Verdier

Hvor blev han af?

7 indlæg i dette emne

Hold op det går stærkt med lillemanden.. Han kommer rigtig rundt når han bliver lagt.. Først var det baglæns, men dælme ikke om han kom fremad igår.. Han et rigtig igang med at finde krvleteknikken.. Åh kan slet ikke have at det går så stærkt.. Hvor blev min lille hjælpeløse baby af??

Men samtidig er han jo super sjov med alt det han kan nu.. Det er fantastisk.. ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har det helt på samme måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps, også her... tiden går lidt for stærkt denne gang, skal snart på arbejde og aflevere mit lille pus hos DP :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiden flyver bare afsted. Cecilie nærmer sig snart de 6 måneder og triller rundt når hun bliver lagt på gulvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også bare at det går alt for stærkt. Han drejer rundt om sig selv og kæmper for at komme frem ad. Han er også meget hurtigere end hans bror var. Uhh.. Inden man får set sig om løber de rundt.. :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeps, også her... tiden går lidt for stærkt denne gang, skal snart på arbejde og aflevere mit lille pus hos DP :(

Ja.. Altså glæder mig virkelig til at komme igang, og har plads til ham fra 1. Februar.. Men samtidig er det jo også sidste barn, så det behøver ikke vælte ind med Jobs og er egentlig glad nok for at Sørens job ikke passer skide godt med at jeg skal arbejde fuld tid som vikar på mit gamle arbejde.. (Min kontrakt udløb 31/8)

Men nu må vi se.. Har måske mulighed for drømmejobbet, men det er først fra 1. Maj.. Så det kunne jo være skønt.. Selvom jeg er lidt træt af at gå hjemme (har jo været sygemeldt siden december sidste år)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke følge med herhjemme OG alligevel går jeg og glæder mig til hendes næste udvikling.

Det er så dobbelt en følelse. Jeg vil gerne have at tiden står stille, bare lige lidt, men på den anden side, der venter så meget lige om hjørnet.

Astrid gør en masse ting, bla. Sover fuldstændigt igennem, spiser grød til frokost og hun kan "gå". Men rulle, det kan hun ikke endnu. Hun løfter numsen op når hun ligger på maven og sætter fra hvis vi sætter noget under hendes fødder.

Flere i familien tror hun er en af dem der kommer til at gå tideligt.

Jeg siger bare, hvad ved jeg, jeg er første gangs mor :loveshower . Hun gør tingene når hun kan. :balloons

Men jeg er sååååååååå stolt af hende.

Vi håber at få plads i vuggestue til Astrid fra 1 april. Vi skal godt nok på 14 dags ferie d. 4. Men vi har ikke krydset af i plads garanti, og vi vil ikke have hende i dp. Så vi er meget spændte på om vi overhovedet får en plads. Jeg har dog taget min fulde ferie lige efter endt barsel som er 21 april. Så vi har noget tid at løbe på.

Det er alt sammen så nyt og spænende og jeg glæder mig allerede til nr. 2..........meeeeeeeeeen ikke fødslen, men lad os nu se om det overhovedet kan lade sig gøre med en nr. 2.

Vi er bare så forelskede og taknemmelige for at vi har Astrid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER