Katarina

Svært!

5 indlæg i dette emne

Ja som i fleste nok har læst, så skal jeg have e baby igen til April :7himmel

Men de sidste 5 uger har været utrolige hårdere :( Jeg har aldrig i mit liv prøvet at være så deprimeret, forvirret og ked af det.

Både jeg og kæresten glæder os til der kommer en lille igen, Men det sidste stykke tid har jeg ikke set noget glæde ved noget :( Jeg er SÅ plaget af kvamle. Jeg har lige ligget en hel uge på sofaen, hvor jeg hverken har kunne det ene eller det andet. Nu er jeg 17 uger henne, og man BURDE kunne se mave osv. men igen ting at se. Og i stedet for at have taget på har jeg tabt 4 kg på 1 mdr ca.

Har dog været til læge, og hun sagde jeg skulle tage det roligt, vi skulle nok finde en løsning på min kvalme.

Jeg har så fået nogle tabletter mod mavesyre, og guskelov ser de ud til at virke :loveshower

De sidste to dage har jeg da kunne spise to gange på en dag, og stadig kunne være aktiv med Lucas her hjemme.

Jeg er stadig ikke på toppen, men føler det går det rigtige vej, og humøret er ved at vende tilbage til "normale" humørsvinginger :rolleyes

Men hvor har det været en hård og ikke særlig sjov månede, og gud hvor har jeg savnet og være sammen med min søn..

Men er så glad for jeg kan deltage mere med ham igen :7himmel

Men hvordan går det ellers med jer andre? (Det er jo for det meste kun de små vi snakker om)

Er der andre der er begyndt eller tænker på lillebror/søster projekt ? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er ikke begyndt på projekt lillebrøster endnu og der kommer nok til at gå lidt tid. Jeg føler mig ikke klar til at skulle have endnu en nu, men nyder Ronja og alle de ting hun efterhånden kan :)

Jeg skal til at starte nyt arbejde d. 1/12 så det passer hellere ikke lige ind der. Jeg vil gerne lige falde til før vi begynder. Men hvis det skulle ske, så vil vi stadig være glade for vi vil gerne have i hvert fald en mere.

Øv at du døjer så meget med kvalme. Håber de nye piller virker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først engang et stort kram :kram Jeg håber, at det går bedre med kvalmen nu!

Vi venter os også igen :7himmel Denne gang skal vi have tvillinger, så er bare i den 7. himmel :kuller

Hvordan går det med humøret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det dig der før hed Mortilaugust?

Din stakkel. Det lyder rigtig hårdt :( Jeg havde det også enormt dårligt under min graviditet. Håber snart du får det bedre :kram2

Her er vi bestemt ikke på vej til en 2'er endnu. Der går lige et par år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo.. Jeg hed mortilaugust før.

Her på fredag, er jeg 36+0

Jeg glæder mig så utrolig meget til at baby kommer til verden.. Jeg har dog fået det bedre med min graviditet, men er stadig plaget a kvalme osv ind i mellem..

Men hvor er jeg dog ved a være træt af at gå rundt med den mave.. Denne gang har jeg dog kun taget 8 kilo på indtil videre, men det er også mere end nok.. Har så mange problemer med ryg og bækken smerter, så hver anden dag ligger jeg på sofaen og laver ingen ting.. Men kan slet ikke forstå hvordan jeg kunne holde sidste graviditet ud ( der tog jeg næsten 20 kg på)

Men bortset fra det, så venter vi spændt på lillebror/søster melder sig ankomst.. Hjælper llidt på humøret når man går rundt og gør alle ting klar og får pakket tasker osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER