Anna1980

tips mod hoste om natten

17 indlæg i dette emne

Tobias hoster stadig om natten efter forkølelsen. Lægen siger at jeg ikke kan få noget der lindre. Har I nogle råd??? I forgårs mistede han sin morgenmad pga hoste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det eneste der hjælper herhjemme på at få hosten til at gå over er vand og masser af det. Elias er rigtig god til selv at bede om det, når han hoster og hverken kan få slimet den ene eller den anden vej... Men prøv med lidt lunken kamillete, det kan også hjælpe beroligende :)

post-2-069982900 1351277794_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøver med vand, og det hjælper nogle gange. men kamilie te vil han simpelthen ikke drikke, har forsøgt utallige gange,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøver med vand, og det hjælper nogle gange. men kamilie te vil han simpelthen ikke drikke, har forsøgt utallige gange,,

Ærlig talt, så drikker jeg også kun det skidt selv, hvis jeg er syg og med MASSER af sukker i ellers kan jeg heller ik fordrage det ;)

Ej håber godt nok i finder på noget, måske du kunne friske vandet op med lidt lime/citron eller appelsinsaft? Så har det da lidt smag at komme efter og så en knivspids agavesirup?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan slet ikke få det kamilie te ned, så jeg forstår ham udemærket ;-)

kunne da prøve med appelsinsaften.. han kan godt lide appelsin juice, så kunne vel fortynde det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan slet ikke få det kamilie te ned, så jeg forstår ham udemærket ;-)

kunne da prøve med appelsinsaften.. han kan godt lide appelsin juice, så kunne vel fortynde det?

Det kan du godt, så er det ikke så krads at få ned gemmen halsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis det har stået på flere dage og han hoster meget, ville jeg give panodil til natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gav også panodil i nat og det hjalp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min datter var lille og forkølet og hostede, lagde vi 2 bøger - en under hvert sengeben i hovedenden af hendes seng - så hjalp det hendes luftveje til en rolig nat.

Det fjerner ikke hosten, men giver et bedre udhvilet barn og en frisk mor rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er hævet i forvejen pga forkølelsen så der er vi dækket ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået i nat Anna? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias hoster stadig om natten efter forkølelsen. Lægen siger at jeg ikke kan få noget der lindre. Har I nogle råd??? I forgårs mistede han sin morgenmad pga hoste

du skal købe noget der hedder mintilatom også smøger han ryg og brystkasse ind i det om aften inden han kommer i seng det gør så at man ikke kommer til at hoste så meget, det var på herning sygehus de lærte mig det til min datter som snart bliver 2 år. håber det snart hjælper :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du skal købe noget der hedder mintilatom også smøger han ryg og brystkasse ind i det om aften inden han kommer i seng det gør så at man ikke kommer til at hoste så meget, det var på herning sygehus de lærte mig det til min datter som snart bliver 2 år. håber det snart hjælper :kram :kram2

Hvor køber jeg det henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det gået i nat Anna? :)

Det går lidt bedre. Han falder hurtigere til ro, men vågner stadig en gang pga det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Malthe hoster meget, så koger jeg noget vand og hælder det i et krus med 2-3 dråber peromynte... Det hjælper hver gang. Og hænger nogle gange en stofble ved hans seng med et par dråber på eller smører ham ind på brystet og ryggen. Hæver hans seng - men det har i gjort kan jeg læse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber jeg det henne?

Jeg tror det kan købes i matas eller apoteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER