Camillamus

Hvornår mærket i liv?

8 indlæg i dette emne

Hej.

Nogen der har har erfaring med at moderkagen ligger foran, hvornår begyndte i at mærke liv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min moderkage lå foran og jeg mærkede liv første gang da jeg var 23+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca uge 20 Var jeg sikker på det var hende men havde mærket noget et par få gange siden uge 18 men var ikke sikker på om det var bebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke lige hvor min moderkage befinder sig, men jeg er ret sikke på at jeg allerede har mærket babyen 2-3 gange inden for den sidste uge. Der er i hvert fald nogle følelser i maven som ikke er der når jeg ikke er gravid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca uge 20 Var jeg sikker på det var hende men havde mærket noget et par få gange siden uge 18 men var ikke sikker på om det var bebs

Glemte da helt og skrive at moderkagen ligger foran ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mærkede små puf ret tidligt, sådan helt nede ved skambenet. Men der gik længe imellem jeg mærkede noget i starten. Men ca. fra uge 20 var det tydeligt og daglige spark.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min modtage ligger foran og jeg mærkede baby første gang hvor jeg ikke var i tvivl i uge 18-19 stykker... I uge 22 kunne kæresten mærke baby sparke og i går kunne vi for første gang se uden på maven når baby sparkede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min lå også foran og jeg mærkede liv første gang i uge 18, også udenpå og dagligt fra deraf så det behøver ikke betyde så meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER