Lone

Halløjsa

24 indlæg i dette emne

Men ved i hvertfald der 2 andre kvinder her på BK der har testet positiv og lander i denne TG :glad

Begge også fra behandlingsverden, så det er jo bare fantastisk :toot

Og forhåbentligt kommer der MANGE flere til :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih jeg er da nødt til lige at komme på besøg her - er så ked af at du ikke lige landede i juni-TG sammen med mig loveshower.gif

Stort tillykke igen, søde - og er det ikke skønt at kunne være den første til at åbne en TG? 7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er faktisk lidt æv ;)

men bare jeg er i en TG, så er jeg over lykkelig :loveshower

Tak søde :kram

Jojo ;) Bare lidt kedeligt når man er alene ;) men de kommer, jeg kan føle det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten... :) hvis der er for stille herinde, så kigger du bare lidt ind i juni TG :):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower For meget præcist et år siden, var jeg en af dem som var med til at åbne juli-terminen.. Tænk sig der er gået et helt år, siden de to streger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge 2 :loveshower

Ja sivtop, hvis de ikke melder sig på banen så kigger jeg nok inde ved jer, det er jo kun 5 dage derfra jeg har termin :biglove

Åh ja Myliona, tiden går stærk, det føles også uvirkeligt dette her lige nu, for jeg har kunne følge dig og de andre BK piger i deres graviditet og fødsel til opdragelse af barn, også kan man endelig starte det selv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge 2 :loveshower

Ja sivtop, hvis de ikke melder sig på banen så kigger jeg nok inde ved jer, det er jo kun 5 dage derfra jeg har termin :biglove

Åh ja Myliona, tiden går stærk, det føles også uvirkeligt dette her lige nu, for jeg har kunne følge dig og de andre BK piger i deres graviditet og fødsel til opdragelse af barn, også kan man endelig starte det selv :loveshower

Ja, du kan jo kigge i min tråd - Om præcist et år, er det dig der kan skrive om din lille baby på 3 måneder, som savler over det hele, ikke gider sove om natten men som sender de største og dejligste smil :7himmel Det næste år, bliver et af de mest skræmmende, givende og fantastiske år i dit liv :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, du kan jo kigge i min tråd - Om præcist et år, er det dig der kan skrive om din lille baby på 3 måneder, som savler over det hele, ikke gider sove om natten men som sender de største og dejligste smil :7himmel Det næste år, bliver et af de mest skræmmende, givende og fantastiske år i dit liv :) :loveshower

Er skam lurer derinde :whistling

Kan bare ikke bidrage med så meget, når jeg ikke selv har en bebs endnu.. men men.. som du skriver, om et års tid :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 1.juli, så mon ikke jeg også hører til her? ;)

Jeg er dog noget mere forsigtig denne gang, og vil egentlig gerne forbi TS før jeg virkelig tror på det! Men jeg har stort set samtlige graviditetssymptomer man kan have, så det tyder jo godt. Håber bare den holder godt fast :)

Hvordan går det med dig - har du nogle symptomer? Og hvornår skal du til scanning? Håber virkelig vi får lov at følges herinde i laaaaaaang tid!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 1.juli, så mon ikke jeg også hører til her? ;)

Jeg er dog noget mere forsigtig denne gang, og vil egentlig gerne forbi TS før jeg virkelig tror på det! Men jeg har stort set samtlige graviditetssymptomer man kan have, så det tyder jo godt. Håber bare den holder godt fast :)

Hvordan går det med dig - har du nogle symptomer? Og hvornår skal du til scanning? Håber virkelig vi får lov at følges herinde i laaaaaaang tid!!!

Du var nemlig en af dem jeg tænkte på i det første indlæg ;)

Det SKAL holde fast, vi har da tænkt os at gå linen helt ud sammen :yay til vi står med vores bebser :biglove

Åh ja, jeg har stort set også alle symptomer, især kvalme, puha den er allerede grov, troede ikke den startede så tidligt :D

Ja det er måske også tidligt at jeg åbner termin gruppen, men jeg tror på at vores bebser nok skal blive siddende, prøver kun positive tanker :7himmel

Jeg skal skannes den 15/11 :wee

Hvad med dig?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke :loveshower

Det bliver spændende at følges ad, vi har jo termin ret tæt på hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi en fin lille gruppe allerede, håber bare vi alle får lov til at blive her!

Jeg skal også scannes den 15, så det bliver en spændende dag! Jeg synes der er laaaang tid til nu... Jeg forstår slet ikke hvordan jeg skal holde ud helt dertil! Men testene bliver mere og mere positive (nu er teststregen tydeligere end kontrolstregen), så...

Cirkeline hvad er næste milepæl for dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi en fin lille gruppe allerede, håber bare vi alle får lov til at blive her!

Jeg skal også scannes den 15, så det bliver en spændende dag! Jeg synes der er laaaang tid til nu... Jeg forstår slet ikke hvordan jeg skal holde ud helt dertil! Men testene bliver mere og mere positive (nu er teststregen tydeligere end kontrolstregen), så...

Cirkeline hvad er næste milepæl for dig?

Ihh hvor spændene at i skal scannes, men hvordan kan det være at i skal scannes allerede?

Min næste milepæl må være at ringe til lægen imorgen :rolleyes

Hvilket sygehus har i valgt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er jo behandlingspiger, og så skal man scannes ca i uge 7, før behandlinsstedet "giver slip" på os.

Jeg skal helt sikkert føde på Skejby. Det er også der jeg har været i behandling og det hospital jeg hører naturligt til, så valget er slet ikke så svært. Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er jo behandlingspiger, og så skal man scannes ca i uge 7, før behandlinsstedet "giver slip" på os.

Jeg skal helt sikkert føde på Skejby. Det er også der jeg har været i behandling og det hospital jeg hører naturligt til, så valget er slet ikke så svært. Hvad med dig?

øv hvor snyd :whistling Ej det er da dejligt de følger en så man er helt sikker :biglove

Jeg regner med at skulle til Holbæk, det er enten der eller Næstved og jeg har ikke hørt noget godt om Næstved endnu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører jo egentlig til i denne gruppe - meeeen jeg tror, jeg venter med at melde mig ind for alvor til jeg har været til scanning 16/11...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændene at i skal scannes, men hvordan kan det være at i skal scannes allerede?

Min næste milepæl må være at ringe til lægen imorgen :rolleyes

Hvilket sygehus har i valgt?

Jeps, som tsecret skriver, vi er/var behandlingspiger ;)

Så jeg bliver skannet når jeg er 6+6, og vil også få ekstra skanning i min graviditet, fordi jeg har fået en maveoperation, så de skal være sikker på babyen, vokser som den skal :biglove

På det punkt er jeg super heldig :yay

jeg tror valgt bliver Aalborg sygehus Nord :)

Tsecret: hvornår skal vi enligt ringe til lægen?? ved du det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører jo egentlig til i denne gruppe - meeeen jeg tror, jeg venter med at melde mig ind for alvor til jeg har været til scanning 16/11...

Ja du hører til her,;) og det bliver du ved med :kram

Helt iorden hvis du har det bedst med at vente, det kan jeg godt forstå..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg hører vist måske egentlig også til her...tør bare ikke selv tro på det endnu.... testede positivt i fredags. Og i lørdags.....og igår og idag....men havde en MA i juni. Så er forfærdeligt forsigtig og SKIDE bange!

Men tillykke til jer herinde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og tænker på, om jeg bare er helt gal på den ved bare at have taget 1 positiv test (bekræftet ved blodprøve samme dag), men udover det ikke har fulgt om testen bliver mere og mere positiv med tiden? Måske er jeg bare bange for, at den lige pludselig ikke udvikler sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@PP74 og Mistel - jeg er jo også meget bange da jeg jo har været igennem en SA eller GUL før, og vil sååå nødig at det sker igen. Men hvis jeg ikke husker at glæde mig engang imellem, så vil disse uger huskes tilbage til som en forfærdelig tid, og det vil jeg helst heller ikke. Så jeg forsøger at glæde mig. Jeg tror faldet hvis jeg mister bliver stort uanset. Og så kan det være rart at følges med nogen - også selvom vi alle er ligeså bange som dig!

Så det jeg vil sige er velkommen til!! :loveshower Igen siger jeg mit mantra - jeg håber vi flest mulig for lov til at blive her!

@Mistel - sidste gang jeg var gravid tog jeg også kun to graviditetstests - den ene nogle dage efter BP og den anden samme dag som TS (som så var negativ...). Jeg gør det modsatte denne gang, fordi det ikke blev opdaget at jeg havde mistet før til tryghedsscanningen, og det synes jeg er meget træls nu, ikke at vide hvornår jeg er forbi den magiske grænse, eller generelt bare at vide om jeg mistede i 5+, 6+ eller 7+... Så denne gang tester jeg hveranden dag helt indtil scanningen. Forhåbentlig bliver testen jo ved med at være stærk og fin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@PP74 og Mistel - jeg er jo også meget bange da jeg jo har været igennem en SA eller GUL før, og vil sååå nødig at det sker igen. Men hvis jeg ikke husker at glæde mig engang imellem, så vil disse uger huskes tilbage til som en forfærdelig tid, og det vil jeg helst heller ikke. Så jeg forsøger at glæde mig. Jeg tror faldet hvis jeg mister bliver stort uanset. Og så kan det være rart at følges med nogen - også selvom vi alle er ligeså bange som dig!

Så det jeg vil sige er velkommen til!! :loveshower Igen siger jeg mit mantra - jeg håber vi flest mulig for lov til at blive her!

@Mistel - sidste gang jeg var gravid tog jeg også kun to graviditetstests - den ene nogle dage efter BP og den anden samme dag som TS (som så var negativ...). Jeg gør det modsatte denne gang, fordi det ikke blev opdaget at jeg havde mistet før til tryghedsscanningen, og det synes jeg er meget træls nu, ikke at vide hvornår jeg er forbi den magiske grænse, eller generelt bare at vide om jeg mistede i 5+, 6+ eller 7+... Så denne gang tester jeg hveranden dag helt indtil scanningen. Forhåbentlig bliver testen jo ved med at være stærk og fin.

Du har ret - og i virkeligheden er der relativt lidt man kan gøre. Holde sig fra smøger og sprut og den slags - ja - men ellers... Ja, så er det lidt ude af vores hænder..

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh i er allerede en masse skønne piger herinde - stort tillykke til jer alle sammen - håber selvfølgelig snart at slå mit til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg hører vist måske egentlig også til her...tør bare ikke selv tro på det endnu.... testede positivt i fredags. Og i lørdags.....og igår og idag....men havde en MA i juni. Så er forfærdeligt forsigtig og SKIDE bange!

Men tillykke til jer herinde :balloons

Jaaaahh.... tillykke her osse. Forstår dig så godt, som du ved, vi har haft MA samme måned så, og næsten gravide på samme tid. Det ,å og skal ende godt :7himmel Kæmpe tillykke herinde osse søde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER