Guest

Majsens nye livsstil: - ny start sagde kroppen!!!

316 indlæg i dette emne

Tak - good to know :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hepper på dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay fedt du er tilbage.. Jeg hepper på dig!

En lille ting, som jeg absolut ikke har dokumentation på (i hvert fald ikke lige på stående fod) så skal du vidst som minimum indtage 1200 kcal om dagen. Jeg har læst (et sted?) at hvis man indtager mindre så tror kroppen den sulter, og nedsætter derfor forbrændingen så man næsten intet taber. Men hvis den får 1200 kcal om dagen så holder du forbrændingen oppe og taber dig mere.

Det fungere i hvert fald for mig - jeg spiser efter en kostplan :)

Held og lykke med vægttabet! :respekt

Det er ikke rigtigt, det ændrer ikke på forbrændingen og er ikke farligt. MEN det er bestemt ikke optimalt at spise så lidt, du kan have meget svært ved at få dit vitaminbehov dækket og faren for at "falde i" og spise usundt er større.

(Undskyld jeg blander mig, men man kan efterhånden læse det med den såkaldte suktetilstand mange steder på nettet, så jeg kunne altså ikke lige lade være)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke rigtigt, det ændrer ikke på forbrændingen og er ikke farligt. MEN det er bestemt ikke optimalt at spise så lidt, du kan have meget svært ved at få dit vitaminbehov dækket og faren for at "falde i" og spise usundt er større.

(Undskyld jeg blander mig, men man kan efterhånden læse det med den såkaldte suktetilstand mange steder på nettet, så jeg kunne altså ikke lige lade være)

Fint at du blander dig :) Det var på ingen måde med vilje at jeg spiste så lidt :) det var bare det jeg havde brug for, blev sulten ved 17 tiden hvor vi satte os til at spise aftensmad så det passede bare så fint :)

I dag siger kalorie regnskabet 1206 kalorier

spist 1754 (aftensmaden største synder på 886 kalorier, men jeg spiste ikke alt på tallerkenen)

forbrændt 548 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 juni sagde kalorie regnskabet: 1193

21 juni sagde kalorie regnskabet: 721

22 juni sagde kalorie regnskabet: 1054

Det jeg syntes er sværest er det med at finde ud af det præcise kalorie indtag er når man fx køber en salat ved bageren, ikke får vejet sin mad og spiser hos andre.

Samtidig kan jeg godt se at der faktisk er plads til mere end det jeg spiser, især når jeg rører mig, så kommer jeg godt nok langt ned. Jeg har jo i bund og grund indtaget mere, men 5 km forbrænder jo nærmest et måltid! Jeg troede det ville være svært at holde sig under de 1200 kalorier om dagen, det er langt fra tilfældet! Er jo nærmest bange for at jeg får for lidt lige pludselig, det skal jo heller ikke gå for stærkt :unsure

Nå men ellers kæmper jeg med sukkertrangen, det er en hård prøvelse lige nu, den ultimative test eftersom jeg har fået Mens. Og det er simpelthen så svært at stå imod når jeg har det. Mine tanker kredser altid om chokolade kager og lakrids imens, men nu her lige midt i afvænningen er det jo nærmest som at kæmpe mod tvangs tanker :prik men jeg VIL klare det. Spiste 2 boller med pålægschokolade i dag for at tage toppen og det virkede. Må hellere få købt noget banan imorgen.

Det positive er dog at vægten altid øges op mod og under mens, så de 68 kg jeg vejede for 3 dage siden måske hurtigt ser noget mere positive ud. Og at det faktum at jeg taber bukserne på trods af oppustet mens-mave betyder der ryger nogle centimeter trods alt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du er tilbage :kiss

Du har da rigtig godt fat i det, desuden, hvem kender ikke kampen mod sukkertrangen under mens <_< Uha, jeg får børste tænder mange gange i løbet af aftenen i de dage :P

Håber du har fået det bedre og bare har mod på det- der virker sådan :loveshower

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du er tilbage :kiss

Du har da rigtig godt fat i det, desuden, hvem kender ikke kampen mod sukkertrangen under mens <_< Uha, jeg får børste tænder mange gange i løbet af aftenen i de dage :P

Håber du har fået det bedre og bare har mod på det- der virker sådan :loveshower

:kram

Tak - ja, der skal ske noget lige nu, tror jeg nærmer mig et kilo tabt imorgen til status. Og så siger jeg bare :super for den der shape up app, den har VIRKELIG gjort det let og overskueligt at tælle kalorier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter fødsels vægt 20.08.12:

82 kg

Start vægt 21.10.12:

74 kg

Nuværende vægt:

66,1

Tabt 7,9 kg

100g fra andet delmål :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter fødsels vægt 20.08.12:

82 kg

Start vægt 21.10.12:

74 kg

Nuværende vægt:

66,1

Tabt 7,9 kg

100g fra andet delmål :toot

:toot

You can do it :D :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juhuuuu hvor sejt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt gået :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 kilo inden Mies fødselsdag 18/8 - 1 SØLLE kilo, 1000 gram THATS IT! Hep på mig piger! Jeg har brug for det, der er LAAANGT til toppen lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :yay

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

You Can dó it :yay :happy

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige læst din tråd igennem, og du er jo helt nede på 66,1kg, det er da for sejt!

Jeg hepper på at du lige får smidt et enkelt kilo mere inden 1 års dagen.

You Can dó it!!

Hep hep hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go, Majs, go, Majs :wee :yay

:box til det sidste kilo!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg lige læst din tråd igennem, og du er jo helt nede på 66,1kg, det er da for sejt!

Jeg hepper på at du lige får smidt et enkelt kilo mere inden 1 års dagen.

You Can dó it!!

Hep hep hep

Tak - ja 17 kg siden 20 August 2012 - men jeg er ikke så høj så for at komme ned på et BMI der er "normalt" skal jeg ned på 63 kg. Før jeg når det stopper jeg ikke, MEN 17 kg på et år kan jeg vist godt være stolt af!!! Vil bare så gerne nå de 18 kg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :lovebk vægten sagde yderligere -100 g i dag (på 2 dage) så håbet har et grønligt skær lige pludselig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

500 gram tilbage :toot jeg føler mig som den SEJESTE i verden lige nu :P

Tusind tak for hep!!! De virker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅDAN :toot Go go go :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

500 gram tilbage :toot jeg føler mig som den SEJESTE i verden lige nu :P

Tusind tak for hep!!! De virker!

Status??? Og MASSER af hep!!!:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status??? Og MASSER af hep!!!:-D

Ihh det er en GOD dag du spørger :P var på vægten og den sagde 64,9 :toot :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER