issa

Forstoppelse

6 indlæg i dette emne

Åh altså. Efter vi er gået over til grød en gang om dage og en flaske med mme til natten så er maven på Lillemanden gået i stå.

Er prøvet men ingen virkning:

1. Tilbage til kun amning - nej

2. Sveske/æble mos - nej

3. Massage - nej

4. Cykle øvelser - nej

5. Varmt bad - nej

6. Termometer stimulering - nej

7. Lactolose 2 gange dagligt i 6 dage - nej

Var så hos lægen som gav ham en mini lavement, og der kom så gang i det. Fik at vide at selv om han er 5 mdr og 2 uger at jeg skulle give ham hj. Lavet øllegrød pga fibrene, og gulerodsmos meeeen det holdt kun i en dag.

8. Øllegrød - nej

9. Gulerodsmos - nej

Nu er der så gået 3 dage igen og han har ingen afføring haft. En masse luft prutter men øv øv øv ingen bonus. Kan se at han har av og er ved at være så fortvivlet.

Jeg har overvejet at skifte mme mærke (alm nan drikkeklar) men det skal siges at Lillemanden er så kræsen at han det tog 5 forskellige mærker før han ENDELIG spiste Nan'en. Så ved faktisk ikke om jeg kan få andet i ham.

Gode råd tages imod med kyshånd

Issa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at købe den grønne allomin (Den kan ikke fåes drikkeklar) også bland den sammen med den nan du bruger - Camille drikker den som regel kun hvis de er blandet sammen ;)

Ellers er fennikel te et godt bud - Det beroligere tarmene, og får dem til at slappe af, og vandet tilføjer jo ekstra væske og gør dermed også det hele blødere ;)

Camille gik også en periode med lidt forstoppelse, og de to ting har hjulpet meget :) Laktulosen kan du give stadigvæk,d a det jo hjælper "lidt" - så fortsæt med det (Camille får det on/off nu..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Te havde jeg helt glemt. Det prøver jeg straks Idag. Og så må jeg have familien til at sende den grønne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fennikelthe virkede på zoey efter 24 timer. så det vil jeg også anbefale

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiii teen virkede allerede efter 5.5 t. Mange rak for det fine råd.

Issa med en tilfreds baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige den med termometeret fik vi fra rådet på det kraftigste på børneafdelingen da det kan give rifter i endetarmen.

Lige til en anden gang.

Er det ikke utroligt hvor glad man som mor kan blive for en lort i bleen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER