Nitzen1987

Er der nogen der laver grød på MM i stedet for MME?

5 indlæg i dette emne

Jeg har kigget lidt på grødopskrifterne i bogen fra SP og i alle opskrifterne står der, at man skal bruge MME... Kan man ikke bruge MM hvis man malker ud? og hvordan gør man så det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I opskrifterne i Babykalenderen står der at man kan bruge MM eller MME. Hvis der står 1 dl færdiglavet MME er det tilsvarende mængde MM :)

Har ikke fået SP's brochure endnu, så ved ikke hvordan det står i dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver grød på malket mm og vand. Det kan man sagtens du kan også lave den på ren mm. Du skal bare være opmærksom på at der ikke skal tilsættes ekstra fedtstof hvis du laver den udelukkende på mm. Har du nogen spørgsmål spørger du bare. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ellers kan du droppe det cirkus og putte gode øko olier og vand i og droppe mm /mme det gjorde vi

jeg syntes det er forkert at malke ud af min gode sunde mælk og så varme det op og riskikere at det bliver for varmt og derved mister alt det gode og MME vil jeg IKKE have han skal have!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg malker ud til grød.. malker ca 150-200 ml ud hver formiddag og har det i køleskabet.

opskrift på majs/risgrød:

1 dl vand og 25 g mel koges til en "bolle" tager det af varmen og tilsætter mm til grøden har den konsistens jeg ønsker, jeg bruger ca 50 ml, tilstter olie og så er det klar til spisning

Til aftens mos tilsætter jeg også bare det kolde mm i den varme kartoffel/grøntsagsmos, så bliver det afkølet samtidig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER