Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Netflix

32 posts in this topic

Er der andre herinde, der også har opaget Netflix?

Tilmeldte mug det igår aftes og er allerede dyyyyybt afhængig! Har allerede set de første fem film, og må nok hellere slukke ipad'en snart, hvis også jeg skal nå at have bare den mindste smule søvn i nat.

Elsker bare konceptet med at betale 79 kr om måneden for at have så mange fede film i ubegrænsede mængder. Kan endelig få mit fix af romantiske film nu :badgirl :biglove

Jeg havde overvejet det.. Meeen.. har adgang til nutv og viaplay... Så ved ikke om jeg vil betale for mere :whistling

Vi har det, og det er intet mindre end fantastisk :balloons

Vi har det også. Vi ser stort set ikke almindeligt tv mere :P

Annonce ♥

Vi har overvejet og få det nu vi har opsagt TDC trio det blev simpelthen for dyrt men nu jeg går hjemme med bækken løsning så kan dagen også blive frygtelig lang med kun TV2 og dr

Men husker jeg rigtigt når jeg mener man også kan se serier der ???

Vi har haft det læææænge fordi min mand kan nogle "ninjatricks" - og vi ser ikke noget andet tv overhovedet :)

Og jo, der er også masser af serier derinde :)

I 2011 stod netflix for 25% af usas internettrafik. Så det er og har været populært rigtigt længe. Specielt i usa :)

Vi har haft det læææænge fordi min mand kan nogle "ninjatricks" - og vi ser ikke noget andet tv overhovedet :)

Og jo, der er også masser af serier derinde :)

Det lyder godt så tror jeg manden får grønt ly til a bestille det

Annonce ♥

Vi har det også og er dejligt, men problemet er at udvalget stadig ikke er specielt stort på det danske netflix desværre, men sku gerne komme løbende.

Man kan prøve det en måned gratis :) så man folk jo afprøve om de synes det er godt nok :)

Og bonusinfo :) vi har koblet det op på PS3'en så det er koblet direkte til TV'et :) så er også en mulighed :)

Vi har også adgang til det, og kører det primært over Apple TV. Men vi er noget skuffede, for de serier der ligger derinde er jo gamle, og mange af dem er håbløst bagud. Eksempelvis er Dexter på 7 eller 8 sæson i USA - det vi kan se via Netflix er de første fire sæsoner. Og Glee har de kun de første to sæsoner af på Netflix... Hvis jeg skal betale for det (efter første måned) så SKAL der være opdateringer i forhold til serierne!

Vi har det ikke, og har heller ikke planer om at få det! Tror sgu det gør det for nemt at komme ud på et skråplan, hvor man ser alt for meget tv. Synes sgu ærlig talt jeg har federe ting at give mig til..

Vi har det ikke, og har heller ikke planer om at få det! Tror sgu det gør det for nemt at komme ud på et skråplan, hvor man ser alt for meget tv. Synes sgu ærlig talt jeg har federe ting at give mig til..

Vi har så den lidt modsatte holdning.

Vi har aftalt af hvis vi flytter et sted hen hvor det ikke er obligatorisk at have fællesantenne så vil vi købe Netflix, og så faktisk kun se de ting man gider se, og slippe for alt det skrammel som er i TV man ender med at se alligevel. (Hvis vi vel og mærke udvider systemer)

Annonce ♥

Jeg havde overvejet det.. Meeen.. har adgang til nutv og viaplay... Så ved ikke om jeg vil betale for mere :whistling

Så vil det jo også være lidt dumt, når du har samme adgang et andet sted. ;)

Vi har det også og er dejligt, men problemet er at udvalget stadig ikke er specielt stort på det danske netflix desværre, men sku gerne komme løbende.

Man kan prøve det en måned gratis :) så man folk jo afprøve om de synes det er godt nok :)

Og bonusinfo :) vi har koblet det op på PS3'en så det er koblet direkte til TV'et :) så er også en mulighed :)

Sortimentet skulle jo gerne blive udvidet løbende. Jeg er nu godt tilfreds - alle mine yndlings film er der. Elsker romantik :biglove

Jeg har det både koblet op på computeren, Apple TV, iPad'en og min iPhone, så kan vist se det alle steder. :badgirl

Vi har lige opsagt vores youseebox til fordel for appletv med netflix. Vi regnede på det, og der var mange penge at spare. Vi har så også viaplay og nutv (så jeg kan se de unge mødre :badgirl)

Vi ser måske lige så meget fjernsyn, men det er mere "kvaliet" nu - ingen reklamer, og vi ser kun det vi gider. Ikke noget med "ja, jeg har godt nok set det afsnit af venner før, men der er ikke andet". I stedet for er det nu blevet "ej, jeg sætter da lige et afsnit mere af den der nye spændende serie på" :)

Vi har lige opsagt vores youseebox til fordel for appletv med netflix. Vi regnede på det, og der var mange penge at spare. Vi har så også viaplay og nutv (så jeg kan se de unge mødre :badgirl)

Vi ser måske lige så meget fjernsyn, men det er mere "kvaliet" nu - ingen reklamer, og vi ser kun det vi gider. Ikke noget med "ja, jeg har godt nok set det afsnit af venner før, men der er ikke andet". I stedet for er det nu blevet "ej, jeg sætter da lige et afsnit mere af den der nye spændende serie på" :)

Også kan man holde pause..

Vi er ved at se på at få netflix - Men dog den amerikanske, da den har et noget større udbud :whistling Min svoger har det, og jeg så det lige i dag.. DER VAR JO FRAGGLERNE :loveshower Og heroes :biglove

Annonce ♥

De Unge Mødre ligger også på Netflix ;)

De Unge Mødre ligger også på Netflix ;)

:o Kan man se sådan, den sæson der bliver vist i tv?

:o Kan man se sådan, den sæson der bliver vist i tv?

Var lige inde og tjekke - det er kun sæson 1-3 der ligger der endnu. Men de skriver at der er flere sæsoner på vej op.

Var lige inde og tjekke - det er kun sæson 1-3 der ligger der endnu. Men de skriver at der er flere sæsoner på vej op.

Nice.. Meeen.. Man kan ikke undvære at se de nyeste jo :P Men bonus..

Nu der er flere a jer der har viaplay ved i så om man kan se det på flere steder med det samme pass word som man kan med netflix ???

Vi har det amerikanske netflix og har haft det i hvert fald et år = vi ser ikke tv mere.

Har faktisk kun Dr1, DR2, DRk og Ramasjang, og ungerne kan se Disneysjov og Ramasjang, og så bliver det kun brugt til Netflix og Wii :)

har siddet og læst om det

men nu har vi 4 fjernsyn i huset. Kan vi godt se netflix på ex 2 tv af gangen `????

nogen som ved det

har siddet og læst om det

men nu har vi 4 fjernsyn i huset. Kan vi godt se netflix på ex 2 tv af gangen `????

nogen som ved det

Altså jeg kan både se på min computer, iPad og iPhone samtidig, så mon ikke du også kan på tv'et? :)

Altså jeg kan både se på min computer, iPad og iPhone samtidig, så mon ikke du også kan på tv'et? :)

jo det må jeg kunne

men er bare ikke det der står på deres hjemmeside