Guest sunshineangel

Hvordan føler i andre?

2 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg syntes at jeg den ene dag svinger fra at glæde mig helt vildt til at blive mor endnu engang, og den næste dag ikke at have så kraftig en følelse af det, glæder mig slevfølgelig, men som om det føltes helt uvirkeligt nogle dage.

mine humoner svinger også en del, fra det ene øjeblik at være smilende, til det næste at græde eller skælde ud over ALT :-( kan slet ikke kende mig selv. og hader at være sur og negativ. :angry

Dog skal det også sige at jeg måske ikke er i den mest heldige situation med hensyn til humøret, da jeg har en sygdom med konstante smerter/træthed, som jo også påvirker humøret, der gør at jeg er nødt til at tage medicin, men har valgt at stoppe med det da jeg ellers ikke må amme når vores lille guldklump kommer til verden. så er startet på noget andet, som dog ikke virker endnu. men prøver at være positiv og er glad for at jeg i hvertfald må amme når den tid kommer:-) :stork

samme tid er det en hård periode da begge mine drenge er flyttet hjem til deres far, så det er bestemt ikke en rar følelse, men deres ønsker som jeg selvfølgelig valgte at følge. men derfor er det stadig ekstremt svært!!! og savner dem hver eneste dag.!!! :boo

Tror det hele påvirker min glædes følelse med hensyn til den bette ny, da jeg jo både har triste følelser omkring flytningen/savnet til mine drenge, og samme tid glæder mig helt vildt til at bliver mor igen. men svært at kombinere de to følelser.

samt jeg føler det næsten som om det er første gang jeg er gravid. selvf er det en anden følelse end første gang da alt dengang var nyt, men da det nu er så mange år siden jeg fødte sidst, og det dennegang er med en anden far er det en helt ny følelse.

Ud over det ved jeg jo også udemærket at vi er nogle der bare er mere humon-påvirkede end andre :-)

Hvordan oplevér i andre følelsen af at glæde sig samt humørsvingninger mm ?

- mvh 3 gangs-mor 17+1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber du har det bedre nu.

Jeg bliver også mor til nummer 3, nogle dage er vi glade og andre sådan lidt hmmm lad tiden gå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER