Cocomous5

Så skal vi endelig rigtigt igang

16 indlæg i dette emne

Så er det slut hos gynækologen og endelig igang på rigtig fertilitetsklinik. Efter 3,5 år med prøven, hormonbehandlinger og hjemmerul, er henvisningen i torsdags sendt afsted til Brædstrup. 2 dage senere, i dag, blev jeg ringet op at vi skal komme derop på mandag, what a joy og hvilken lettelse. Er så spændt, men samtidig også nervøs. Had hvis der er noget galt som gynækologen har overset efter halvanden år hos ham, hvad hvis mine æg ikke duer og hvad hvis vores 3 forsøg mislykkedes. En masse spørgsmål, men er bare så glad for at vi seriøst skal videre til nogle meget kompetente mennesker.

Hvis der er nogle der har nogle historier at dele, uanset om de er gode eller dårlige, læser jeg gerne med. Bare en lille update herfra :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhh - skønt læsning :kram :kram :kram :kram herfra : :glad

Kan sagtens forstå dine tanker - man er vel bare et menneske! Og når man ønsker sig noget så brændende, er man også super bange for at det ikke kan lykkes!!

Glæder mig til at høre mere om det, når du har været afsted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Hvor er det bare godt at høre! :glad

Det er så vanvittigt hårdt at håbe måned efter måned og synes at man gør alt det rigtige - og så uden resultater! Nu kommer I i gode hænder og får, så at sige flyttet det lidt ud af soveværelset!

Glæder mig til at høre om det hele :)

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at i endelig kan komme i gang med næste skridt.

Jeg er selv i gang med de indledende øvelser til vores første IVF forsøg, efter 3 IUI forsøg. Det er den vildeste rutschetur jeg nogensinde har oplevet, både af gode og dårlige oplevelser. Så Jeg forstår udemærket dine tanker. Heldigvis har mødet med vores klinik oftest været positivt, det er utrolig søde mennesker som er vandt til at opleve lidt af hvert, så Jeg tror i er i gode hænder.

:goodluck med det hele, håber ikke der går for længe inden i står med 2 streger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun ros til brædstrup fertilietetklinik. Det var dem som fortalte mig sandheden om at jeg altså havde pco efter vi havde gået hos en privat, der ikke nævnte pco med et ord og bare lod os prøve to forsøg med hormon og hjemmerul - ingen gevinst.

Jeg har mødt stor åbenhed der og slet ikke følt at man bare sku hurtig ud igen. Jeg har fået min elskede basse i 1. Iui forsøg hos brædstrup og er dem evig taknemlig for det.

En anden veninde blev også gravid vha brædstrup efter flere iui-forsøg. Så har kun solstråle-historier derfra.

Held og lykke med forløbet. Håber at det lykkes hurigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Hvor er det bare godt at høre! :glad

Det er så vanvittigt hårdt at håbe måned efter måned og synes at man gør alt det rigtige - og så uden resultater! Nu kommer I i gode hænder og får, så at sige flyttet det lidt ud af soveværelset!

Glæder mig til at høre om det hele :)

:kram :kram :kram

Det er netop lige præcis det med, som du siger, at det flyttet lidt ud af soveværelset også. Efterhånden bliver det bare pligtsex, og det sjove går af det. Er spændt på at se om det smitter af på den del af det, at vi nu kommer videre, og det ikke er op til de hjemmerul længere. Men det er vanvittigt hårdt at blive skuffet gang på gang, så nu håber vi at få mere klarhed over hvad der er galt og at vi forhåbentlig kan få hjælp til, snart at blive gravide :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh - skønt læsning :kram :kram :kram :kram herfra : :glad

Kan sagtens forstå dine tanker - man er vel bare et menneske! Og når man ønsker sig noget så brændende, er man også super bange for at det ikke kan lykkes!!

Glæder mig til at høre mere om det, når du har været afsted :)

Tusind tak for alle heppene, det er så spændende. Er MEGET klar til at kl. bliver 08 i morgen og så er vi der og igang med første del af en forhåbentlig kort fase. Skal nok lave en update i min tråd når jeg er færdig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at i endelig kan komme i gang med næste skridt.

Jeg er selv i gang med de indledende øvelser til vores første IVF forsøg, efter 3 IUI forsøg. Det er den vildeste rutschetur jeg nogensinde har oplevet, både af gode og dårlige oplevelser. Så Jeg forstår udemærket dine tanker. Heldigvis har mødet med vores klinik oftest været positivt, det er utrolig søde mennesker som er vandt til at opleve lidt af hvert, så Jeg tror i er i gode hænder.

:goodluck med det hele, håber ikke der går for længe inden i står med 2 streger...

Ihh altså, så sender jeg også masser af :bd your way. Det er jo så spændende det hele. Men det må også være hårdt at få de nederlag, selv når man er igang ned behandlingen. Det er vel der man har tiltro til at det må lykkedes? Men er meget glad for at høre du har positivt at sige, om det at komme igang på en fertilitetsklinik. Man føler ihvertfal, eller jeg gør, på forhånd at nu kommer man i rette hænder, så det håber vi.

Jeg håber så sandelig heller ikke der går lang tid inden i står med de 2 magiske streger :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun ros til brædstrup fertilietetklinik. Det var dem som fortalte mig sandheden om at jeg altså havde pco efter vi havde gået hos en privat, der ikke nævnte pco med et ord og bare lod os prøve to forsøg med hormon og hjemmerul - ingen gevinst.

Jeg har mødt stor åbenhed der og slet ikke følt at man bare sku hurtig ud igen. Jeg har fået min elskede basse i 1. Iui forsøg hos brædstrup og er dem evig taknemlig for det.

En anden veninde blev også gravid vha brædstrup efter flere iui-forsøg. Så har kun solstråle-historier derfra.

Held og lykke med forløbet. Håber at det lykkes hurigt.

Det er jo bare fantastisk læsning det her. Jeg kender en som kom i behandling der, og hun blev gravid i første forsøg, men det er nu ikke noget jeg vil sætte næsen op efter at jeg bliver, så bliver jeg bare så frygtelig skuffet hvis det ikke blev tilfældet. Vidunderligt at i også havde et vellykket første forsøg der, jeg håber da heller ikke der skal for mange forsøg eller forhindringer til før at det sker her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke med behandlingen, håber på det snart giver pote. Det er rigtig lang tid I har forsøgt nu :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i må få en god oplevelse i morgen. Det er en vild følelse når det "rigtigt" er i gang.

Og ja dre er op og ned ture... men man bliver nød til at holde fast i det positive - til trods for man er bange.

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde hilsner, der er update i min tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har absolut også kun ros til Brædstrup, vi var i ivf behandlig og det lykkedes i 1 førsøg, og denbehandlig vi har fået der ude, var ubeskrivelig, det var så søde, og man føler virkelig at alt drejer sig om en, og at de "kun" har dig som patient. Håber det lykkedes for jer hurtigt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har absolut også kun ros til Brædstrup, vi var i ivf behandlig og det lykkedes i 1 førsøg, og denbehandlig vi har fået der ude, var ubeskrivelig, det var så søde, og man føler virkelig at alt drejer sig om en, og at de "kun" har dig som patient. Håber det lykkedes for jer hurtigt :goodluck

Dejligt at høre dit ros om Brædstrup, og stort tillykke med at det lykkedes i første omgang for jer. Nu er jeg blevet insemineret i dag, så det bliver spændende at se om det skide mennes kommer denne gang igen eller ej :) Men du har ret i at de er fantastisk søde på Brædstrup, er også meget tilfreds med den behandling man får deroppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Coco!

Hvor jeg bare håber for dig at forløbet ved Brædstrup bliver godt.

og regne regne regne... du må snart vide om 1. forsøg er lykkedes??

Jeg krydser fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Coco!

Hvor jeg bare håber for dig at forløbet ved Brædstrup bliver godt.

og regne regne regne... du må snart vide om 1. forsøg er lykkedes??

Jeg krydser fingre for dig :goodluck

Hvor er du sød, mange tak :)

Ja, første forsøg mislykkedes desværre :unsure Og nu kan vi ikke komme til før februar, så det er ret så træls. Føler ligesom bare ikke at der sker noget, kun at det hele tiden er ventetid & at det er en konstant skuffelse man får sig hver måned. Så følelsesmæssigt er jeg virkelig svingende for tiden. Men tog mig en god bytur sidste weekend for at få afløb for det hele, og det var simpelthen fab, bare at hygge med tøserne, drikke & være 'ligeglad' for en stund. Virkelig befriende. Så nu skal det bare blive februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER