Mulle

4 dage over tid...

5 indlæg i dette emne

Hej piger.

Som overskriften siger, er jeg gået 4 dage over tid i dag. Vi benytter os af "stå af i Roskilde metoden", og har næsten ikke haft sex i oktober, så jeg havde ikke skænket graviditet en tanke! Men her sidder jeg så og venter på, at den kommer for 4. dag i træk! :loveshower

Og det begynder at gå op for mig, at jeg jo rent faktisk kan være gravid! :whistling

Vil ikke så meget med mit indlæg, måtte bare lige ud med det til nogen :D

Mon der er nogle af jer andre, der har været i min situation, og kan fortælle om i blev gravide ved samme metode???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor er det spændende, glæder mig til at hører hvad testen siger :)

Men hvorfor vente helt til søndag? jeg tænker bare hvis jeg var gået 4 dage over, ville jeg ikke kunne vente, har svært nok ved at vente uden at være gåe over endnu :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, jamen det virker måske også helt tosset :whistling Men det er nok fordi jeg egentlig har slået den manglende mens lidt hen fordi graviditet ikke har været i mine tanker, og så har jeg heller ikke lige haft mulighed for at købe en test endnu... Men regner med at købe en imorgen og så teste med morgenurin søndag. Hvis jeg kan vente når først jeg HAR købt testen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, jamen det virker måske også helt tosset :whistling Men det er nok fordi jeg egentlig har slået den manglende mens lidt hen fordi graviditet ikke har været i mine tanker, og så har jeg heller ikke lige haft mulighed for at købe en test endnu... Men regner med at købe en imorgen og så teste med morgenurin søndag. Hvis jeg kan vente når først jeg HAR købt testen :whistling

Har du testet her til morgen? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet her til morgen? :whistling

Testen blev slet ikke nødvendig for mens kom helt af sig selv lørdag, 5 dage over tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER