Lotte

Rødt hår men Elumen, vil gerne trække det ud

3 indlæg i dette emne

Nogen der har erfaringer med at trække Elumen farve ud af håret?? frisøren siger at det kan man ikke, kan det virkelig passe?

Jeg fik det farvet KNALD RØDT sidste år med elumen farve, og har mange gange siden farvet brunt oveni, men efter 3 uger skinner det røde igennem igen.. jeg ønsker mig virkelig meget at få det røde trukket ud og farve mit hår mellemblond igen.

nogen der har prøvet det? kan det lade sig gøre?

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som udgangspunkt siger man som frisør man ikke kan trække elumen ud, men det er fordi man ikke aner hvad resultatet bliver. Noget hår bliver det fint ved. Og andre får pink smadret hår :-S jeg har også altid sagt til kunder det ikke kan lade sig gøre, men har haft stor succes både med mig selv og kollegaer.

Det kan dog være svært at finde en frisør der vil gøre det og det bliver en dyr omgang. Flere gange affarvning og derefter indfarvning. Og så skal det nok farves op efter 2-3 uger da farven falmer hurtigt efter sådanne en omgang :-)

Kan se du er fra give, det var Poul m i marys jeg arbejde ved. De vil ikke garantere for resultatet, men tror godt de vil prøve. Evt spørg efter Malene da det var hende vi trak rød farve ud af for at blive blond :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som udgangspunkt siger man som frisør man ikke kan trække elumen ud, men det er fordi man ikke aner hvad resultatet bliver. Noget hår bliver det fint ved. Og andre får pink smadret hår :-S jeg har også altid sagt til kunder det ikke kan lade sig gøre, men har haft stor succes både med mig selv og kollegaer.

Det kan dog være svært at finde en frisør der vil gøre det og det bliver en dyr omgang. Flere gange affarvning og derefter indfarvning. Og så skal det nok farves op efter 2-3 uger da farven falmer hurtigt efter sådanne en omgang :-)

Kan se du er fra give, det var Poul m i marys jeg arbejde ved. De vil ikke garantere for resultatet, men tror godt de vil prøve. Evt spørg efter Malene da det var hende vi trak rød farve ud af for at blive blond :-)

Åh tusind tak for svaret, måske er der lidt håb forude, jeg prøver ihvertfald at ringe til poul M :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER