Guest

Hvor længe gik der fra I startede projekt baby til de to streger kom?

49 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, hvor længe gik der fra i startede op med PB til du/I blev gravide?

Her gik der 8 mdr før vi endelig fik de to streger!! Og det var endda i den måned vi nærmest ikke prøvede :whistling

Nu er vi jo startet op på at få nr 2, og har forsøgt i lidt over 2 mdr, og dette var den første normale cyklus jeg har haft. De to første var meget korte og nr 2 pletblødte jeg i tide og utide <_< så man kan vel sige dette var den første rigtige cyklus vi har prøvet i? Lige nu venter jeg så på mens gerne skulle dukke op de næste dage, senest fredag. Har desværre snydetestet <_< alt andet end clear blue var NEGATIVE. Så jeg tror ikke der er noget derinde, særligt ikke når jeg har fundet ud af clear blue kan vise falsk positiv :klap det var ellers den jeg testede med første gang da jeg fandt ud af jeg var gravid. Men har lidt optrækt til mens er på vej, så tvivler på det skulle vise sig at vi var heldige alligevel.

Gik der også lidt tid før jeres krop fandt tilbage til deres normale "jeg" efter p-pille stop?

EDIT: Måske lidt malplaceret jeg ikke har sat det i graviditet forummet ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med Mille smed jeg pillerne sidst i Maj og blev gravid i Juli.. Og det var uden at være obs på ÆL osv., for regnede med der mindst ville gå et halvt, til et helt år pga. jeg havde været på p-piller i lang tid.. Da vi skulle have Max, gik der 1 1/2 år inden det skulle lykkes os og havde først en SA i august, men stod så igen med to streger i september (og vi havde kun sex 1 gang!).. Og det var faktisk også først da jeg havde fjernet fokus fra baby og ÆL osv., at jeg blev gravid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som overskriften siger, hvor længe gik der fra i startede op med PB til du/I blev gravide?

Her gik der 8 mdr før vi endelig fik de to streger!! Og det var endda i den måned vi nærmest ikke prøvede :whistling

Nu er vi jo startet op på at få nr 2, og har forsøgt i lidt over 2 mdr, og dette var den første normale cyklus jeg har haft. De to første var meget korte og nr 2 pletblødte jeg i tide og utide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang tog det 4 måneder.

Anden gang tog det 14 dage

Tredje gang blev jeg gravid i første forsøg, men det endte i en bio, da jeg så fik mens igen blev jeg gravid med det samme, men det endte i en SA. Vi gik i gang med det samme, og 4 uger senere stod jeg med en positiv test - og den hænger heldigvis ved endnu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor prøver du ikke en digital test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Johan blev jeg gravid i 3. cyklus og med lille brøster blev jeg gravid i 1. cyklus.. Så vi har været heldige, at blive gravide hurtigt :) Har ikke været på p-piller, så ved ikke så meget om, hvor lang tid kroppen er om, at finde sig selv..

Håber for jer at I snart står med de 2. streger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor prøver du ikke en digital test?

Har en liggende, men vil gerne vente og se om der dukkede noget op på de andre, vil gerne være rimelig sikker på den vil sige GRAVID :rolleyes :whistling :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang tog det 4 måneder.

Anden gang tog det 14 dage

Tredje gang blev jeg gravid i første forsøg, men det endte i en bio, da jeg så fik mens igen blev jeg gravid med det samme, men det endte i en SA. Vi gik i gang med det samme, og 4 uger senere stod jeg med en positiv test - og den hænger heldigvis ved endnu. :)

Hold da op, det var da imponerende så let du bliver gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en liggende, men vil gerne vente og se om der dukkede noget op på de andre, vil gerne være rimelig sikker på den vil sige GRAVID :rolleyes :whistling :loveshower

Nårh okay.. (havde nok ikke kunne lade den ligge :whistling ) Mine test var rmelig utydelige, men den digitale kunne hurtig fastslå at det ikke bare var mig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været uden beskyttelse siden marts, men vi har stort set ikke boet sammen (pga arbejde) før august, hvor jeg så blev gravid, men endte i SA.

Er i min første cyklus efter SA og venter med spænding :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang gik der to måneder... Med nummer to er der stadig ikke gevinst og vi går ind i cyklus 5 nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger jo så i den anden ende af skalaen første gang gik der 2 år og 3 mrd anden gang 2 år ret præcis og her 3 gang blev jeg gravid allerede efter 7 mrd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Silje gik der 6 måneder fra vi startede, men vi beskyttede os i en for at undgå juleaften.. Så reelt 5 måneder...

Med nummer to er vi igang med 2 cyklus, men det haster ikke så har ikke så meget fokus på projektet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid i første cyklus efter p-pille stop :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang tog det 3 cyklusser.. Det endte dog i en SA :( Efter 3 cyklusser fik jeg igen en positiv test og den blev til Lauge :) Anden gang tog det 4 cyklusser, men igen endte det med en SA :( Herefter tog det 7 cyklusser før der var held igen og det blev til Magne.. Så er meget spændt på hvor lang tid næste guldklump er undervejs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang blev jeg gravid i 2. cyklus.

Anden gang lykkedes det i 1. cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh okay.. (havde nok ikke kunne lade den ligge :whistling ) Mine test var rmelig utydelige, men den digitale kunne hurtig fastslå at det ikke bare var mig :goodluck

Tog en i sidste cyklus der sagde IKKE GRAVID, så tør ikke før jeg virkelig kan se noget på andet end en clear blue <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger jo så i den anden ende af skalaen første gang gik der 2 år og 3 mrd anden gang 2 år ret præcis og her 3 gang blev jeg gravid allerede efter 7 mrd ;)

Det var længe at vente på de to streger :( må have krævet meget tålmodighed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var længe at vente på de to streger :( må have krævet meget tålmodighed...

Rigtig meget tålmodighed så her 3 gang kom det virkelig bag på mig at det gik så stærk men har også pco så har bare været glad for at vi har kunnet lave ungerne selv ;) ( ikke at der er noget galt i at få hjælp )

Jeg hader også når folk kommentere at der er lang tid i mellem mine børn men når det tager tid så bliver der jo aldersforskel ;) ( 4 år og 3,5 år )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget tålmodighed så her 3 gang kom det virkelig bag på mig at det gik så stærk men har også pco så har bare været glad for at vi har kunnet lave ungerne selv ;) ( ikke at der er noget galt i at få hjælp )

Jeg hader også når folk kommentere at der er lang tid i mellem mine børn men når det tager tid så bliver der jo aldersforskel ;) ( 4 år og 3,5 år )

Ja den bemærkning gider man da ikke rigtig <_< hvis der går ligeså længe som sidst her, vil William også være ca 3 år inden lillebrøster kommer til verden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev gravid to gange ved et uheld, men mistede begge gange ved en SA.

Da vi besluttede os for vi ville have en baby, regnede jeg på det - og vi startede sådan "midt i en cyklus" (Havde ikke taget p-piller). Vi startede så hun aller aller tidligst måtte komme d. 26 juni - Og jeg havde så termin d. 29 juni ;)

Så hun er lavet i første forsøg, som ikke engang var det seriøse (Jeg havde stået med en positiv ÆL test næsten en uge i forvejen, så troede løbet var kørt...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tog 8 måneder efter p-pillestop før vi stod med en positiv test. Min krop nåede knap nok at blive normal inden jeg blev gravid. Den cyklus vi blev gravide i, og så den lige før, der var min krop så småt på vej tilbage til dens gamle jeg fra før jeg tog p-piller. Men jeg kan så heller ikke tåle p-piller, måtte vi konstatere, og skal aldrig tage dem igen, det bliver andre præventionsformer fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt for længe ;)

Der gik 9 mdr. fra p-pille stop og til jeg stod med den første positive test - den endte som MA.

Næsten på årsdagen for p-pille stop stod jeg med en ny positiv graviditetstest, fødte i juli en datter :kuller

Så et års tid- det betyder også, at når vi beslutter os for at vi skal have nr. 2, så skal p-pillerne smides i god tid - i tilfælde af, at det atter skulle trække ud <_< Også må vi se til den tid, hvordan det går - og hvor lang tid det tager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra vi startede PB til en blivende graviditet gik der 13 måneder.... Havde forinden haft en MA og en SA... Blev gravid allerede i 2. Cyklus, men mistede, hvorefter der gik 8 måneder inden jeg blev gravid igen, hvor jeg mistede igen hvorefter jeg blev gravid med det samme igen - og denne gang var det en blivende graviditet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her gik der præcis 26 dage fra jeg ringede til gynækologen og fik startet op på pergotime, til at jeg stod med første positive test :blush

det skal nok snart blive din tur.. :bd :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER