Carosmor

Marius kom til verden i mandags d. 22

7 indlæg i dette emne

Efter igangsættelse lørdag og søndag fik jeg natten til mandag d. 22 veer.

Kl. 5.30 kørte vi på fødegangen. Her var jeg 1 cm åben. Ved 7 tiden var jeg 6 cm åben og smerterne tog virkelig til. Jeg kunne godt huske at det gjorde ondt at føde sidst men denne gang gjorde det om muligt mere ondt. De satte en elektrode på hans hoved da hans hjerterytme sank hver gang jeg fik en ve. Ved 11 tiden bad jeg om en epidural- hold nu op det var fantastisk. Fra at være helt væk med stort set konstante veer kunne jeg pludselig få slappet af.

De fandt ud af at han lå skævt i bækkenet OG var stjernekigger. Det at han lå skævt gjorde at det gjorde så afsindig ondt. Jeg fik et par presseveer men han lå slet ikke langt nok nede og kunne slet ikke komme ud. En læge kom ind og gav ham en time til at få rokeret sit hoved. Her skruede de vildt op for ve-droppet. Jeg begyndte at lukke mig sammen igen og kun et kvarter efter sidste tilsyn kom lægen ind og sagde at det var akut kejsersnit. Det gik super hurtigt og der gik ikke lang tid før jeg lå på opvågningen.

Kl. 12.56 kom Marius til verden. 4250 g. og 54 cm lang. Han er en kæmpe basse :baby2 :kram

Det var en meget anderledes fødsel end den første men jeg er slet ikke skræmt over at skulle have flere børn. Han er super fantastisk og jeg vil virkelig anbefale epidural til andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med ham.

Dejligt at høre at alt gik godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lillemanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham. Dejligt du ikke er skræmt fra flere børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Marius. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang, hjertelig tillykke med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER