Nitzen1987

Er jeg den eneste, der lige skal vænne mig til, at der er kommet en ny

4 indlæg i dette emne

Tænk sig, at det var os, der var ny-gravide for et år siden :o jeg synes at det er så mærkeligt at tænke et år tilbage :blink nu er der en juni-terminsgruppe, der venter sig søde og fantastiske juni-bebser :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej du er ikke den eneste. Egentlig er det jo gået hurtigt, når man kigger tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er maerkeligt! Hernede var der byfest i soendags, som er hvert aar i den weekend. Sidste aar gik jeg rundt som mig selv. Jeg sad og drak en spritz nede paa baren med en tysk dame, som jeg talte baby med. Jeg ville nemlig gerne snart have en baby, men om det nu var bedst at vente og hvad gjorde et par maaneder endnu...rolleyes.gif

Hvad jeg saa ikke vidste, var at jeg VAR allerede gravid med Noahloveshower.gif- og at kort tid efter, ville jeg finde mig selv og alle jer soede darlinger herinde a3.gif

I aar var der mange af dem, som havde en stand til byfesten, som var saa glade for at se, at jeg nu er MOR00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det på samme måde, da der blev oprettet en terminsgruppe for august 2012. Det er vildt mærkeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER