Hilde

Ny terminsgruppe...

12 indlæg i dette emne

I søde piger!

Nu er jeg kommet i en ny terminsgruppe juni 2013.

Det føles helt forkert, for I er der ikke :rolleyes Det er jo den her gruppe, der er min tidligere terminsgruppe :whistling

Men pigerne i den nye er også rigtig søde, og jeg glæder mig til at følges med dem...bliver bare lidt sentimental :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:yay for din nye gruppe. Jeg kan godt følge dig. Jeg ville have det på samme måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay for din nye gruppe. Jeg kan godt følge dig. Jeg ville have det på samme måde.

Det er helt mærkeligt, men også spændende at komme i en ny terminsgruppe :loveshower

Det er heller ikke helt virkeligt for mig endnu, at jeg er gravid igen :whistling

Tirsdag skal jeg til scanning 7+0...derefter bliver det nok meget mere virkeligt, når jeg ser hjerteblink :7himmel Er spændt på, om der er en eller to derinde :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændende hvor mange der er :)

Jeg kan også huske jeg ikke rigtigsynes det var rigtig virkeligt få vi havde været til scanning og vores første var til nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg bare glad på dine vegne!! :loveshower (og man bliver ikke mindre skruk af det... ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændende hvor mange der er :)

Jeg kan også huske jeg ikke rigtigsynes det var rigtig virkeligt få vi havde været til scanning og vores første var til nf.

Puha, at skulle vente til NF er virkelig længe :whistling

Ved Kristine blev jeg scannet 6+? og omkring 10+?. Denne gang bliver det 7+0, og så må jeg se, om de tilbyder en scanning igen før NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg bare glad på dine vegne!! :loveshower (og man bliver ikke mindre skruk af det... ;))

Tusind tak :loveshower

Det kan være, at I også går igang med en lillebrøster snart??? :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow tillykke, havde ikke set du ventede dig igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så underligt at være inde i en ny terminsgruppe..

Man har været så van til vores gruppe og så skal man ind og møde nogle helt nye piger at kende.

Men heldigt for dig, du er kommet en en god gruppe.

Den gruppe jeg er i, er så død som noget kan være :( Jeg har nu prøvet i snart 1 mdr at finde ud af hvor mange vi er der inde, Men der er to der har svaret.

Og der bliver ikke snakket om noget som helst :(

Men er glad på dine vegne for du har fået en god gruppe :)

Og tillykke med lille spir :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så underligt at være inde i en ny terminsgruppe..

Man har været så van til vores gruppe og så skal man ind og møde nogle helt nye piger at kende.

Men heldigt for dig, du er kommet en en god gruppe.

Den gruppe jeg er i, er så død som noget kan være sad.gif Jeg har nu prøvet i snart 1 mdr at finde ud af hvor mange vi er der inde, Men der er to der har svaret.

Og der bliver ikke snakket om noget som helst sad.gif

Men er glad på dine vegne for du har fået en god gruppe smile.gif

Og tillykke med lille spir :loveshower

Øv altså, hvor er det træls med sådan en kedelig gruppe :( Er der kommet lidt mere aktivitet derinde nu? Ellers må du bare lure med i de andre grupper :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slet ikke set denne tråd :)

Jeg forstår dig godt Hilde. Jeg kommer også til at synes at det er helt mærkeligt den dag jeg skal i en ny terminsgruppe.

Spændende hvem man kommer i gruppe med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slet ikke set denne tråd :)

Jeg forstår dig godt Hilde. Jeg kommer også til at synes at det er helt mærkeligt den dag jeg skal i en ny terminsgruppe.

Spændende hvem man kommer i gruppe med :)

Det er lidt mærkeligt... men synes nu helt bestemt, at det er en god gruppe, jeg er i (eller faktisk to, for har termin 5. juni, men skal sættes igang senest 22. maj, så har tilmeldt mig begge grupper :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER