Camillat

Hjaelp! Ny Super Nova er gaaet i strejke!

28 indlæg i dette emne

Piger, vi koebte en Super Nova i babysam lige foer vi tog tilbage til Italien. Vi har saadan manglet en babyalarm, og jeg ville gerne have en Padwico, men lod mig overtale til at koebe en Super Nova af damen i butikken. Den virkede upaaklageligt i forgaars og igaar, men nu virker den ikke idag! Kanal A eller B, det er samme moej, ogsaa de der koder DSIP og SIP har jeg pillet ved, og de er ens paa begge alarmer, Jeg har ogsaa reset'et til vaerksindstillimger, lige meget hjaelper det.

Parent Unit virker, larmer lidt, naar vi taender den og saa lader den som om baby sover/er stille. Der er modtagelse i den, derude til hoejre. Baby unit sender, men signalet modtages ligesom ikke paa parent unit. Hvad helvede skal vi saa goere? Jeg er bare SLET ikke god til teknik, der skaber sig og det er altsaa ikke fordi jeg ikke kan laese en brugsvejledning

pokey.gif

Jeg fik fat i en gut hos babysam, som mente, at jeg skulle skifte kanal og koder, for saa gik noget i den. Men serieost, vi er i en middelalderlandsby i bjergene og her bruger folk begraenset babyalarmer, fordi deres boern sover inde. JEg har svart ved at forestille mig, at der gaar 100 babyalarmer i den, men proevede 5 forskellige kobinationer, alle uden held

Skal jeg igennem alle 2xx kombinationsmuligheder paa den? blink.gif

Orker ikke alt det frem og tilbage med garanti osv mellem babysam og os i Italien, som jeg udelukkende har laest oev paa oev om... Nu var vi lige saa glade for at have en babyalarm og jeg havde Noah sovende ude igaar, mens jeg spiste frokost med andre mennesker og ikke herhjemmeyay.gifKkulle sgu have taget den Padwico, jeg kom efter angry.gif

help.gifsad.gifboohoo.gifsad.gifhelp.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes, det lyder som en bytter <_<

Vi har slet ikke haft problemer med vores. I love it.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg desvaerre ogsaa.... M boevlede med dem i en halv time og endte med at pakke dem tilbage i kassen. Jeg ringer til dem paa mandag og saa maa de jo sendes nordpaa - jeg er bare SAA vred og aergerlig, for det er MANGE penge at smide efter saadan en alarm, naar lortet saa ikke virker og hun saadan pressede paa for at faa os til at koebe netop den, fordi de efter hendes eget udsagn "ikke har problemer med dem". Orker bare ikke at de skal smide den til rep og saa skal den jo retur til os. Saa haaber jeg skisme, den virker derefter og for altidsm.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu var jeg lige saa glad for at have en babyalarm.... boohoo.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige, at hende damen (formentlig) har løjet for dig, for jeg tror snart, at alle forretninger kender til bøvl med Baby Nova.

Vi har den, og har haft byttet parents unit to gange. Min kæreste er rimelig godt teknisk begavet, og vi kunne heller ikke få styr på vores, så det var en bytter. Og det fik vi uden problemer, men kan godt se, det er træls for jer, når I ikke bor i Danmark.

Jeg læste højt for min kæreste, hvad I bøvler med, og han sagde med det samme, at de skal byttes, I kan ikke gøre noget selv for det.

Det er skide øv og bøvlet, ja.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige, at hende damen (formentlig) har løjet for dig, for jeg tror snart, at alle forretninger kender til bøvl med Baby Nova.

Vi har den, og har haft byttet parents unit to gange. Min kæreste er rimelig godt teknisk begavet, og vi kunne heller ikke få styr på vores, så det var en bytter. Og det fik vi uden problemer, men kan godt se, det er træls for jer, når I ikke bor i Danmark.

Jeg læste højt for min kæreste, hvad I bøvler med, og han sagde med det samme, at de skal byttes, I kan ikke gøre noget selv for det.

Det er skide øv og bøvlet, ja.

Aah, jamen, saa er vi da ikke helt galt paa den her... desvaerre! Ogsaa udfra en hurtig google, som viser at Nova ikke har den bedste samarbejdsvillighed som producent. Men det maa jo komme an paa en proeve. Men taenk, at hun i den grad stod og dissede Padwico og skamroste Super Novaen... Hun faar altsaa venlig, men ganske klar besked paa mandag. Men godt, at vi saa har pakket dem tilbage i deres kasse...

Jeg haaber VIRKELIG, at de ordner det i en fart, saa vi kan bruge det produkt, vi har betalt for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, jamen, saa er vi da ikke helt galt paa den her... desvaerre! Ogsaa udfra en hurtig google, som viser at Nova ikke har den bedste samarbejdsvillighed som producent. Men det maa jo komme an paa en proeve. Men taenk, at hun i den grad stod og dissede Padwico og skamroste Super Novaen... Hun faar altsaa venlig, men ganske klar besked paa mandag. Men godt, at vi saa har pakket dem tilbage i deres kasse...

Jeg haaber VIRKELIG, at de ordner det i en fart, saa vi kan bruge det produkt, vi har betalt for.

Altså hos os sendte de den til reparation, vi fik den tilbage, uden de havde lavet noget, men den virkede! Så vi havde det sådan lidt, om de ikke ville ud med, at der var bøvl med dem. Da vi sendte den afsted igen, kunne de godt finde fejlen, og den virkede så igen. Vi lånte en anden imens den var til reparation uden problemer, men igen anderledes i jeres sag.

Det, vi valgte Super Novaen ud fra, var ingen stråling, og det kan jeg ikke huske, om Padwicoen har?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hos os sendte de den til reparation, vi fik den tilbage, uden de havde lavet noget, men den virkede! Så vi havde det sådan lidt, om de ikke ville ud med, at der var bøvl med dem. Da vi sendte den afsted igen, kunne de godt finde fejlen, og den virkede så igen. Vi lånte en anden imens den var til reparation uden problemer, men igen anderledes i jeres sag.

Det, vi valgte Super Novaen ud fra, var ingen stråling, og det kan jeg ikke huske, om Padwicoen har?

Jeg ville netop gerne have Padwicoen, fordi straalingen er lav - jeg havde slet ikke overvejet en Super Nova, for troede egentlig, at der var DECT-teknologi i den og det vil vi IKKE have. Nu havde den saa lav straaling og hun sagde, at Padwicoen til 50 kr mindre havde SAA mange problemer og den syntes hun bare IKKE vi skulle kigge paa. Den Padwico til 1100 havde de ikke problemer med, men solgte den heller ikke ret meget. Den havde jeg lyst til at snuppe, men saa blev hun ved med den Super Nova, saa vi endte med dendry.gif

Vi kan jo ikke faa en laane imens, men jeg tenderer staerkt til at skaelde ud, indtil de giver mig pengene igen, selvom jeg ikke har ret til det(endnu). Saa kan jeg koebe den Padwico, jeg kom for at koebe. Jeg kan jo ringe til hende hver dag, indtil vi har en alarm, der virker, for jeg er godt nok forbistret... numse.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, hvor træls! :prik Typisk, at det lige præcis er hende der skal have alarmen med til Italien, der får en med problemer <_<

Vi har aldrig haft problemer med vores, men har flere gange været dybt imponeret over dens rækkevidde (f.eks. fra værelse 6 til restauranten hos Al Vecchio Convento ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg, hvor træls! :prik Typisk, at det lige præcis er hende der skal have alarmen med til Italien, der får en med problemer <_<

Vi har aldrig haft problemer med vores, men har flere gange været dybt imponeret over dens rækkevidde (f.eks. fra værelse 6 til restauranten hos Al Vecchio Convento ;))

I know, darling, det var ogsaa med en lille tanke paa jer, at den roeg med sydpaa wink.gif

Men ja, typisk! Tror altsaa, det er noget med, at jeg ikke koebte den, jeg kom for... karma-agtigt. Vi var foerst i Kaere Boern, hvor de ikke havde Padwico, men Super Nova. Saa i Salling, hvor de kun havde Super Nova. Saa i BabySam... Noget tog altsaa numse.gif paa os her... unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod... Jeg er faktisk heller ikke super glad for vores. Synes Laura skal græde meget højt før det går igennem (og mener jeg har sat den på maks mht. lyd), så jeg hører hende ofte selv før alarmen sender <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camilla, jeg har prøvet præcis det samme som du beskriver.

Hos os var det dsip som var slået til på den ene og ikke den anden.

Syntes faktisk det er for dårligt. Det så ud som om Astrid sov sødt, men lige pludselig kunne jeg høre hende udenfor, men alarm vidste at hun sov.

Man skulle jo gerne kunne stole på baby alarmen.

Men det lyder jo til at du har prøvet at pille ved det hele.

Øv Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod... Jeg er faktisk heller ikke super glad for vores. Synes Laura skal græde meget højt før det går igennem (og mener jeg har sat den på maks mht. lyd), så jeg hører hende ofte selv før alarmen sender <_<

Mega skod, altsaa... Noah kunne have sovet ude i dag, men endte med at sove smaa 45 min inde i fyldt restaurant, fordi jeg ikke har den skide alarm. Jeg oensker virkelig bare at faa den byttet til en Padwico eller bare en tilgodeseddel, saa vi kan koebe den alarm, vi kom for. Foeler mig meget vildledt, saa jeg vil gaa langt, for at faa det, som jeg vil have det, selvom mange jo er glade for deres... sad.gif Den virkede nu fortrinligt de to dage, den virkede.

Camilla, jeg har prøvet præcis det samme som du beskriver.

Hos os var det dsip som var slået til på den ene og ikke den anden.

Syntes faktisk det er for dårligt. Det så ud som om Astrid sov sødt, men lige pludselig kunne jeg høre hende udenfor, men alarm vidste at hun sov.

Man skulle jo gerne kunne stole på baby alarmen.

Men det lyder jo til at du har prøvet at pille ved det hele.

Øv Øv

Super underligt. Hvordan kan den DSIP slaas til? For der kommer ikke DSIP symbol op paa den ene, saa maaske er det det... men man skulle jo bare tro, at den var slaaet til, naar den virkede indtil aftenen foer. Jeg var endda inde ved Noah paa vaerelset for at puste i den, saa M kunne hoere hvor godt, den var, hvor den virkede.

Det er LIGE saadan det var, som du beskriver det! Det var faktisk heldigt at Noah sov laenge, for jeg var lige nede i restauranten for at lave kransekagemasse for M, mens han sov. Alarmen viste jo bare sovende baby... Han kunne have skreget laenge, hvis han var vaagnet ked af det imens... sad.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi havde vførst købt padwico 938,men vi havde VILDT mange problemer med den... så da jeg var inde med den 4 gang fik vi en super nova og er vildt glade for den...

har ingen problemer haft overhovedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den, og har på trods af vi har lavet en kodet kanal ind imellem problemer med andet støj går i den. Mobil telefoner, radioer mv. Fx kan jeg altid høre i alarmen når posten kører forbi ude på vejen, så kommer der radiostøj. For det meste virker den upåklageligt, men ind imellem oplever vi at den ikke reagerer selv om hun græder :(

Men det lyder til din er en bytter desværre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også en super nova sidst og jeg var bare p.... træt af den! Den skrattede og bippede og løb tør for strøm ustandseligt! Jeg ville også have haft en padwico men blev overtalt af en vældig flink dame som mente at den ikke var pengene værd! Jeg har tit tænkt at det var karma der ramte mig bagi fordi jeg ikke tog min egen beslutning, så nu har jeg så lært det!

En tur nordpå med den og så må de få den til at virke nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville kræve penge tilbage hvis jeg var jer.. vi har os en super nova, men har dog aldrig haft problemer med den..(7,9,13)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan desvaerre ikke saadan lige kraeve at faa pengene tilbage. Ifoelge koebeloven har de ret til at reparere den to gange, foer jeg kan kraeve mine penge tilbage med god ret. Men altsaa, det vi har gjort, er at sende den retur med kopi af bon og koebsbevis og denne tekst i et vedlagt brev.

"Vedr.: Ikke-funktionsdygtig Super Nova babyalarm.

Mandag den 29. Oktober havde vi sidste dag i Danmark efter vores soens barnedaab og havde sat os for at koebe en god babyalarm, da vores meget billige IKEA ikke fungerer tilfredsstillende. Det skulle gerne vaere en Padwico, have lav straaling og virke. Vi var foerst i Kaere Boern, hvor vi har handlet barnevogn mm, men de havde kun dyr Super Nova og ellers Phillips. Saa i Salling, som ogsaa kun havde dyr Super Nova. Dernaest hos jer i sidste time foer lukketid. I havde Padwico. Egentlig var det model 903, som jeg havde laest godt om og som opfylder vores behov til fulde, ogsaa oekonomisk, men jeg huskede ikke modellerne og blev lidt perpleks over saelgers fremgangsmaade.

Saelger kom straks med den dyreste Padwico(ikke i webshoppen) og fortalte, at den ikke er god og har mange problemer. Saa hev hun den dyreste alarm i butikken frem, Super Nova, og roste den til skyerne – 1299 kroner! Den billigere Padwico 830 til 1100 kr. fik vi ogsaa lov at se, men den fik ikke mange gode ord med paa vejen. Jeg havde set en mindre dyr paa nettet, men den var der tilsyneladende ikke… Vi ville ikke have tid til at koere rundt laengere, soennike var traet og vi skulle rejse hjem dagen efter. Saa vi endte med at bruge de ekstra penge paa en angiveligt SUPER alarm. Ok, vi havde nu brugt vores soens pengegaver fra barnedaaben dagen foer og lidt til.

Nuvel, vi kom tirsdag aften hjem til vores hjem i Italien og satte alarmen til opladning. Den virkede upaaklageligt de foerste to dage. Paa tredjedagen forlod jeg kort vores lejlighed og gik ind i nabolejligheden. Super Novaen var jo sat til og viste at mit barn sov. Jeg kom hjem igen og kort tid efter hoerte jeg min soen pludre. Men det var ikke gennem alarmen – den viste nemlig, at Noah stadig sover! Hoerelse og lydstyrke var skruet helt op paa begge alarmer og den stod stadig paa vaerksindstillingerne. Kanaler og koder var altsaa ens paa begge alarmer. En mandlig medarbejder i BabySam Tilst(I er jo desvarre umulige at komme igennem til…) raadede mig til at skifte kanaler og koder, for noget maatte gaa i vores alarm(her i bjerglandsbyen med 400 indbyggere, hvor der ikke saadan bruges babyalarmer til de faa babyer, der bor her…) Min mand og jeg er normaltbegavede og forstaar at laese en brugsvejledning, saa vi skiftede og skiftede, reset’ede flere gange. Intet – fantastisk Super Nova virker ikke laengere. Endelig blev jeg mandag stillet igennem til jer via hovedkontoret, hvor en soed regnskabsmedarbejder viste sympati for historien. Aftalen(telefonisk) med imoedekommende medarbejder hos jer blev, at I skal kigge paa vores alarm og sende den/en funktionsdygtig tilbage til os.

Selvfoelgelig har ingen tvunget os til at koebe Super Nova. Men maa jeg i den grad paapege, at vi ikke kom for at koebe en Super Nova og at vi brugte 300 kr mere en paataenkt, fordi saelger, Hanne, skamroste Super Nova alarmen og gjorde det modsatte i forhold til Padwico – efter min opfattelse Padwico helt generelt. Det staar jeg saa uforstaaende overfor - en hurtig google viser jo tydeligt, at ikke alle Padwicoer har problemer og at Super Nova I den grad ogsaa har problemer. Jeg foeler mig i den grad vildledt og ikke vejledt! Allerhelst ville jeg bare gerne have en simpel Padwico, jeg aergrer mig over vores beslutning og skulle have koebt Padwico 903 paa nettet!

Jeg haaber paa meget hurtig loesning paa vores problem i form af en stabil og funktionsdygtig Super Nova alarm eller muligheden for at kunne koebe den alarm, vi kom efter.

Med venlig hilsen"

Det er 3 uger siden, og vi har INTET hoert fra dem, selvom de har baade dansk mobil, italiensk mobil og min email-adresse. Pakken er sendt med DHL, saa de har modtaget den. Jeg ringer forgaeves hver dag og opkaldet kan for det meste ikke gennemstilles, ellers er de optagede med kundebetjeninger. Stakkels kunder, de skulle bare vide. Men der staar paa Babysams hjemmeside, at man gerne maa skrive til ueberbossen, hvis man ikke har faaet den service, de lover derinde. Saa hvis jeg stadig ikke har modtaget besked eller alarm eller har faaet kontakt til dem paa fredag, saa faar de formiddag en mail, vedhaeftet brevet og sendt som cc. til denne ueberboss.

Jeg er vildt sur over den skide alarm og vil allerhelst bare have den Padwico, som slet ikke er den dyre model. Vores behov er jo virkelig ikke saa stort, at de dyreste dyre er noedvendige, men altsaa... lad os se, hvad der sker. Man skulle bare tro, at hvis de sender den til Nova, saa ville de give besked. JEg braekker mig i hvert fald over den slags manglende selvfoelgelighed paa service - kan slet ikke have det :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde også en super nova sidst og jeg var bare p.... træt af den! Den skrattede og bippede og løb tør for strøm ustandseligt! Jeg ville også have haft en padwico men blev overtalt af en vældig flink dame som mente at den ikke var pengene værd! Jeg har tit tænkt at det var karma der ramte mig bagi fordi jeg ikke tog min egen beslutning, så nu har jeg så lært det! En tur nordpå med den og så må de få den til at virke nu!

Det er helt sikkert karma og en anden gang skal jeg ikke lade mig blaende af min egen forvirring og en uebertarvelig saelger! Se nedenfor - den er nordpaa!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan desvaerre ikke saadan lige kraeve at faa pengene tilbage. Ifoelge koebeloven har de ret til at reparere den to gange, foer jeg kan kraeve mine penge tilbage med god ret. Men altsaa, det vi har gjort, er at sende den retur med kopi af bon og koebsbevis og denne tekst i et vedlagt brev.

"Vedr.: Ikke-funktionsdygtig Super Nova babyalarm.

Mandag den 29. Oktober havde vi sidste dag i Danmark efter vores soens barnedaab og havde sat os for at koebe en god babyalarm, da vores meget billige IKEA ikke fungerer tilfredsstillende. Det skulle gerne vaere en Padwico, have lav straaling og virke. Vi var foerst i Kaere Boern, hvor vi har handlet barnevogn mm, men de havde kun dyr Super Nova og ellers Phillips. Saa i Salling, som ogsaa kun havde dyr Super Nova. Dernaest hos jer i sidste time foer lukketid. I havde Padwico. Egentlig var det model 903, som jeg havde laest godt om og som opfylder vores behov til fulde, ogsaa oekonomisk, men jeg huskede ikke modellerne og blev lidt perpleks over saelgers fremgangsmaade.

Saelger kom straks med den dyreste Padwico(ikke i webshoppen) og fortalte, at den ikke er god og har mange problemer. Saa hev hun den dyreste alarm i butikken frem, Super Nova, og roste den til skyerne – 1299 kroner! Den billigere Padwico 830 til 1100 kr. fik vi ogsaa lov at se, men den fik ikke mange gode ord med paa vejen. Jeg havde set en mindre dyr paa nettet, men den var der tilsyneladende ikke… Vi ville ikke have tid til at koere rundt laengere, soennike var traet og vi skulle rejse hjem dagen efter. Saa vi endte med at bruge de ekstra penge paa en angiveligt SUPER alarm. Ok, vi havde nu brugt vores soens pengegaver fra barnedaaben dagen foer og lidt til.

Nuvel, vi kom tirsdag aften hjem til vores hjem i Italien og satte alarmen til opladning. Den virkede upaaklageligt de foerste to dage. Paa tredjedagen forlod jeg kort vores lejlighed og gik ind i nabolejligheden. Super Novaen var jo sat til og viste at mit barn sov. Jeg kom hjem igen og kort tid efter hoerte jeg min soen pludre. Men det var ikke gennem alarmen – den viste nemlig, at Noah stadig sover! Hoerelse og lydstyrke var skruet helt op paa begge alarmer og den stod stadig paa vaerksindstillingerne. Kanaler og koder var altsaa ens paa begge alarmer. En mandlig medarbejder i BabySam Tilst(I er jo desvarre umulige at komme igennem til…) raadede mig til at skifte kanaler og koder, for noget maatte gaa i vores alarm(her i bjerglandsbyen med 400 indbyggere, hvor der ikke saadan bruges babyalarmer til de faa babyer, der bor her…) Min mand og jeg er normaltbegavede og forstaar at laese en brugsvejledning, saa vi skiftede og skiftede, reset’ede flere gange. Intet – fantastisk Super Nova virker ikke laengere. Endelig blev jeg mandag stillet igennem til jer via hovedkontoret, hvor en soed regnskabsmedarbejder viste sympati for historien. Aftalen(telefonisk) med imoedekommende medarbejder hos jer blev, at I skal kigge paa vores alarm og sende den/en funktionsdygtig tilbage til os.

Selvfoelgelig har ingen tvunget os til at koebe Super Nova. Men maa jeg i den grad paapege, at vi ikke kom for at koebe en Super Nova og at vi brugte 300 kr mere en paataenkt, fordi saelger, Hanne, skamroste Super Nova alarmen og gjorde det modsatte i forhold til Padwico – efter min opfattelse Padwico helt generelt. Det staar jeg saa uforstaaende overfor - en hurtig google viser jo tydeligt, at ikke alle Padwicoer har problemer og at Super Nova I den grad ogsaa har problemer. Jeg foeler mig i den grad vildledt og ikke vejledt! Allerhelst ville jeg bare gerne have en simpel Padwico, jeg aergrer mig over vores beslutning og skulle have koebt Padwico 903 paa nettet!

Jeg haaber paa meget hurtig loesning paa vores problem i form af en stabil og funktionsdygtig Super Nova alarm eller muligheden for at kunne koebe den alarm, vi kom efter.

Med venlig hilsen"

Det er 3 uger siden, og vi har INTET hoert fra dem, selvom de har baade dansk mobil, italiensk mobil og min email-adresse. Pakken er sendt med DHL, saa de har modtaget den. Jeg ringer forgaeves hver dag og opkaldet kan for det meste ikke gennemstilles, ellers er de optagede med kundebetjeninger. Stakkels kunder, de skulle bare vide. Men der staar paa Babysams hjemmeside, at man gerne maa skrive til ueberbossen, hvis man ikke har faaet den service, de lover derinde. Saa hvis jeg stadig ikke har modtaget besked eller alarm eller har faaet kontakt til dem paa fredag, saa faar de formiddag en mail, vedhaeftet brevet og sendt som cc. til denne ueberboss.

Jeg er vildt sur over den skide alarm og vil allerhelst bare have den Padwico, som slet ikke er den dyre model. Vores behov er jo virkelig ikke saa stort, at de dyreste dyre er noedvendige, men altsaa... lad os se, hvad der sker. Man skulle bare tro, at hvis de sender den til Nova, saa ville de give besked. JEg braekker mig i hvert fald over den slags manglende selvfoelgelighed paa service - kan slet ikke have det :puke

Hvor skod... Vi er virkelig heller ikke imponeret af babysam og deres service.. Hvilken butik er det? For hvis det er Lyngby så kan jeg godt gå ned og ligge lidt pres på dem for dig :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skod... Vi er virkelig heller ikke imponeret af babysam og deres service.. Hvilken butik er det? For hvis det er Lyngby så kan jeg godt gå ned og ligge lidt pres på dem for dig :sm

Det er 8000 Aarhus C... :hshit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo desværre ikke lige i nærheden :(

Håber det lykkes for dig! Ved ikke om du har set at padwico er kommet med en ny model som babysam har haft på tilbud til 999kr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du da tør købe ved dem igen :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke paa vilkaar :D

Aj, men det ville jeg saamaend godt, bare helst i netbutikken, faktisk. Lorteservice i deres fysiske butik :klap

Jeg har bare ikke penge til at koebe en alarm mere. Og den nye her er vist for avanceret for mig - Super Novaens altmuligt med smil og temperatur, alarm(til hvad?) osv... jeg skal bare gerne kunne hoere mit barn, den skal raekke langt og vibrere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg mailet dem og hoere jeg ikke noget senest kl. 12 imorgen, saa ryger den fluks videre til ueberboss.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER