Myliona

Camille mangler tøj..

16 indlæg i dette emne

Ja, det er utroligt, jeg havde SÅ meget tøj - og nu mangler hun faktisk tøj <_<

Jeg vil gerne købe det online.

Men det skal gerne være forholdvis billigt :whistling

Jeg har kigget h&m, men synes ikke det er voldsomt spændende ;)

Det skal være str 68/74.

Kom gerne med jeres links til gode sider (evt bare steder der måske har nogle gode tilbud?) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har jo en salgstråd :-) Hehe

Ej jeg handler på

gladerollinger.dk

Nelly.dk

Smaahjertee.dk

De har alle udsalg. Ellers køber jeg også brugt på trendsales :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IdaT.dk skulle have tilbud på meget derinde, sagde en far min MG i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:balloons jeg bruger ofte smartkids.dk eller just4kids.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Next har meget fint tøj, med fine detaljer og også fin kvalitet (det vi har haft i hvertfald). Rimelige priser.

Internet shop i UK (http://www.nextdirect.com/dk/en/home) som jeg ikke har prøvet at handle fra, kun i deres fysiske butik i Wawes (Hundige).

De er ikke store i størrelserne, min 57cm's baby kunne være i deres str 56 et par uger. Så størrelserne passer nok meget godt, men som hovedregel nok til den lille side.

Har fx denne http://www.next.co.uk/x502698s5 i str 3-6 måneder (str 62-68) og den kan den lille godt komme i med et opsmøg på ærmerne. (hun bruger str 62 nu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er til brugt tøj, så findes der div. salgssider på facebook. Der er også en der hedder lagersalg.

Gruppen på lagersalg til facebook hedder babytøj lagersalg, så får du opdateringer på hvornår der er tilbud i butikkerne/messer rundt omkring, også de online sider.

Måske det var noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender du lindex.se det er ikke specielt dyrt, og måske anderledes end du ellers ser rundt omkring, da det er et svensk mærke.

Nu ved jeg ikke, hvad du præcis leder efter, men deres bodyer er rigtig gode i kvaliteten synes jeg, dem har jeg haft en del af til Leo da han var lille.

De har en kollektion, der hedder 3 for 2, hvor du altså får den billigste gratis, når du handler 3 ting fra den kollektion.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender du lindex.se det er ikke specielt dyrt, og måske anderledes end du ellers ser rundt omkring, da det er et svensk mærke.

Nu ved jeg ikke, hvad du præcis leder efter, men deres bodyer er rigtig gode i kvaliteten synes jeg, dem har jeg haft en del af til Leo da han var lille.

De har en kollektion, der hedder 3 for 2, hvor du altså får den billigste gratis, når du handler 3 ting fra den kollektion.

:balloons

Fed side :lovebk

Ved du hvor meget porto er til dk? jeg kan ikke rigtig finde det nogen steder, andet end hvis du bor i sverige koster det 19 svenske kroner? Så vidt jeg har forstået?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med houseofkids.dk - jeg synes det er en rigtig god butik - nemt at søge på køn og størrelser. Og de har altid en outlet side også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fairtail.dk :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih sikke mange gode butikker :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed side :lovebk

Ved du hvor meget porto er til dk? jeg kan ikke rigtig finde det nogen steder, andet end hvis du bor i sverige koster det 19 svenske kroner? Så vidt jeg har forstået?

Umiddelbart ser det ud til at det er 7 euro og leveres med UPS.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed side :lovebk

Ved du hvor meget porto er til dk? jeg kan ikke rigtig finde det nogen steder, andet end hvis du bor i sverige koster det 19 svenske kroner? Så vidt jeg har forstået?

De plejer ikke at være voldsomt dyre i porto, omkring 50-60-70kr. JEg køber nemlig tøj til mig selv derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Popdelux.dk har vist udsalg øjeblikket ;)

Smartkids.dk har også en god blanding af mærker men ved ikke om de et billigere end andre steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER