linen

Hvor mange er vi tilbage i vores grupppe?

20 indlæg i dette emne

Ja. altså jeg er her, det kan der ikke herske tvivl om, og jeg venter fortsat på bebs, men kun 1½ dag endnu. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt der kun er 1,5 dag tilbage. Nyd dem så godt du kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her stadig, har først termin om 10 dage. Så jeg venter endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også. Er dog ikke så aktiv herinde. Læser primært med.

Havde termin i lørdags og skal sættes igang i dag om præcis 3 timer.

Puha - er ved at være nervøs. Gade vide hvilket forløb der venter forude? Kan de tage vandet med det samme? Eller er vi ude i et 4 dages Marathon før hun er ude?

Min mor har lige været forbi en times tid, mens min kære far ligger på operationsbordet. Ja - lidt ironisk at han bliver opereret den dag jeg sættes i gang.

Nårh - alt bliver sikkert fint. DET SKAL DET BARE!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også.

Troede vandet sev i lørdags. Var på fødegangen hele lørdag aften, ude at gå 3 km og så tilbage igen. Blev sendt hjem og skulle til kontrol igår. Blev scannet og undersøgt. De ved ikke helt om det siver så nu ser vi tiden an og ellers bliver jeg sat i gang på lørdag. Håbede på at de ville sætte mig igang igår men nej :( Håber der snart sker noget så lillemanden kan komme ud til sine forældre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her HELDIGVIS ikke mere :yay :balloons :rolleyes

Men ønsker jer alle held og lykke, pøj pøj og knæk og bræk med fødslerne :goodluck glæd jer, det er så fantastisk :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo Tina og Mette, i er her, jeg mener ikke hvem der ikke har født, men derimod, hvem der stadig er lidt aktive i vores terminsgruppe og forhåbentlig snart mødregruppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo Tina og Mette, i er her, jeg mener ikke hvem der ikke har født, men derimod, hvem der stadig er lidt aktive i vores terminsgruppe og forhåbentlig snart mødregruppe.

Men Mette vimangler dig da på fødselslisten og en lille opdatering på hvordan det hele er gået - gør vi ikke? Har tænkt meget på dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåå jamen så er jeg her endnu ( hurra for smartfone når man ammer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også. Er dog ikke så aktiv herinde. Læser primært med.

Havde termin i lørdags og skal sættes igang i dag om præcis 3 timer.

Puha - er ved at være nervøs. Gade vide hvilket forløb der venter forude? Kan de tage vandet med det samme? Eller er vi ude i et 4 dages Marathon før hun er ude?

Min mor har lige været forbi en times tid, mens min kære far ligger på operationsbordet. Ja - lidt ironisk at han bliver opereret den dag jeg sættes i gang.

Nårh - alt bliver sikkert fint. DET SKAL DET BARE!!!!!

Det bliver spændende, håber det kommer til at gå rimelig hurtigt for dig og ikke bliver et flere dages projekt/maraton.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også.

Troede vandet sev i lørdags. Var på fødegangen hele lørdag aften, ude at gå 3 km og så tilbage igen. Blev sendt hjem og skulle til kontrol igår. Blev scannet og undersøgt. De ved ikke helt om det siver så nu ser vi tiden an og ellers bliver jeg sat i gang på lørdag. Håbede på at de ville sætte mig igang igår men nej :( Håber der snart sker noget så lillemanden kan komme ud til sine forældre :bd

Århhhhh håber snart der sker noget for jer. Massere af ve støv er sendt afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurtig opdate på igangsættelse:

Fik kørt ctg kurve ved 18 tiden igår aftes. Den så fin ud. Havde kun tre plukkeveer mens jeg lå der...

Blev undersøgt. Havde 2 cm livmoderhals tilbage og ikke åben. Herefter fik jeg min første pille.

Ingenting er sket. Højst lidt flere plukkeveer og let mureren. Har sovet fint og anden pille blev indtaget kl 8. Stadig ingen forskel her to timer efter.

Nu bager jeg boller, så vi kan hygge lidt :)

Har to piller tilbage som skal tages over de næste 6 timer med mindre der sker noget og så må vi se.

Men det bliver nok ikk i dag hun får fødselsdag.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også. Holder dog ferie med de store drenge, så det bliver ikke til så meget nettid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Mette vimangler dig da på fødselslisten og en lille opdatering på hvordan det hele er gået - gør vi ikke? Har tænkt meget på dig.

Jeg har skrevet en fin fødselsberetning!!! Der er link til den i min mor tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også endnu, er dog bare ikke så aktiv herinde. Har 5 dage til termin dato rammer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også :-) Men får ik rigtig åbnet computeren så det foregået fra tlf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vores lille pige endelig til verden d. 18.10.2012 kl 19.56. Efter et langt igangsættelses forløb som startede d 15. Okt kl 17, hvor der ingenting skete, fik jeg til sidst lagt vedrop d 18. okt kl 15.55. Kort efter kom der veer og efter en del drama var hun født kl 19.56. Så da det først kom i gang, gik det stærkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vores lille pige endelig til verden d. 18.10.2012 kl 19.56. Efter et langt igangsættelses forløb som startede d 15. Okt kl 17, hvor der ingenting skete, fik jeg til sidst lagt vedrop d 18. okt kl 15.55. Kort efter kom der veer og efter en del drama var hun født kl 19.56. Så da det først kom i gang, gik det stærkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lille pigen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vores lille pige endelig til verden d. 18.10.2012 kl 19.56. Efter et langt igangsættelses forløb som startede d 15. Okt kl 17, hvor der ingenting skete, fik jeg til sidst lagt vedrop d 18. okt kl 15.55. Kort efter kom der veer og efter en del drama var hun født kl 19.56. Så da det først kom i gang, gik det stærkt.

Tillykke med hende :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER