Klitgaard1990

nyt...

18 indlæg i dette emne

så brød jeg sammen for 2. gang i træk, til lægesamtalen idag, så vi besluttede at jeg skal have planlagt kejsersnit fordi de ikke må sætte mig igang før tid.

så nu er der bestilt kejsersnit til mig d. 3/12..

hvordan går det med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt for dig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det pga din bækkenløsning?

Det går nogenlunde her, men GLÆDER mig snart til at kunne se en ende på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at du fik planlagt et kejsersnit, hvis det er dét du gerne ville :)

Jeg nyder endelig at være på barsel efter nogle hårde uger med ryg-problemer etc. Børneværelset er stort set klar - nu mangler vi bare baby-pigen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps glæder mig også meget til at slippe af med den store mave og til at fødslen er overstået, synes den er begyndt at fylde mere og mere <_< Ellers går det nogenlunde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det pga din bækkenløsning?

Det går nogenlunde her, men GLÆDER mig snart til at kunne se en ende på det.

min krop er helt færdig pga bækkenløsningen.

men grunden til at de ikke må sætte mig igang før tid, er pga jeg fik akut kejsersnit 37+0 i april 2011..

har ikke lige fået at vide sådan helt konkret hvorfor de ikke må udover at det var pga det akutte kejsersnit.

men synes godt nok at enden er begyndt at komme tæt på nu hvor jeg skal have kejsersnit 38+2.. så "mister" man næsten 2 uger..

men det er bestemt kun positivt i min bog.

havde håbet på at kunne føde almindeligt, men det vil min krop ikke være med til.

så jeg er godt tilfreds med det valg vi tog idag.

det giver også mere ro på at man ved at hun senest kommer den dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt for dig, kan sagtens forstå du er glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kan vist stort set allesammen blive enige om at maven er begyndt at være i vejen og vi glæder os til at slippe af med den og få vores prinser og prinsesser i armene.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh så er det jo snart :7himmel

Ja min mave er bestemt i vejen nu da.. Selv bare det at køre bil, rejse sig, sætte sig, gå tur og ja at ligge ordenligt at sove er blevet et problem.. Er godt nok spændt på den sidste tid her.. Men der er ikke så meget at gøre når man bor alene og ikke bare kan få hjælp af andre <_<

Ang. hvorfor de vælger pks til dig er vidst noget med at aret fra tidligere kejsersnit kan finde på at springe op når det er så tæt på din sidste graviditet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh så er det jo snart :7himmel

Ja min mave er bestemt i vejen nu da.. Selv bare det at køre bil, rejse sig, sætte sig, gå tur og ja at ligge ordenligt at sove er blevet et problem.. Er godt nok spændt på den sidste tid her.. Men der er ikke så meget at gøre når man bor alene og ikke bare kan få hjælp af andre <_<

Ang. hvorfor de vælger pks til dig er vidst noget med at aret fra tidligere kejsersnit kan finde på at springe op når det er så tæt på din sidste graviditet..

ja, det er ikke nemt t være gravid når man kommer så langt hen.. jeg får plukveer af stort set ALT.. så jeg er lykkelig for at have en mand til alt det hårde og det jeg ikke kan overskue (f.eks at hente noget til mig når jeg lige har sat/lagt mig)

jeg vidste godt at der KAN komme komplikationer og at hvis jeg fik ondt mellem veerne, skulle jeg have akut kejsersnit. det var jo oprindeligt planen at jeg selv skulle føde. men troede ikke de havde problemer med at sætte mig igang før tid nu hvor jeg frygter det så meget pga komplikationer i graviditeten med Kira.. så nu bliver det altså planlagt kejsersnit 38+2 hvis hun ikke dukker op før (hvilket hun selvfølgelig er meeeeget velkommen til :7himmel )

men det er bestemt ikke noget jeg satser på..

jeg er bare glad for at det er overstået med at være gravid om 4 uger..

det er da lige til at overkomme efterhånden..

forsøger bare at lave noget hver dag imens Kira er i dagpleje så dagene går hurtigere, eller hvis jeg er meget træt, så bliver hele dagen sovet væk indtil hun skal hentes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at hører, at det ikke kun er mig der sover meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at hører, at det ikke kun er mig der sover meget :)

du er bestemt ikke den eneste..

jeg kan sove i døgndrift lige i øjeblikket.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så bare næsten ikke sove i øjeblikket :o

Om dagen har jeg for meget energi og om natten er jeg for urolig :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan så bare næsten ikke sove i øjeblikket :o

Om dagen har jeg for meget energi og om natten er jeg for urolig :/

Jeg sover heller ikke meget om natten :( men er til gengæld træt om dagen og hviler alt for meget, du må sende noget af din energi til mig ;) det kunne jeg godt bruge lidt af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået graviditets kløe og jeg er græde færdig! Jeg klør over alt og har fået nogle piller som skal hjælpe! Jeg elsker at være gravid,men nu kan jeg næsten ikke vente til de bliver født!! Og jeg glæder mig vildt til de piller begynder at virke så jeg kan få lidt ro!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået graviditets kløe og jeg er græde færdig! Jeg klør over alt og har fået nogle piller som skal hjælpe! Jeg elsker at være gravid,men nu kan jeg næsten ikke vente til de bliver født!! Og jeg glæder mig vildt til de piller begynder at virke så jeg kan få lidt ro!

ej altså.. :(

er det så over det hele det klør eller er det maveskindet eller..?

håber da for dig at de piller snart virker så du kan slippe for det..

jeg fik selv nikkelallergi i sidste graviditet og kløede mig selv til blods flere gange daglig, så jeg ved hvor hårdt det er når det klør helt vildt.. så ønsker man sig mest bare en ny krop uden kløe..

skal du føde normalt eller ved KS?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det klør over alt! Under fødderne og inde i hænderne ja over alt!! Ja de siger der kan gå en uge før pillerne virker og det er helt vildt lang tid! Men jeg skal på ouh i morgen og så må vi se hvad de siger! Jeg ved stadig ikke om det bliver et pks eller om jeg må føde dem selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det klør over alt! Under fødderne og inde i hænderne ja over alt!! Ja de siger der kan gå en uge før pillerne virker og det er helt vildt lang tid! Men jeg skal på ouh i morgen og så må vi se hvad de siger! Jeg ved stadig ikke om det bliver et pks eller om jeg må føde dem selv.

det må da ikke være sjovt at gå i uvished omkring om man må føde selv eller ej.

der er jeg godt nok glad for at jeg har fået tid til pks..

lyder ikke rart med den kløe.. jeg er begyndt at få kløe på hænder, fødder, maven, armene og ryggen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER