bien

sove i dp...

7 indlæg i dette emne

Min datter startede i DP i august mdr og efter hvad vi kan mærke på hende,så er hun glad for de andre børn og for DP moren.. :loveshower

Vi har bare et Stort problem når hun skal sove...Lige så snart hun ser barnevognen,så begynder hun at småklynke(holder hurtigt op igen),så sover hun måske 30 min og så vågner hun i et skrig... DP moren,kan gå ud og lægge hånden på brystet af hende og så falder hun til ro igen...MEN så vågner hun efter 5 min igen og skriger og skriger og det er lige meget hvad hun gør... Om formiddagen er en lur på 30 min sådan set fint nok, men det er jo bare slet ikke nok som middagslur...

Når hun er vågen er hun glad og tilfreds...

Inden hun startede i DP havde vi ingen problemer herhjemme, der kunne hun sagtens sove 1,5 timer om formiddagen og 2-2,5 time om middagen...

Det skal lige siges at det hendes nuværende søvnrytme kom først da hun havde gået i DP i 1-1,5 mdr...

Hun er 8 mdr gammel,så hun har jo helt klart brug for mere søvn...

Håber virkelig der er nogen som har et godt råd til det,for det er hårdt og tøsen er jo træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som jeg læser det så har hun sover ok ved DP i de første 1-11/2 måneder der, er det rigtigt forstået? For i så fald var det måske en ide at få hendes ører tjekket. Det lyder meget som min søn da han var lille, han vågnede også op på den måde med korte intervaller. Det viste sig så at han havde væske i mellemøret, hvilket gjorde ondt pga tryk når han lå ned. Men ja, det er jo kun et forsigtigt gæt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg læser det så har hun sover ok ved DP i de første 1-11/2 måneder der, er det rigtigt forstået? For i så fald var det måske en ide at få hendes ører tjekket. Det lyder meget som min søn da han var lille, han vågnede også op på den måde med korte intervaller. Det viste sig så at han havde væske i mellemøret, hvilket gjorde ondt pga tryk når han lå ned. Men ja, det er jo kun et forsigtigt gæt :)

Enig.. Ville osse tjekke ørene hos en ørelæge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som jeg læser det så har hun sover ok ved DP i de første 1-11/2 måneder der, er det rigtigt forstået? For i så fald var det måske en ide at få hendes ører tjekket. Det lyder meget som min søn da han var lille, han vågnede også op på den måde med korte intervaller. Det viste sig så at han havde væske i mellemøret, hvilket gjorde ondt pga tryk når han lå ned. Men ja, det er jo kun et forsigtigt gæt :)

ja der var ingen problemer til at starte med...men hvis det var ørene ville der så ikke være noget om natten også eller...

Men jo,vi har snakket om at der må være et eller andet...Så nu prøver jeg at ringe til ørelæge i morgen og håber at få en tid en af de nærmeste dage...og ellers har jeg tænkt på at tage hende til kiropraktor...for det kan jo også være der sidder noget i klemme efter hun er begyndt at lege noget mere...

Men vi starter med ørelægen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er DP og min første tanke er ørerne.

Ellers har jeg gjort det at jeg har sat barnevognen ind i stuen, og når barnet vågner så har jeg rokket med vognen (siddende i sofaen ;)) til barnet falder i søvn igen.

Bedre at give en dårlig rokkevane og få barnet til at sove og så lige så stille trappe ud af rokkeriet, når barnet sover de timer det nu har brug for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er DP og min første tanke er ørerne.

Ellers har jeg gjort det at jeg har sat barnevognen ind i stuen, og når barnet vågner så har jeg rokket med vognen (siddende i sofaen ;)) til barnet falder i søvn igen.

Bedre at give en dårlig rokkevane og få barnet til at sove og så lige så stille trappe ud af rokkeriet, når barnet sover de timer det nu har brug for :)

ved hun DP moren også har prøvet at tage hende ind i stuen og sove...hun har prøvet en hel masse...men prøver at ringe til ørelæge i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja der var ingen problemer til at starte med...men hvis det var ørene ville der så ikke være noget om natten også eller...

Men jo,vi har snakket om at der må være et eller andet...Så nu prøver jeg at ringe til ørelæge i morgen og håber at få en tid en af de nærmeste dage...og ellers har jeg tænkt på at tage hende til kiropraktor...for det kan jo også være der sidder noget i klemme efter hun er begyndt at lege noget mere...

Men vi starter med ørelægen...

For min søns vedkommende var det helt tydeligt mest ved hans søvn i dagtimerne, at væsken i mellemørerne generede ham. Han sov også uroligt om natten, men græd ikke på samme måde som om dagen. Om natten sku han bare lige have sutten, så klarede han selv resten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER