Helle H

Ligger der appetit spring nu 5 mdr

8 indlæg i dette emne

Astrid er her til aften vågnet først kl 23 og igen nu kl halv 2 grædt og været sulten.

Hun får grød til frokost og lidt til aften ellers ammer jeg.

Hun har aldrig vist så tydelige tegn på sult som her til aften.

Normalt sover hun fra ca 21 til 6 - 7 tiden uden så meget som at skulle have en sut.

Så hjælp hvad sker der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved det faktisk ikke.. Ammer jo desværre ikke mere, men tænker der sagtens kan ligge et der imellem tiherspringene.. Håber det hurtig går over..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun spiste igen kl 3.30 og 5.30.

Her i dagtimerne har hun været som hun plejer og sovet hendes gode middagslur.

Nu er det så aften og hun er vågnet op og vil spise. Åååååååååååååh, jeg håber bare ikke det bliver en gentagelse af i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med øv på.. Det er bare træls og hårdt.. Max kørte på den måde i over en måned! Så føler med dig, men håber det hurtig går over med hende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vist meget individuelt meget individuelt hvornår babyerne har appetitspring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved at der er noget tigerspring fra uge 22 - 26 ( tror nok at det er der). Jeg oplevede det samme med Ceilie men efter hun er begyndt på at få grød om aftenen så sover hun rigtig godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som her, bortset fra at sådan har det været i hele hans levetid... mor her trænger til mere end 2½-3 timers søvn <_<

håber da at det går over for jer igen, tror faktisk det føles værre hvis man har været vant til søvn og pludselig ikke får det end hvis man bare er vant til ingen søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ak., Helle, vi boevler med maratonamning hver nat, saa ja, taenker at der kan ligge appetitspring paa mange tidspunkter af babys babyliv unsure.gif

Min niece gik fra at sove igennem til at vaagne og ville ammes 3 gange hver nat lige omkring de 5 mdr.

PS: Se evt. min traad om droemmeflaske zzzzz.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER