Myliona

Klapvogn - Type

11 indlæg i dette emne

Camille er en pige der gerne vil "se verden", og fra barnevognen er det jo i længden ikke særlig let :whistling

Så vi overvejer engang efter jul, at købe en klapvogn :)

Men, jeg har siddet og kigget.. Og alle klapbogne synes jeg "vender den forkerte vej".

Jeg vil gerne have en klapvogn, hvor hun ser "mod mig"..

Har I nogen erfaringer? Er grunden til at de er svære, at det er dumt?? Kan man evt få en, som kan "vendes"? Hvad er fordelen ved at have en hvor barnet vender væk fra en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har teutonia Mistral. Der kan både styret og kassen vendes. Og ryggen kan lægges helt ned hvis hun vil sove.

Har også en Brio sing, der kan sædet vendes, den kan dog ikke ligges helt ned hvis hun vil sove :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Britax/Rømers B-Smart kan også vendes begge veje og ligges ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emmaljunga cerox kan også vendes. Skal enten have den eller teutonia mistral... Min veninde er helt vild med emmaljungaen. Skal ud i næste weekend og sammenligne de to modeller nærmere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan de fleste klapvogn ikke vende begge veje efterhånden

Altså ud over paraply vogne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan de fleste klapvogn ikke vende begge veje efterhånden

Altså ud over paraply vogne

Ved det ikke :) Derfor jeg søger råd og vejledning - og evt hvilke der er nemme, og gode :) Og så hvad grunden er til at folk vil vende barnet væk fra en...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det ikke :) Derfor jeg søger råd og vejledning - og evt hvilke der er nemme, og gode :) Og så hvad grunden er til at folk vil vende barnet væk fra en...

Jeg kunne jo også bare læse ordentligt ;) jeg synes når ungerne er små så er det rart at kunne have øjenkontakt men når de bliver ældre vil de gerne selv vende væk så de bedre kan se jeg havde en vogn hvor man kunne vende kassen og den var rigtig fin men jeg var dybt misundelig på dem der havde vogne med svingbar styr så sådan en købte jeg og brugte det faktisk sjældent så kunne sagtens have " nøjes "

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en emmaljunga Cerox og den kan vendes begge veje. Sådan en havde vi også til vores 1. barn og det fungerede 100%

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emmaljunge Nitro city kan også vendes begge veje - det tror jeg de fleste kan. Vi havde Erica til at kigge mod os i starten, men der går altså ikke længe før de synes det er for kedeligt - de vil kigge frem og se verden!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gå efter en, hvor det er styret, man vender, og ikke kassen. Så kan i vende hende mens hun er i den, og i skal ikke løfte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er super glad for vores emmaljunga. Det er en arvesag, jeg fik til den store. Men den køre bare godt og kan godt lide at man også kan ligge ryggen næsten helt ned så der er mulighed for en lur i vogne. Marcus er nu det 4. Barn der skal bruge den. Og der har aldrig været problmer med den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER