Celvic

Er virkelig nervøs.....

28 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig nervøs i denne graviditet :(

Som skrevet før, så har jeg mistet 2 gange tidligere i år, derfor denne frygt.

Skal til en tidlig scanning på tirsdag, men da jeg overhovedet ikke har nogen symptomer på gravidtet, tog jeg er ny test i morges.

Desværre var den stadig svagt positiv, som den jeg tog for en uge siden. Syntes dog den er lidt tydligere i virkeligheden og jeg kan godt se stregen i strakt arm :)

Den ser sådan ud nu:

post-3209-066936600 1350021668_thumb.jpg

Håber ikke det er et tegn på, at det hele er ved at slutte :boo Kan man godt blive ved med at teste svagt positivt, selvom jeg burde være i 5+6?

Håber I kan berolige mig - og så må jeg jo bare vente til på tirsdag med at få vished.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu høre jeg ikke til herinde men vil da lige skrive at med min yngste søn kunne jeg ikke få en test der var mere positiv en din og lægens ville slet ikke vise positiv ( stoppede med at teste da jeg havde været til nf så ved ikke om de blev mere positive efter det )

Men det gik fint og knægten er i dag 3 år gammel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Kan godt forstå, at du er nervøs over, at testen ikke bliver tydeligere og du ingen symptomer har :kram2 Kender desværre ikke til tests som ikke bliver tydeligere, men håber at alt er som det skal være :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Håber virkelig også at alt er som det skal være. Det er bare SÅ frustrerende, når man virkelig gerne vil ha' det til at lykkes.

Men er lige blevet tjekket hos lægen (han tog dog ikke en g-test) og alt så fint ud. Og de bakterier som jeg havde i livmoderen ved sidste abort er heldigvis væk. SÅ nu krydser vi bare fingre :goodluck

Skal heldigvis scannes på tirsdag - så der får

jeg klar besked.

Måtte bare lige ud med mine bekymringer....altid rart at få skrevet det ned.

Tak fordi i læste med og svarede :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for dig for at alt bare er helt i orden loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender heller ikke til tests som ikke bliver tydeligere, men der er jo allerede et eksempel her i tråden på at det sagtens kan forekomme.

Jeg forstår godt du er nervøs, jeg har det osse helt forfærdeligt efter jeg oplevede en MA for fire-fem mdr. siden. Har prøvet at få en tidlig scanning ud af min læge, men det virker ikke helt som om det kan lykkedes. Har en tid hos hende på torsdag, og det var fint mente hun... så må jeg prøve at tale med hende om det.

Det er en frygt der bare sidder så dybt i en, og jeg tør personligt ikke rigtigt tro på noget som helst.

Jeg vil tænke på dig og krydse alt hvad jeg har for dig på tirsdag :kram2 :kram2 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Jeg kan godt forstå, at du er bekymret :kram2

Jeg krydser alt, jeg kan for dig :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I bare søde:-)

Tak for opmuntringen:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig. Har du prøvet et andet mærke af test? :goodluck

Jeg er godt nok også vildt nervøs synes at jeg kunne ane en smule (læs minimal) blod da jeg tørrede mig og må sige jeg næsten gik i panik. Jeg kan næsten ikke klare tanken om at det kan gå galt igen :huug :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig. Har du prøvet et andet mærke af test? :goodluck

Jeg er godt nok også vildt nervøs synes at jeg kunne ane en smule (læs minimal) blod da jeg tørrede mig og må sige jeg næsten gik i panik. Jeg kan næsten ikke klare tanken om at det kan gå galt igen :huug :huug

:kram :kram2 :kram :kram2

Jeg krydser også for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det var ikke den bedste tidlige tryghedsscanning :boo Det tog lige mit ellers så gode humør.

Hun kunne konstatere, at jeg ER gravid - men at det var meget tidligt, da hun ikke kunne se noget foster i livmoderen.

Fik taget en alm. graviditetstest som var positiv.

Fik taget en blodprøve for at måle HCG.

Blev scannet, men hun kunne ikke se noget foster, kun starten på en graviditet, som forhåbentlig udvikler sig som den skal.

Skal komme igen om 14 dage og blive scannet og få taget en ny blodprøve :goodluck

Håber virkelig, at alt er som det skal være og at det bare er ALT for tidligt at se noget, og at det ikke er enden på denne graviditet.

Men det er godt nok lang tid at skulle vente i 14 dage....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Håber du bare ikke er så langt henne som forventet - er du helt sikker på din beregning ? Nogle gange kan ÆL jo godt falde senere end normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :(

Håber du bare ikke er så langt henne som forventet - er du helt sikker på din beregning ? Nogle gange kan ÆL jo godt falde senere end normalt.

Ved faktisk ikke hvornår jeg havde ÆL - så håber bare, som du skriver, at den er faldet sent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved faktisk ikke hvornår jeg havde ÆL - så håber bare, som du skriver, at den er faldet sent.

Det krydser vi for :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv - sender lige en :kram2 og :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram :goodluck :kram

Jeg håber og krydser, at alt er, som det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Håber alt er som det skal være, når du bliver scannet igen om 14 dage :kram2

Jeg er selv blevet scannet tidligt hvor hun intet andet end gestationssækken kunne se, da det var meget tidligt i graviditeten.. En uge senere blev jeg scannet igen og vi så hjerteblink :loveshower Håber at det er det samme i dit tilfælde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blev scannet i lørdags kunne de intet som helst se, jeg var helt tom! Men mit hcg er steget fint siden så håber de kan se mere på mandag hvor jeg skal scannes igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så det for denne gang :boo

Begyndte hertil morgen at bløde, så nu er der vist ikke noget håb tilbage.... :boo

Det er nu 3. spontane abort i træk på 8 måneder - det er sgu ikke sjovt, og jeg er virkelig ked af det.

Men der er vel ikke så meget at gøre andet end at prøve igen, når kroppen er klar igen.

Er der nogen der ved om man bliver sendt til udredning efter 3 aborter eller om det er lavet om?

Tak fordi I læste med og held og lykke til jer allesammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej dog :kram2 :kram2 Sikke noget... Hvor er det uretfærdigt :kram2 :kram2

Håber ihvertfald at du bliver sendt til udredning, så I forhåbelig kan få nogle svar på hvor det går galt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv kæmpe kram! Håber i hvert fald i får en udredning for 3 i træk er jo mange :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv det er jeg godt nok ked af at høre. Jeg skal have taget mit HCG tal igen i overmorgen for at være sikker på at min ikke også ender som sidst. Jeg synes da bestemt at du burde undersøges tre aborter er rigtig mange synes jeg:-(

knus Helle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener, at det er efter 3 i træk, at man kan blive udredt for det.

Vil lige give dig et stort :kram Hvor er jeg ked af det på dine vegne, det må være meget hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det er jeg virkelig ked af at høre bearhug.gif

Håber virkelig I kan få udredning og håber ikke, du skal igennem det samme igen icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhh det er jeg ked af at høre !! :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER