linen

Hvor hurtigt lod i jeres baby sove ude i barnevognen?

11 indlæg i dette emne

De to spørgsmål i overskriften spørger om det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan kun se et spg?

Vi fik besked på af SP at vi først måtte lade ham sove ude når han vejede over 4 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babyer må sove ude når de er over 3 kg. Lillebror sov ude første gang da han var en uge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla sov ude efter en uge ca. Sundhedsplejersken var her første gang da hun var 7 dage gammel, og synes det var super :)

Karla har gerne sin uld/bomuldhue på, når hun er ude, men hvis hun sover inden vi ligger hende i vognen kan hun godt komme ud uden hue, da hun står i læ. Vi er bare obs på at mærke efter, men så længe hendes øre er varme og der ikke er træk, ser jeg ikke noget problem i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille har ALTID hue på ud.

Kan ikke huske hvor gammel hun var, da hun sov ude første gang.. med ved jeg ventede et stykke tid, fordi jeg ikke brød mig om at hun var "så langt væk" :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sov lur udenfor formiddagen efter hvor han blev født om aften :) han er andet barn, Max var vidst en uges tid inden han sov i vognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse sov ude ret hurtigt- husker ikk hvornår. Hue fik han først på, da det begyndte at blive køligere i vejret og nu har han altid hue på, når vi ska ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matilde har ikke sovet ude endnu. Men er også først kommet over de 4 kg. For nogle dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johan er fra Januar og sov først ude i marts/april mener jeg det var.. Han var meget skrøbelig og lå længe på en vægt under 3 kg.. Han har altid hue på ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna er fra 16. december og vejede 3,6kg ved fødslen. Vi kæmpede med lidt gulsot lige efter vi kom hjem fra sygehuset, så der gik lige lidt før hun måtte sove ude. Hun sov ude da hun var ca. 1-2 uger, tror jeg. Dengang havde hun altid hue på når vi var ude - også selvom hun lå i Duni´en i barnevognen. Det gør hun også nu og hun har igen altid hue på. De dage hvor vi exeptionelt har haft 15+ grader har vi udeladt den når hun sov, men ellers har hun hue på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik af vide fra sygehuset da vi blev udskrevet efter 9 dage at min måtte sove ude allerede med det samme. så længe det stod over 1 + grad

og der har han været 36+6. det vil sige 9 dage gammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER