Annaperenna

Hovedpine

21 indlæg i dette emne

hej

Jeg har nu hovedpine for 3. dag i træk.. og jeg spiser fint og får også jern-tabletter.. Skal jeg få det det tjekket?

jeg er 34 uger henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Får du væske nok??

Jeg ved ikke om man skal have mere end normalt når man er gravid.. Men normalt siger man jo ca 1½-2 liter vand pr dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker faktisk ret meget syntes jeg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay..

Det lyder bestemt ikke spor rart.. Måske du lige skulle vende den med din læge.. Eller måske din jordemoder.. God bedring søde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes lige du skal vende den med din JM bare lige for at være sikker på alt er som det skal være,det lyder bestemt ikke sjovt:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA du skal få det tjekket!! Ikke at jeg tror der er noget galt, men hovedpine i 3 dage er da ikke sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej altså den kommer her ud på eftermiddagen (og har endda lige spist lidt mad også) og vil jo ikke spise hovedpinepiller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså du må jo godt tage et par Pinex hvis det er - det skader ikke lillemanden i maven, men synes ikke pillerne er løsningen. Måske lægen/ JM skal tjekke dit BT?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det ellers? Er du svimmel, har kvalme osv.? Hvis du har det ville jeg kontakte FG, hvis ikke, så ville jeg se tiden lidt an, især når det kun er om eftermiddagen det er.

Jeg kan huske jeg havde let til hovedpine til sidst i min graviditet, simpelthen fordi maven var tung og jeg derfor spændte i hele kroppen. Kunne du evt. få din kære mand til at give dig lidt massage (blidt!) eller evt. prøve at komme forbi en massør som giver graviditetsmasage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tænker nemlig også i bt... Min far har nemlig forhøjet bt.. men har været normalt so far..

Er sulten - plejer ikke at gå fuldsætndig sukkerkold hvis jeg ikke lige får noget at spise men igår til frokost var det sådan jeg rystede på hånden, var SÅ Sulten... var også møg sulten idag (og får altså 4 stks brød til morgenmad haha :))

Ellers har jeg det jo super, ikke ondt, ingen kvalme eller plukkeveer???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror da også lige jeg ville få tjekket BT. Bare for en sikkerheds skyld

God bedring :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer også for at få tjekket blodtrykket, hvordan ser det ud med væske i kroppen, er det noget du er begyndt og få??? Og som Heidi også siger, så må du gerne tage et par panodiler/pinex/pamol, det sker der ikke spor ved. Det er ipren (dem med ibuprofen) du ikke må tage..

Og rigtig god bedring :bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er utryg, så synes jeg du skal få det tjekket. :)

Sulten kan altså sagtens skyldes, at du er ved at være så langt i forløbet, at kroppen begynder at samle energi til den store kraftanstrengelse. ;) Jeg var monster sulten den sidste måneds tid af graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du får væske nok og alligevel ikke kommer af med hovedpinen vil jeg klart kontakte lægen.. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal helt klart få det tjekket, better safe than sorry :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle Jeres svar! Min far kommer på besøg her i morgen så jeg har bedt ham tage blodtryksapp. med - han kan sagtens aflæse resultatet og så må jeg gå til lægen hvis det er alarmenrede. (som har glemt min uge 32 undersøgelse, FLOT så skal alligevel derop)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle Jeres svar! Min far kommer på besøg her i morgen så jeg har bedt ham tage blodtryksapp. med - han kan sagtens aflæse resultatet og så må jeg gå til lægen hvis det er alarmenrede. (som har glemt min uge 32 undersøgelse, FLOT så skal alligevel derop)!

Det lyder som en plan.. :)

Jeg har ikke noget der hedder 32. ugers undersøgelse, men derimod en 35. uges undersøgelse, dejligt med ens retningslinier ikk' :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle Jeres svar! Min far kommer på besøg her i morgen så jeg har bedt ham tage blodtryksapp. med - han kan sagtens aflæse resultatet og så må jeg gå til lægen hvis det er alarmenrede. (som har glemt min uge 32 undersøgelse, FLOT så skal alligevel derop)!

Det glemte min også og det var faktisk ikke såååå smart, for der skulle jeg have haft taget en blodprøve, fordi jeg havde nogle antistoffer i blodet!

Glæder mig til at høre, hvordan BT ligger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det problem havde jeg tidligere i graviditeten. Det viste sig at være spændingshovedpine og blev løst med diverse nakkeøvelser udleveret af lægen. Det kan da i hvert tilfælde ikke skade at prøve :)

Inger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du har sluppet for hovedpinen :kram fik du tjekket blodtrykket??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget nyt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER