Ihpets-mortilto

Bryster, amning, ømhed og lækken

4 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Tænkte at jeg ville oprette en "bryster" tråd :rolleyes

Hvad tænker i om amning, vil i det?

Jeg vil rigtig gerne amme, men det er lige som om mine bryster tror at jeg allerede skal amme. For at sige at der drypper lidt ud, er altså en seriøs underdrivelse. De kan virkelig sende en fedtet halv-gennemsigtig STRÅLE ud.

Er rigtig glad for udviklingen, for det virker som et godt tegn på at jeg vil kunne amme. Men ALTSÅ, føler mig allerede som Nora Malkeko, og ikke som sexet-stephy-pigen mere.

Jeg har læst nogle steder at det er helt normalt at brysterne lækker, for så at stoppe med det igen indtil termin. Hvad er jeres oplevelser?

Fortsat god weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lækkede overhovedet ikke, så det er bestemt ikke et must...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JustME:

Min søster lækkede slet ikke med hendes den første og hun ammede ham fuldt i 6 måneder og sådan lidt ekstra i de følgende par måneder. I denne graviditet tilgengæld lækker hendes bryster en del.

Mine er heller ikke blevet mørkere. Kun (meget) større og så har jeg mange tydelige blodårer der ligesom er poppet frem. Men det er altså underligt at der kan komme så meget ud synes jeg, men de har også gjort ONDT de sidste par dage. Jeg har fået nogle ordentlige jag, og tænker nu at det var forberedelsen på væsken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne amme og håber på at det kommer til at fungere :) vores første barn ammede jeg i 5 måneder, hvorefter vi gik over til flaske fordi han ikke ville mere. Vores andet barn ammede jeg til hun var 9 måneder, og det fik en ende da hun begyndte at bide hul med sine meget skarpe fortænder <_< så var det ligesom ikke så spændende længere ;)

Jeg lækker ikke (endnu), men husker at jeg gjorde det fra omkring halvvejs i første graviditet. Anden gang lækkede jeg slet ikke, men det havde jo så ingen betydning for et vellykket ammeforløb efterfølgende :)synes dog at mine bryster er meget ømme, og specielt dutterne er vildt sensible nogle dage, troede i grunden det tog af når man var ovre de første måneder af graviditeten :huh endnu en af gravditetens lyksaligheder he he ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER