Stbaby

'sexfikseret' 2-årig

14 indlæg i dette emne

Nu er mine to ældste drenge, og begge har da i ret tidlig alder kommet stolt ind og vist mig deres tissemand og 'se hvor den stritter'! Bøger har fortalt mig at det er meget normalt og at de faktisk kan få erektion mens de er maven (!!).

De gør dog ikke noget ved den og så falder den til ro af sig selv.

Men min datter på 2 er meget anderledes. Hun var kun knapt 2 da hun fandt ud af håndbruserens glæder. Det er helt tydeligt at hun får noget ud af at stå med bruseren mellem benene, og i sommer da de hoppede gennem vandspreder kunne drengene knapt komme til, for tøsen stod skrævende over vandsprederen og nød strålerne.

Det er også ret tit hun render rundt med hånden i bleen eller tager bleen af når hun er kommet i seng og ligger og hygger sig.

Det eneste jeg kommenterer på er at hun har hånden i bleen - den er jo våd og ulækker og har ikke lyst til at hun har hænderne i tisset. Det andet får hun lov til som hun har lyst, men jeg kan mærke det går mig på....

Andre der har piger i den alder som kan forsikre mig om at det er helt normalt og det snart går over?!!

Synes altså ikke at seksuel nydelse hører til den alder (og slet ikke når hun ligger i sengen og putter med os og bliver nusset på ryggen og så også gerne vil nusses på numsen og 'tisseren' (som det hedder her i huset)).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror nu der er meget normalt- lige som det er for drenge, er det jo også for piger.

Lige nu er det nok bare spændende for din datter, hun har jo ikke helt alderen til egentlig at forstå hvad hun gør, så derfor skal det heller ikke straffes.

Men ofte gør hun det, for gør hun det også når I er ude?

Eller sker det kun når I er hjemme?

Har egentlig ikke nogle råd, men prøv at spørger lægen/SP om det, for kan egentlig godt forstå det går dig på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skal heller ikke straffes, jeg har bare ikke lyst til tis-fingre overalt, så når hun skal pille må det være uden ble :)

Heldigvis er det kun herhjemme - ude er der jo alt muligt andet spændende der foregår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en datter på 2år og har aldrig oplevet at hun gør noget ligende. Hun udforsker da lidt hvad det er der er dernede når vi skifter hende eller når hun prøver at sidde på potten! Men aldrig noget der ligner hvad du beskriver!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du googlet? Der var en artikel om det for ikke laenge siden... unsure.gif Det handlede netop om at laere dem hvornaar, det er ok, men skimmede den kun, da jeg taenkte, at det har jeg ikke hoert om, at boern goer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror sådan set at det er normalt nok. Hun skal jo så bare lære at det altså ikke er noget man gør i offentligheden.

Jeg tror at jeg ville bede hende om at gå ind på sit værelse (ikke som en straf), menfor at lære hende at det er noget man gør, når man er alene og ikke foran andre.

At hun lige frem beder jer om at nusse hende der, det synes jeg godt nok er lidt grænseoverskridende :unsure Og der ville jeg meget bestemt sige til hende at det skal I ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går aftes proklamerede hun at nu brugte hun ikke ble mere!!! Hun har dog haft natble på i nat, men det virker som om hun nu holder hænderne oppe af bukserne, nu hvor hun ikke har ble på :)

Så nu må vi se de næste dage om det har hjulpet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg var au pair for godt 10 år siden ornanerede (for det var det virkelig) den mindste datter hele tiden (hun var 3) hun lagde sig på en bamse eller pude og gerne til en tegnefilm (kan man sakke fetish i så tidlig en alder - ej spøg til side) eller med hånden i bukserne prustede og stønnede hun derudaf ved at rotere understellet, hun blev helt kamp rød i hovedet og svedt, jeg havde som 19 årig ALDRIG set noget lignende og vidste ikke rigtig hvad jeg skulle gøre... senere i den institution jeg arbejde i var der flere børn (de sov på små lave sege på gulvet) der ornanerede sig selv i søvn (med meget voksen lyde, det var helt sikert rart - for DEM)

Min niece der nu er 5 har også gjort det i nogle år efterhånden, i starten gjorde hun det helst hvor vi andre var, men fik efterhånden at vide at det er privat og hun måtte gå ind på sit værelse for at "kilde tissekonen, frit oversat fra fransk" nu spørger hun om hun må gå på værelset og kilde tisssekonen og får svar alt efter om det passer sig (midt i maden er ikke tidspunktet etc) min svigerinde har snakket med psykologer om det og de siger det er normalt, men ma skal hjælpe børnene til at stille grænser og blufærdighed op ex HVOR man må gøre det, HVAD man skal kalde det, HVEM ma må gøre det "med"/"foran" osv men også beholde naturligheden og bekræfte det er rart og naturligt og alle gør det, MEN på visse præmisser.

Har også arbejdet med autister der lystigt lystede sig - det var lidt det samme med at prøve at sætte en ramme op for hvor og hvornår er det ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter er 1 år og 9 mdr, hun fandt også lige glæden ved en håndbruser ;) Men jeg har kun set hun har gjort det en eller to gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det vildt.. Har aldrig oplevet noget lignede, på trods af jeg har arbejdet i en børnehave :o

det vildeste var en dreng der altid gned sig op af bordene - Men han sagde det kløede ;)

Jeg er UTROLIG sippet, og ville virkelig ikke vide hvordan jeg skulle håndtere det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter bliver 4 i næste måned og jeg har aldrig oplevet hende med hænderne i bukserne (eller bleen, da hun brugte den). For mig lyder det helt vildt med nogle af de udsagn der kommer frem, men jeg tror nu også på det er ret naturligt..

Som andre skriver, så sæt grænser for hvor, hvornår osv.

Vores dreng får at vide at hvis han skal pille ved tissemanden foregår det på værelset eller på toilettet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nu spændende, Carl har kun een gang sagt at det kilder på tissemanden når han har været i bad og har fiflet rundt med den, han rører jo ved den og hiver i den og sådan men ikke hvor han så er blevet 'begejstret'. Spændende nu med en lille pige at se hvordan det bliver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det? Er hun stoppet efter hun fik bleen af?

Erica har den sidste uges tid også været glad for at røre ved sig selv. Hun elsker at sidde på potten, og har ofte en hånd mellem benene mens hun sidder der.

Hun kan endnu ikke åbne bodyen, så det er kun et issue når hun har bleen af. Jeg kan dog se hun er lidt rød, så jeg er lidt om det er grundet nydelse, eller simpelthen fordi hun klør dernede :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER