My-Moren

Nogen fra Haderslev

35 indlæg i dette emne

Er der nogen herinde fra Haderslev kanten, med babyer, som kunne tænkes at mødes?

Jeg er selv fra Sønderjylland, men har boet ti år i Kbh og er fornylig flyttet tilbage til det sønderjyske.

Synes det kunne være sjovt og fedt at mødes med nogen der også er blevet mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Majken

Jeg bor ved Løgumkloster.... det er ikke såååååååååå vældig langt fra Haderslev... ca 40 min i bil... og jeg kunne da godt være interesseret i at mødesballoons.gif dog har jeg sådan meldt mig til lidt for meget lige for øjeblikket... så jeg vil sige at jeg ikke er klar/har overskuddet før jul... Jeg går til babygymnastik om mandagen, og babysvømning om onsdagen... og jeg får ridetime om fredagen, hvor Silas bliver passet af min mor... og der sker også ofte at der sker ting og sager de andre dage... og jeg har erfaret af Silas ikke kan holde til ræset... jeg tror han bliver stresset når der sker for meget i løbet af ugen... så for hans skyld vil jeg helst heller ikke presse mere ind...

Men det kunne måske være en god ting i det nye år, der er babysvømning slut, og babygymnastik slut.. så det giver jo frihed til så at gøre noget andetsmile.gif hvad synes du om det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en anden tråd herinde om nogen der søger nogen fra syddanmark/trekantsområdet... og det er jo heller ikke så langt væk egentlig... hvis det varballoons.gif der vil jeg også gerne med hvis det er... men igen først i det nye år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anette :)

Lyder super! Og det er helt fint med mig, skulle det først blive i det nye år!

Jeg har set tråden vedr. nogen der søger indenfor trekantsområdet, mit "problem" er bare at jeg ikke har noget kørekort. Så jeg er lidt afhængig af at det er nogen fra Haderslev, i bus afstand, eller bare ikke i for lang afstand med bus og tog, eller at det skulle være her hver gang så.. agtig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis vi slår os sammen med dem i trekantsområdet, skal jeg gerne komme og tage jer med i bilen dawink.gif og ellers skal jeg gerne køre til dig, jeg har både kørekort og bil hjemmeballoons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder bare som en super ide! :) Og tak på forhånd ;)

Kunne også være fedt, at mødes med nogen af dem man "snakker" med herinde! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så synes jeg da vi skal tage tråden op igen når vi kommer ind i 2013.. og få aftalt et eller andetballoons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så synes jeg da vi skal tage tråden op igen når vi kommer ind i 2013.. og få aftalt et eller andetballoons.gif

Ja det lyder som en plan :D :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også gerne med. :-) Bor syd for Aabenraa, men kommer gerne til Haderslev. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også gerne med. :-) Bor syd for Aabenraa, men kommer gerne til Haderslev. :-D

SKØNT :) Tænkte også på dig da jeg lavede tråden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når piger skal vi have gang i noget??? Nu hedder det jo det nye år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg vi skal! Jeg har ikke de store planer fremadrettet ;) Og ligger gerne hus - eller det er jo lejlighed til første gang! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må lige have de andre med på banen som har meldt sig herinde... men jeg har også rigtig god plads i min kalender..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at Mettemor er klar - men hun er bare ikke sååå aktiv herinde lige for tiden. Men jeg kan lige give hende et "heads-up" på Facebook :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps jeg er også klar. :-) Starter til babysalmesang torsdag d 24. Men ellers skal vi ikke det vilde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SE jeg starter til babygym. d. 21 og så er det derfra 6 mandage og så er hver fredag formiddag er øremærket mormor/barnebarn tid og jeg har kvalitetstid med min hest. men ellers intet andet fast..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg tænker er det ikke bedst at starte en formiddag?? Jeg kommer gerne til Haderslev..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maiken, da du gerne vil lægge hus til, har du så ikke lyst til at melde en dag ud hvor det passer dig?

Justme jeg vil nok ikke heeeeeeeeeeeeelt kalde det småting at føde :D haha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg kan alle dage foruden D. 1 & 2 feb. Og da Charlie bliver fem mdr. D.22 Januar skal han nok også have sin vaccine deromkring.. Så den uge er måske heller ikke så god. Men det skulle være det eneste tidspunkt hvor det passer dårligt. Så næste uge er åben, foruden tirsdag. Og uge fem, er dagene den 28,29,30 og 31 åbne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

29 eller 30 lyder ikke så dumt for mig hvis det er.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også begge dage :)

Så mangler vi bare de andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også den 29 eller 30. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi så ikke nuppe d.29? Og håbe på at Justme også kan den dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JO det synes jeg... d. 29. det skriver jeg i kaldeneren... så skal vi lige aftale tidspunkt og så ville det være super dejligt med en adresse :) Jeg glæder mig allerede... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder super. :-)Hvor mange er vi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER