Mor til de skønne

Beem

18 indlæg i dette emne

Så er det i gang a1407.gif Kunne ikke lige finde en bedre smiley :lolhit Men nu er det tid til projekt sundere livsstil :8: Så nu er det lovede spark i måsen sendt afsted :lol

Godt nytår :balloon :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhhh får helt dårlig samvittighed, for har taget 3 kg på over julen... Men så er der jo rigtig motivation til et vægttab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er du sød.

Var faktisk på vægten i går og på trods af jeg har spist helt normalt en hel ude sagde den kun +200 g- det jeg sgu egentlig ret godt tilfreds med.

Men ja nu skal den begynde at falde igen så nu det igang.

Så får du lige et kæmpe SPARK tilbage....

Og rigtig godt og sundt nytår til dig søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den sparke runde vil jeg gerne være med i:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den sparke runde vil jeg gerne være med i:-D

SPARK Op på hesten og igang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også jeg , har virkelig brug for et spark, har taget 3 kg på :boo og selvom jeg ved noget af det er væske fordi min mens stadig ikke er dukket op så er det jo ikke det hele

er begyndt igen idag og HOLD NU OP jeg er sulten :( tror min mavesæk er udvidet xxx1000 så spark mig lige tøser så jeg kan nå -10 kg inden juni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også jeg , har virkelig brug for et spark, har taget 3 kg på :boo og selvom jeg ved noget af det er væske fordi min mens stadig ikke er dukket op så er det jo ikke det hele

er begyndt igen idag og HOLD NU OP jeg er sulten :( tror min mavesæk er udvidet xxx1000 så spark mig lige tøser så jeg kan nå -10 kg inden juni

Øv det er ikke sjovt når vægten stiger så meget :(

Kæmpe men kærligt mens SPARK til dig også

Er nu sikker på du nok skal nå dit mål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram tak søde Beem :) er sikker på det, gider ikke gå rundt og være halvrund mere :( vil kunne passe det tøj jeg har lyst til at gå i og ikke irritere mig over billeder man er med på længere, nu skal de bare af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i gang a1407.gif Kunne ikke lige finde en bedre smiley :lolhit Men nu er det tid til projekt sundere livsstil :8: Så nu er det lovede spark i måsen sendt afsted :lol

Godt nytår :balloon :kram2

:D :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhhh får helt dårlig samvittighed, for har taget 3 kg på over julen... Men så er der jo rigtig motivation til et vægttab...

Jep det er med at finde motivationen og så få et kærlig spark i måsen :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha hvor er du sød.

Var faktisk på vægten i går og på trods af jeg har spist helt normalt en hel ude sagde den kun +200 g- det jeg sgu egentlig ret godt tilfreds med.

Men ja nu skal den begynde at falde igen så nu det igang.

Så får du lige et kæmpe SPARK tilbage....

Og rigtig godt og sundt nytår til dig søde

Det er da rigtig godt gået :toot Så er det bare at gå vægten til at gå nedad igen ;) Jeg var selv på vægten i morges og jeg har tabt 400 g :yay

Tak for sparket for nu skal der rykkes :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den sparke runde vil jeg gerne være med i:-D

Værsgo a1407.gif :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også jeg , har virkelig brug for et spark, har taget 3 kg på :boo og selvom jeg ved noget af det er væske fordi min mens stadig ikke er dukket op så er det jo ikke det hele

er begyndt igen idag og HOLD NU OP jeg er sulten :( tror min mavesæk er udvidet xxx1000 så spark mig lige tøser så jeg kan nå -10 kg inden juni

:kram2 Øv det er bare rigtig træls at stå på vægten og se :kram Væsken kan jo faktsik godt have MEGET stor af skylden - nogle gange tager jeg 2 kg på unden mens, som så forsvinder når det er ovre. Håber du meget hurtigt kommer af med de kg igen - kan så godt sætte mig ind i, hvordan du må have det :( Har været der SÅ mange gange :( Du får også lige et a1407.gif bagi :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram tak søde Beem :) er sikker på det, gider ikke gå rundt og være halvrund mere :( vil kunne passe det tøj jeg har lyst til at gå i og ikke irritere mig over billeder man er med på længere, nu skal de bare af :)

Det mål er jeg helt med på :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Øv det er bare rigtig træls at stå på vægten og se :kram Væsken kan jo faktsik godt have MEGET stor af skylden - nogle gange tager jeg 2 kg på unden mens, som så forsvinder når det er ovre. Håber du meget hurtigt kommer af med de kg igen - kan så godt sætte mig ind i, hvordan du må have det :( Har været der SÅ mange gange :( Du får også lige et a1407.gif bagi :kiss

Tak søde dig, håber på sparket ikke var alt for kærligt, der må gerne være noget power i :) et stk fodsål bagi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde dig, håber på sparket ikke var alt for kærligt, der må gerne være noget power i :) et stk fodsål bagi

Nej nej der var godt med kraft i - det skulle jo gerne kunne mærkes ;) Men der var en masse kærlige tanker med (lyder næsten lidt kinky :haha ) 2011 bliver året hvor BK får mange flere hotties :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har jeg brugt sparket til at lave en tråd i slankeklar, selvom den ikke handler så meget om slank;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER