Celvic

Er virkelig nervøs.....

28 indlæg i dette emne

:kram2 :kram2 :kram2 Det er jeg ked af at høre :kram2 :kram2 :kram2

Jeg håber, at du bliver sendt til udredning, for det må være ufattelig hårdt at miste så mange gange!!!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej altså :'( det er jeg virkelig ked af at høre:(

Bløder du meget? Så du er sikker på det er ved at gå galt?

Jeg synes bestemt du skal tale med din læge om udredning, det må være så hårdt at miste tre på otte mdr :( det er da virkelig uretfærdigt !

Kæmpe kram til dig!! - på fra mobilen, så ingen krammesmiley.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa - lige på besøg.. jeg har selv været igennem 8-10 MA nogle helt hent i uge 15 og blev udredt efter nr 6/7 da jeg selv bad om det. blev undersøgt på sygehuset fertilitetsklinik og privat men de fandt aldrig årsagen. men tilgengæld scannede de mig en gang om ugen i min sidste graviditet til jeg var i 20 uge og blev derefter scannet 3 gange.. og jeg sidder med min døn på 4 uger nu. så selvom det bestemt ikke et sjovt og man måske er afsindig skuffet over sin krop så er du nød til at tro det lykkedes næste gang - og forlang at blive tjekket jævnligt så du ikke er nervøs og bange. som jeg gik af vide skulle jeg være glad gor jeg blev gravid for ved hver graviditet var der en chance for det lykkedes. men troede først selv på det ugerne op til fødslen. men du burde kunne få en henvisning til udredning - men det et sjældent de finder årsagen desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER