi regner med at vi ryger på omkring 25-40 gæster, hvis alle kommer.

Faddere: Mine tre brødre samt et rigtig godt vennepar vi har stod faddere til Lærke. Det ville være "nemt" at tage dem alle 5 igen, men jeg har overvejet, om vi skal skifte lidt ud i "gruppen", da vi desværre ikke ser så meget til det hold venner, som vi har gjort. Nu er det nok nærmere et nyt hold venner, som vi har lært at kende igennem Lærkes mødregruppe, som jeg ville overveje. Men vi må se. Det er jo lidt et "ømt" emne, så det skal overvejes godt og grundigt!

Ønsker: Det er vi ikke klar over endnu, men helt sikkert er, at hun ønsker sig en Stokke Trip Trap stol og børnebestik i sølv. Og så tror jeg Alberte Vindings to sangbøger med cd'er kommer på listen også. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en idé om, at bordene skal være dækket med sort velour og så skal der en rød løber på på midten af bordet. Jeg vil rigtig gerne have noget sisoweb (eller lignende), men alternativet bliver en organza løber. På løberen kommer der så en masse små mariehøns, som jeg allerede har købt i Søstrene Grene.

I loftet vil jeg gerne have en blanding af store og små silkepapir/ serviet pompoms. De kan hænge i fiskesnøre.

Og på bordene skal der også være en blanding af store og små bloklys i rød, hvid og sort. På de største lys vil jeg skrive navnet på Lillepigen og daten for barnedåben. Det var der også på bloklysene til Lærkes barnedåb, og dem brugte vi som en "farvel gave" til bedsteforældrene, da dåben var ovre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores indbydelser kommer til at ligne dem her under - dog med visse ændringer.

Jeg har selv været i gang med at ændre lidt i dem, men dette er inspirationen:

5716305648_9e5fc68474_z.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare en megasød invitation!!! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare en megasød invitation!!! :P

Tak tak. Jeg forelskede mig også i den med det samme. Godt manden ikke er så kritisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh for et fint tema Heidi og er da helt vild med de invitationer der! :) Så søde! Glæder mig til at se, hvad du har fået sat sammen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiih det er nogle søde invitationer! må man se dit udkast?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er invitationerne klar til afsendelse. Vil i se?

Forsiden

2013-01-11%2018%3A25%3A43%20%2B0000.jpg

Første side er blank sort

2013-01-11%2018%3A25%3A51%20%2B0000.jpg

Anden side har selve invitationen

2013-01-11%2018%3A26%3A02%20%2B0000.jpg

Og "modsat" invitationen er de praktiske informationer

2013-01-11%2018%3A26%3A08%20%2B0000.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er sød :) :) men hvorfor sort blank side?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den er sød :) :) men hvorfor sort blank side?

Det var fordi jeg først overvejede at sende en ønskeseddel med, og så skulle jeg have brugt den side til det. Men det gik vi fra.

Men er egentligt meget godt tilfreds med at den blanke sorte side er der, for vingerne sidder ikke hermetisk fast på den, så den kan åbne sig uden megen arbejde, og så ser det bare ud som om mariehønen flyver - uden man kan se invittionsteks. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ok :) sød er den hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de søde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare blevet rigtig godt Heidi :D Super fint altså! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER