mino

100 dage tilbage endeligt ;)

3 indlæg i dette emne

Så nåede jeg endeligt så langt at jeg " kun " har 100 dage tilbage til termin lige nu synes jeg heldigvis tiden går rimeligt hurtigt men det er nok pga jeg ikke har fået købt noget som helst til lillesøster så kan godt mærke at jeg begynder og stresse lidt nu der jo også snart er jul og de kommende brødre er vilde med dec måned så der når jeg ikke så meget andet end og lege jul ;)

Brødrene glæder sig helt vildt til lillesøster kommer og den lille på 3 spørger dagligt om hun snart er stor nok til at komme ud :) den store på 8 år hygger sig helt vildt med at jeg er ved og være godt rund så han kan ikke nå rundt om mig længere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja, hos mig er der ogsaa "kun"100 dage tilbage!!!!:loveshower de skal bare gaa hurtigt synes jeg..,men altsaa du har jo stadig masser af tid til at shoppe loes..man kan naa at koebe meget paa 100 dage hehe :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hé hé ja man kan nå meget på 100 dage men der skal desværre bare være penge til det først ;( men nu er vi blevet enige om at vi kigger barnevogn om 14 dage og hvis det går helt galt så går det nok så længe man har en pakke bleer og et enkelt sæt tøj ;)

Selvom det er 3 barn så har jeg intet da jeg har foræret alt væk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER