mikkelmille

kiropraktor

55 indlæg i dette emne

så har Victor været ved kiropraktor.. han er gået fra at skrige hele dagen UDEN at sov til at skrige hele døgnet på nær 2/3 timer om matten,. jeg er blevet en zombie mor som køre på rutine...

så nu håber vi det virker.. hun fandt noget i lænd nakke og i munden..!! det i munden forklare muligvis at han ikke ville spise ordentligt ved mig og tage sut..

nå men efter behandlingen sov han en 1/2 time.. wow...:) og så har han skreget dobbelt så meget siden... men han er mere effektiv ved bryst - så skal jeg bare have mælkeproduktionen op.. og han tager sin sut.. men han hsr skreget siden kl 14... havde måske håbet vi og hjem med en normal baby der sov..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sagde kiropraktoren noget om, hvor lang tid der ville gå før der ville være en effekt?

Puha - det må sgu være hårdt!! Har i investeret i høreværn? Så i kan se han er tilfreds, men måske få lidt ro i ørene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha jeg har fået et hørelsen af min far.. hun mente vi ville se en forbedring hurtigt allerede lidt her efter første gang. og han hsr ligget i liftet siden kl 19 nu og så får han sutten når han kalder ca hver 15 min.. men det er første gang han ikke skriger indtil han kommer til brystet.. så en lille forbedring synes jeg da.. men ja her den anden dag sov han først kl 6 om morgenen og Lmin datter vågnede en halv time efter... der må jeg indrømme der græd jeg meget... men nu har jeg da armene fri her til aften... så det ser ud til at være godt.. hun løsnede nogle muskler i kinden og nu duttet han effektivt på både bryst og sut - det er jeg meget imponeret over.. især fordi sundhedsplejersken mente han suttede godt - det mente kiropraktor ikke - og hun fik ret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh for Søren Mikkelmille, det lyder virkelig hårdt. Jeg kan godt forstå at du er fuldstændig færdig. Jeg håber kiropraktoren kan sørge for at det bliver bedre og bedre med din lille Victor. Stort knus!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Victor har sovet 25 min i liften...!! sover dog ikke tungt.. men han er stille... og jeg har grædt over det i ren lettelse... han kræver sig sutten efter de 25 min og sover lidt videre lige nu... det hsr jeg ALDRIG oplevet med ham.. han gik også fra at få 200ml i flaske og stadig søge desperat til at nøjes med 120 og være glad ( ammer først) men håber lidt at roen kan få ordentlig gang i min mælk igen.. han får 3 flasker måske 4 om dagen..

det med kioprakror er altså ikke fis - det virker vist.. håber lidt på han sover 2 gange idag - for så ved jeg endnu mere at det virker...!! han sover - han skriger ikke...!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Victor har sovet 25 min i liften...!! sover dog ikke tungt.. men han er stille... og jeg har grædt over det i ren lettelse... han kræver sig sutten efter de 25 min og sover lidt videre lige nu... det hsr jeg ALDRIG oplevet med ham.. han gik også fra at få 200ml i flaske og stadig søge desperat til at nøjes med 120 og være glad ( ammer først) men håber lidt at roen kan få ordentlig gang i min mælk igen.. han får 3 flasker måske 4 om dagen..

det med kioprakror er altså ikke fis - det virker vist.. håber lidt på han sover 2 gange idag - for så ved jeg endnu mere at det virker...!! han sover - han skriger ikke...!!!!

Åhh - hvor skønt!!! :kram herfra :) Allerede fremgang, det er da SÅ dejligt! Håber det kun går den vej nu!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så glad for at du skriver at det ikke er fis med kiropraktor! Jeg skal afsted med lukas i morgen tidlig, for ham skriger også non stop fordi han har ondt i maven...

Håber og beder til at det går fremad for både dig og mig. Kæmpe kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har Celina fået kolik, har lægen konstateret :boo vi har prøvet kiropraktor, men på Celina hjalp det ikke :boo Celina skriger fra morgen til aften, så jeg sååååå træt :zzz de siger heldigvis det stopper ved 3 mdr. aldren, men der så 5 uger endnu :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler med jer allesammen med kolik børn. :kram Jeg blive møg frustreret når Leah om aften ikke vil/kan sove pga mavekneb og hun græder og er flere timer om at sove :(

Lea 1309 har i overvejet zoneterapi el akupunktur? Jeg gik hos en fys/akupunktør sidste år, som fortlate at der er nogen universal punkter på fødderne som kan hjælpe på bl.a. kolik. Han havde selv brugt det på sine børn. Og der er ikke lange nåle, men nogen små nogen der skal side til de selv falder ud og barnet er ikke generest af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille måske ubrugeligt tip. Her hjemme føntørrer jeg lukas, når den kører er der ro, han elsker det. Det kan være rigtig rart at gøre når han slet ikke kan finde ro, eller man skal gøre sig klar til at skulle ud af døren..

Føntørreren på en pakke bleer og baby på puslepuden= ingen babygråd... Her hjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille måske ubrugeligt tip. Her hjemme føntørrer jeg lukas, når den kører er der ro, han elsker det. Det kan være rigtig rart at gøre når han slet ikke kan finde ro, eller man skal gøre sig klar til at skulle ud af døren..

Føntørreren på en pakke bleer og baby på puslepuden= ingen babygråd... Her hjemme :)

det har vi også gjort og han elsker det.. vi havde to timer i nat med skrig.. :( så han siv fra 8.30-11-30 og så først rigtig igen ved 19tiden hvor jan vågnede hvet time.. men prøver også stadig at amme.. har nok ikke nok mælk eftersom han har fået ca 600ml om dagen ved siden af bryst - igår fik han kun 240 ved siden af bryst.. mendelsk om han ikk sover så skriget han mindre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har Celina fået kolik, har lægen konstateret :boo vi har prøvet kiropraktor, men på Celina hjalp det ikke :boo Celina skriger fra morgen til aften, så jeg sååååå træt :zzz de siger heldigvis det stopper ved 3 mdr. aldren, men der så 5 uger endnu :lol

din stakkel:( her havde kioraktoren en lille effekt - skal afsted igen tirsdag.. men valgte en kiropraktor det henvender sig mest til spædbørn ( rosengårdends kiropraktor i Odense) og der er fys, ergo terapeuter og sundhedspl derinde og de arb i team om barnet. men ja de gyldne 3 mdr venter jeg også på så sover de små forhåbentlig igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille måske ubrugeligt tip. Her hjemme føntørrer jeg lukas, når den kører er der ro, han elsker det. Det kan være rigtig rart at gøre når han slet ikke kan finde ro, eller man skal gøre sig klar til at skulle ud af døren..

Føntørreren på en pakke bleer og baby på puslepuden= ingen babygråd... Her hjemme :)

Der findes en app der hedder "White Noise", som har forskellige larme lyde.. Kan ikke huske om føntørreren er en af dem, men mon ikke. Den er ret handy at have! Bare et lille tip herfra - det er måske nemmere end med den rigtige føntørrer hele tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har bamsen babiage doodoo som lyder ligesom inde i maven - og den startet når han skriger.. den giver lidt ro nogle gange..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal til healer kl.19 :help håber jeg får lidt ro på hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal til healer kl.19 :help håber jeg får lidt ro på hende

gier du en melding om effekten.. Victor har kun taget d ene lur idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes en app der hedder "White Noise", som har forskellige larme lyde.. Kan ikke huske om føntørreren er en af dem, men mon ikke. Den er ret handy at have! Bare et lille tip herfra - det er måske nemmere end med den rigtige føntørrer hele tiden ;)

Ha ha sejt nok, tror desværre ikke det er lyden der får ham til at holde mund, men den varme luft :)

Det viste sig at han havde flere låste led i ryggen og spændinger i nakken, så hun låste ham op i ryg og knækkede hans nakke, og da vi kom hjem tog han sig en lur på 2 timer i liften :)

Vi skal afsted igen på mandag, så vi håber på en rolig weekend og en endnu roligere uge i næste uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes en app der hedder "White Noise", som har forskellige larme lyde.. Kan ikke huske om føntørreren er en af dem, men mon ikke. Den er ret handy at have! Bare et lille tip herfra - det er måske nemmere end med den rigtige føntørrer hele tiden ;)

Her falder Leah til ro hvis jeg tænder for min elektriske tandbørste :D og har også prøvet at lave en eeeeeeeeee lyd når hun ligger og er helt umulig, så tror virkelig den der hvide lyd kan gøre noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været afsted til healer :loveshower Celina sov fra kl.20 til 02 :loveshower

men nu er hun så lys vågen, hun græder ikke men sidder på min arm, men healeren kunne mærke at hun var sten hård i den muskel ved siden af rygsøglen og hendes hofte var skæv <_< så måske der er håb om jeg får en glad pige snart der kan sov og være glad, celina skal afsted igen på tirsdag :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her falder Leah til ro hvis jeg tænder for min elektriske tandbørste :D og har også prøvet at lave en eeeeeeeeee lyd når hun ligger og er helt umulig, så tror virkelig den der hvide lyd kan gøre noget..

Ja du må da hente den app :D Hehe! Den tror jeg du vil blive glad for!! Istedet for at skulle sige eeeeeee hele tiden ;) hehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du må da hente den app :D Hehe! Den tror jeg du vil blive glad for!! Istedet for at skulle sige eeeeeee hele tiden ;) hehe!

Haha ja det må jeg heller :D men normalt kan jeg nøjes med at synge el spille Nora Jones for hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee, min dejlige dreng har sovet 2x3 timer i dag! Hurra for kiropraktoren, glæder mig allerede til hanskal afsted igen :) og næsten ingen skrigen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wee, min dejlige dreng har sovet 2x3 timer i dag! Hurra for kiropraktoren, glæder mig allerede til hanskal afsted igen :) og næsten ingen skrigen :)

Skønt!!! :yay :yay :yay

Vi daffer også snart afsted, da Charlie kun vil ligge med hovedet til den ene side og det går jo ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt!!! :yay :yay :yay

Vi daffer også snart afsted, da Charlie kun vil ligge med hovedet til den ene side og det går jo ikke!

Nej det går da ikke, så kan han vel blive skæv i baghovedet også? :) håber de kan hjælpe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vores kiropraktor sørgede for at Victor ligger med hovedet til begge sider nu.. og for hver da der går sover han lidt bedre - og bedst af alt.. JEG KAN næsten AMME vi er nede på en flaske...!!! ammer godt nok en time af gangen.. men satser på det bliver bedre efter tirsdag. det er de bedste 486 vi har givet ud - det er jo billigere næste gang.. han sov fra 18.30-9 i morges kun vågen for at spise....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER