Barbamama

Babytræf i Aalborg!

223 posts in this topic

Tak for idag søde piger! :tak Jeg håber, at I har hygget jer lige så meget, som jeg har :loveshower

Tak for idag søde piger! :tak Jeg håber, at I har hygget jer lige så meget, som jeg har :loveshower

Tak og i lige måde :) det var da super hyggeligt :biglove

Annonce ♥

Ihh jo tak selv for en rigtig dejlig dag :D og puhh hvor havde jeg svært ved at spise aftensmad! Var der nogen, som fik grillkylling her til aften? ;) hehe

Annonce ♥

Ihh jo tak selv for en rigtig dejlig dag :D og puhh hvor havde jeg svært ved at spise aftensmad! Var der nogen, som fik grillkylling her til aften? ;) hehe

Vi var meget inspireret af grillkylling men endte med pizza :badgirl + kagerester :sandie (indsæt smiley, der er så tyk at den triller her...)

Annonce ♥

Argh... HVORFOR kommer jeg ALDRIG herind og kigger? Så finder man ud af at der har været babytræf dagen EFTER det har fundet sted <_< typisk mig :gal - en eller anden send mig lige en PM næste gang :kiss jeg vil så gerne møde jer!

Annonce ♥

Årh jeg tror altså også hellere jeg må komme med næste gang, det ku være så hyggeligt at møde en masse søde bk piger! :)

Men synes lige i alle skal overveje babytræf i Randers torsdag d 13. december :whistling

Annonce ♥

TUSIND tak for en hyggelig dag i går :D

Haha. Grillkylling. :P Dog ikke.. Fik en hjerneblødning og lavede ravioli til min mor.. Hvornår lærer jeg at det ikke bare liiiiige er noget man gør på 10 min. ^_^

Annonce ♥

Og så kan jeg da lige tilføje, at jeg uden tvivl er klar på en tur til Aalborg igen en anden gang! :D

Annonce ♥

Og så kan jeg da lige tilføje, at jeg uden tvivl er klar på en tur til Aalborg igen en anden gang! :D

Også her :)

Annonce ♥

Argh... HVORFOR kommer jeg ALDRIG herind og kigger? Så finder man ud af at der har været babytræf dagen EFTER det har fundet sted <_< typisk mig :gal - en eller anden send mig lige en PM næste gang :kiss jeg vil så gerne møde jer!

ARGH! Det kunne ellers have været tophyggeligt, hvis du og Mie havde været med :kiss Vi må sørge for at få dig informeret næste gang :kram2

Årh jeg tror altså også hellere jeg må komme med næste gang, det ku være så hyggeligt at møde en masse søde bk piger! :)

Men synes lige i alle skal overveje babytræf i Randers torsdag d 13. december :whistling

Det kan varmt anbefales at tage med i hvert fald :D Åh Randers... Synes det er lige lovlig langt at køre med min baby og så længe han bliver fuldammet kan han nok ikke undvære sin mor en hel dag :( (Og hun kan vist heller ikke undvære ham så længe endnu :whistling) + Mar skal vaccineres dér (gys). Så der kommer jeg desværre ikke med, selvom det sikkert bliver superhyggeligt. :)

Også her :)

I skal bestemt også være velkomne hos mig en anden gang i hvert fald :D

Annonce ♥

Bliver der stadig holdt møder for nordjyderne? Kunne da godt tænke mig at komme med :-)

Annonce ♥

Jeg er også klar på møder, hvis der stadigvæk bliver holdt nogle

Annonce ♥

Jeg vil også gerne med :)

Annonce ♥

Denne tråd handlede vel mest bare om et enkelt møde som udgangspunkt, og ikke noget specifikt for nordjyder, men jeg er da hvertfald klar på en tur til Aalborg igen. :) Det var hvertfald en hyggelig lille forsamling vi havde sidst - og med god kage. :D

Annonce ♥

Se jeg kan nu også godt lokkes til endnu en komsammen her i Aalborg og helle for at bage kagen! :P

Annonce ♥

Jeg kunne også sagtens lokkes med.. Især, hvis Agnethe bager kage :sandie

Annonce ♥

Denne tråd handlede vel mest bare om et enkelt møde som udgangspunkt, og ikke noget specifikt for nordjyder, men jeg er da hvertfald klar på en tur til Aalborg igen. :) Det var hvertfald en hyggelig lille forsamling vi havde sidst - og med god kage. :D

:ditto

Det var så hyggeligt :)

Annonce ♥

Se jeg kan nu også godt lokkes til endnu en komsammen her i Aalborg og helle for at bage kagen! :P

DEAL!! :D

Annonce ♥

Kage er altid godt :yay :mam

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvor mange I var sidste gang, men selvom jeg ikke har supermeget plads ligger jeg gerne hus til :)

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke, hvor mange I var sidste gang, men selvom jeg ikke har supermeget plads ligger jeg gerne hus til :)

Det lyder bare godt :D Så skal vi bare finde ud af hvornår det skal være, hvem der har lyst til at komme med og ja så tager vi den derfra :) Jeg mener vi var 6 ude hos Mette sidst og det gik nu rigtig fint :)

Annonce ♥

Det lyder bare godt :D Så skal vi bare finde ud af hvornår det skal være, hvem der har lyst til at komme med og ja så tager vi den derfra :) Jeg mener vi var 6 ude hos Mette sidst og det gik nu rigtig fint :)

Det kan vi også sagtens være hos mig (eller nogle stykker flere for den sags skyld :) )

Annonce ♥

Jeg er med på det hele.. Hvis folk har mulighed for - og lyst til - at komme til Aabybro, så kan jeg også sagtens lægge hus til. Vi har 40-50 kvm. stue, så plads er der nok af. Men der er jo et stykke herop..

Annonce ♥

Jeg er med på det hele.. Hvis folk har mulighed for - og lyst til - at komme til Aabybro, så kan jeg også sagtens lægge hus til. Vi har 40-50 kvm. stue, så plads er der nok af. Men der er jo et stykke herop..

Hvor ligger det? :)

Annonce ♥

Hvor ligger det? :)

20-25 km nord for Aalborg :)