Barbamama

Babytræf i Aalborg!

223 indlæg i dette emne

Åh jeg sidder altid og sukker, når der er tråde om babytræf. For det giver jo klart mest mening at mødes midt i landet, så flest muligt kan være med (og er det bare mig, eller er der bare flest brugere herinde fra midtjylland?). Jeg kan bare ikke overskue at slæbe mig selv ret langt væk med Valdemar sad.gif

Så jeg tænkte, at det kunne da ikke skade at lufte tanken, om nogen havde lyst og mulighed for at mødes i Aalborg...

Detaljerne har jeg ikke lige overvejet, men er der nogen der har lyst til at mødes i Aalborg? :lovebk

Edit:

Medmindre, der lyder total ramaskrig over min beslutning, så er der hermed BK-træf hos mig fredag d. 7/12 kl. 13.00 10.00 smile.gif

Følgende regner med at komme:

Barbamama

Vinnus

Fru-Nielsen

Ønskebebs

Troldemor

(måske) AgneteV

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg er frisk, selvom min bette dreng ikke rigtig er en baby mere (vil nogen mene ;)) Så håber jeg bare, at der er flere friske mødre fra Nordjylland, som har lyst til at ses :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan da godt hoppe i prinsessens limousine og køre en tur nord på :-D.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens komme til Aalborg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh.... Det møde ville jeg virkelig gerne med til!! Men så skal det være en fredag hvor far kan blive hjemme med Charlie, og Marlon er i DP..... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøh, jeg regner da med at Astrid skal med :-D :-D :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg engang får bør, er jeg SÅ klar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg engang får bør, er jeg SÅ klar ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøh, jeg regner da med at Astrid skal med :-D :-D :-D

Ja, regnede da også med i andre tog babyer med ;) Der er bare for langt herfra med en baby i bilen for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, regnede da også med i andre tog babyer med ;) Der er bare for langt herfra med en baby i bilen for mig :)

Det forstår jeg udemærket godt - det er også noget af en tur! Tro mig, vi har taget den i bus nogle gange med Elias efterhånden til og fra Herning og det er et mareridt med en unge på 1½ år, som har krudt i røven og godt kan lide at skrige :rolleyes OG det ville være FEDT hvis du havde lyst til at komme herop :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For min skyld kan det være hvilken som helst af ugens syv dage, og jeg synes også at man skal være akkurat lige velkommen uanset om man medbringer baby (eller flere), stort barn (eller flere) eller ingen børn. Pointen var bare at mødes med nogle af de søde piger herinde :) Dejligt at der allerede er en del, der er friske! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sådan liiiiiiige ved at tilbyde at vi kan være hos mig... Jeg synes bare, at jeg er sådan en akavet vært :unsure Er faktisk ikke rigtig vant til at have besøg som sådan... Og jeg har da heller ikke sådan verdens største stue. :unsure Men jeg synes jo, at det kunne være rart nok at mødes privat et sted (det er så stressende på caféer med babyer, er det ikke?)... Så altså... Hvis I kan leve med, at jeg måske er lidt forvirret og konfus, at I selv skal sørge for at bede om kaffe o. lign., og at vi måske skal sidde lidt tæt... Så kunne det da måske være en mulighed? Måske, måske??? I så fald kunne jeg dog godt tænke mig, at det var på den anden side af Valdemars dåb, dvs. efter d. 25. november...

Måske kunne det være en slags julehyggedag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige smidt et par datoer op. :) Jeg har taget ud fra at vi vælger en fredag, så Troldemor kan være med :) Og som skrevet, så kan jeg selv alle fredagene, men vil helst at det tidligst bliver d. 30/11, hvis det skal være hos mig :) (Passer vel også bedre i forhold til hvis det skulle være juletamtam)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt komme med hvis baby er i maven? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv at det er så langt væk, ellers ville jeg også RIGTIG gerne med :loveshower

Vinnus, som Barbamama skrev tidligere så er alle herinde fra velkomne - med eller uden baby, og med store eller små børn ;) Så jeg er sikker på det også gælder dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt komme med hvis baby er i maven? :)

Altså nu er jeg vel ikke boss over træffet bare fordi jeg oprettede tråden :P, men for min skyld er alle velkomne. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv at det er så langt væk, ellers ville jeg også RIGTIG gerne med :loveshower

Vinnus, som Barbamama skrev tidligere så er alle herinde fra velkomne - med eller uden baby, og med store eller små børn ;) Så jeg er sikker på det også gælder dig!

Åh ja, det er jo ulempen ved nordjyst træf :( :kram2 Jeg kan bare mærke, at jeg aldrig får slæbt mig afsted til de træf, der er i midten af landet (eller endnu længere væk). :( Jeg synes ellers, det kunne have været hyggeligt at møde dig og Lise :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, det er jo ulempen ved nordjyst træf :( :kram2 Jeg kan bare mærke, at jeg aldrig får slæbt mig afsted til de træf, der er i midten af landet (eller endnu længere væk). :( Jeg synes ellers, det kunne have været hyggeligt at møde dig og Lise :kram2

I lige måde :) :kram2 og ja, det er jo desværre ulempen ved sådan et stort forum med folk fra hele landet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klar på en tur til Aalborg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har taget ud fra at vi vælger en fredag, så Troldemor kan være med :)

:biglove

Jeg vil lige kigge i kalenderen, men umiddelbart kan jeg altid om fredagen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis det passer ind i min kalender, så er jeg også klar, selvom jeg ingen børn har, og "kun" bærer mit i hjertet :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu nok også mulighed for at lægge lejlighed til, hvis det er i ikke har noget imod at sidde en smule sammenklemt - der er heller ikke meget plads her, men hvor der er hjerterum er der vel altid plads :loveshower

Så skal i bare til at byde ind - jeg er pt. ledig og medmindre jeg får job indenfor de næste 14 dage så er der ikke noget der er i vejen endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt, at du også har mulighed for at lægge lejlighed til, Agnete! :super :sc

Så foreslår jeg, at alle melder ud hvilke datoer, de kan, og så samler jeg det i 1#. Og så på fredag (for lissom at få skub i det og få en dato på plads) så ser vi hvilken dato, der er flest, der kan, og så bliver det den. Og hvis det bliver i november, så er det hos Agnete og bliver det i december eller januar, så er det hos mig.

Lyder det som en deal? :) (og er det ok med dig, Agnete?)

:7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan umiddelbart alle datoer pånær d. 2. og 23. november. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er da også frisk her - bor jo midt imellem Randers og Aalborg ;)

Så følger lige med :)

2. november kan jeg ikke - :hurra ;)

Der er træf i Randers d. 8., så der kan jeg heller ikke :)

Men ellers er mine fredage vist fri, når vi kommer efter de her næste 3 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER