MLM

Mærker

8 indlæg i dette emne

Er i begyndt at mærke liv ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har mærket liv siden uge 11. dog kun små bobler .

men nu mærker jeg mere tydeligt når han bevæger sig rundt. Er nu i uge 17+6 :loveshower

Jeg kan også ved at mærke på maven, mærke hvor han ligger henne, dejlig fornemmelse :gravid :-) For kan jo næsten følge med i hvor meget han vokser på den måde :-) - det mindres jeg altså ikke at jeg mærkede så tydeligt med de to andre. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 19+4 med vores den første - en bette dreng :loveshower Jeg er begyndt at kunne mærke nogle små bobler i løbet af den sidste uge, og jeg vil gerne tro, at det er ham der banker på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv det er simpelhen bare det mest hyggelige :loveshower

Og i kal have 2 drenge fantastisk :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :)

Jeg mærkede de første bobler/rumseren i uge 14 ligesom sidste gang.. Uge 15 gik det over til små puf - og nu mærker jeg en masse liv og aktivitet derinde - far er endda blevet sparket til et par gange :loveshower Men nu er jeg også 20+ - babyen er efterhånden ret stærk og kan sparke meget tydeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes alligevel, det er imponerende så stor en forskel der er på, hvordan vi mærker liv og hvor kraftigt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke mærket liv endnu tror jeg, det er lidt svært at bedømme da mine tarme rumler pga. jeg gar fået fortaget en gatic bypass. Men har også fået afvide at det kan gå længere tid end andre da min moderkage ligger ud mod maveskindet, så hvis den sparker derimod kan jeg nok ikke mærke det. Så jeg må vente tålmodigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I mine ører giver det meget god mening ;-)

Jeg oplever lidt de samme ting, det føles som om der er en vildfaren prut det helt forkerte sted :yay Jeg er dog begyndt at kunne "fremprovokere" bevægelse fra ham ved at skubbe rundt på livmoderen - bliver spændende når min kæreste også kan mærke sin søn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER