Guest

desperate houswife

38 indlæg i dette emne

og vi er nået til 2 afsnit, hvor Mike blev skudt i slutningen af snittet. Havde i set den komme? og jeg troede at Janen ville meddele at Tom havde friet til hende, og de bare ventede på at skilsmissen ville gå igennem... Men de skulle "bare" flytte sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede også at de skulle giftes. Håber snart han går fra hende og vender hjem igen <_<

Er totalt i chok over slutningen i dag :o Og kan næsten ikke tro at han virkelig er død :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede det var Karen som ville dø i dagens afsnit.. Total overraskende slutning - desværre.

Mener dog det er 3. Afsnit i sæsonen de senere idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryder mig ikke om Tom - Synes han er en idiot...

Min kæreste så med, og mens de sidder påt rappen, siger han "Tror du han lever gennem hele sæsonen?" Og jeg siger "Det gør han da".. Christian siger så "Jeg tror altså de der banditter finder ham og dræber ham"..

Så meget for ikke at afsløre slutningen.. Han synes det var oplagt, det synes jeg DOG ikke... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede, at Jane var gravid og så var det jo pludselig en fuser, at de 'bare' skal flytte sammen :D

Jeg håber også Tom kommer hjem!

Og nej, jeg havde ikke forudset at Mike ville dø, men havde nok regnet ud det ikke ville være Karen, da hun jo var det oplagte valg ;)

Med det skud, tror jeg desværre ikke på han overlever :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede i øvrigt at Jane måske var gravid ;) Tænkte også "pyha" over de "bare" skulle flytte sammen.. Hun er også en idiot.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde hørt en fugl om, at Mike ville blive skudt. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg synes Tom skal flytte hjem eller ej.

Og så tror jeg der kommer problemer med den kat udover, hvad der er sket indtil nu hos Gabby og Carlos, og jeg tror de ender med at flytte fra byen i noget mindre, så han kan arbejde med noget han synes om :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tom og Lynette SKAL finde sammen igen. De står for mig som det bedste par. Er sikker på at de finder sammen igeb i et tårevældende allersidste afsnit :kuller

Jeg havde på ingen måde set det komme at Mike skulle dø. Og jeg er stadig i chok :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men jeg undre mig stadig over, at der ikke skal mere til for at de gik fra hinanden end, at han fik et godt job. De har både været igennem kræft, pengemangel, næsten utroskab, selvstændighed, midtlivskrise, miste et barn, og så var det, at de kom til penge og succes, som gjorde at de gik fra hinanden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men jeg undre mig stadig over, at der ikke skal mere til for at de gik fra hinanden end, at han fik et godt job. De har både været igennem kræft, pengemangel, næsten utroskab, selvstændighed, midtlivskrise, miste et barn, og så var det, at de kom til penge og succes, som gjorde at de gik fra hinanden

Må indrømme jeg faktisk synes det virker ja.. Urealistisk.

Altså.. Hvis man har SÅ mange børn, og været gift i 23 år.. Så skrider man da bare ikke, og på så kort tid finder sammen med en anden?! Ja, jeg synes bare det er SÅ egoistisk og ja.. Synes han er en idiot. Håber han kommer på bedre tanker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men jeg undre mig stadig over, at der ikke skal mere til for at de gik fra hinanden end, at han fik et godt job. De har både været igennem kræft, pengemangel, næsten utroskab, selvstændighed, midtlivskrise, miste et barn, og så var det, at de kom til penge og succes, som gjorde at de gik fra hinanden

Har de mistet et barn?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de mistet et barn?! :blink

De mistede en tvilling.. Altså, en ufødt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede Jane var gravid men kan hun ikke bare smutte. Tom og Lynette hører altså sammen. Ellers skulle hun finde en fantastisk og lækker mand og så skulle Tom droppe det hele med Jane og prøve at kravle tilbage på hans bare knæ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep da Lynette var gravid reddede hun Celia i forbindelse med flystyrtet (?) og så døde den ene tvilling i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede også at Jane var gravid - men heldigvis for at hun ikke var! Håber at Tom bliver klogere... Jeg ventede også i spænding på hvem der ville dø, da det blev fortalt i starten afsnittet, at en ville dø tre dage senere... Men havde ikke lige forudset at det var Mike :blink :boo men der var da flere der havde risiko for at lade livet i dag; Carlos kunne være faldet ned fra taget, Bree kunne dø af Karens "dødskage", Jane kunne være blevet kvalt, Susan kunne være blevet ramt i stedet for Mike... Jeg er også ret sikker på, at Mike er død :( Dumme politi :shooter Er spændt på at se, hvad der sker næste gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også en af dem, der troede at Jane var gravid. Og jeg håber også at Tom og Lynette finder sammen igen! (Blev helt sur på serien over at de gik fra hinanden :prik)

Jeg troede faktisk, at det var Juanita, der ville dø, da hun var oppe på taget :o Blev helt chokket over at det var Mike :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det svært ikke at afsløre noget når man læser hvad I alle gætter på :) Jeg ku ikke undvære dem tidligere hen, så downloadede dem så snart de havde sendt i USA og ved hvordan det hele ender, men følger alligevel med igen :)

Synd der ikke er flere sæsoner :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det svært ikke at afsløre noget når man læser hvad I alle gætter på :) Jeg ku ikke undvære dem tidligere hen, så downloadede dem så snart de havde sendt i USA og ved hvordan det hele ender, men følger alligevel med igen :)

Synd der ikke er flere sæsoner :(

okay jeg er lidt sær på dette punkt, men læser også altid slutningen på bøger først. Så send mig lige en PM om hvordan det ender, for jeg vil gerne vide det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg tudede i dag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor jeg tudede i dag :boo

Det samme her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrrrg hvornår bliver gårsdagens afsnit genudsendt??????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrrrg hvornår bliver gårsdagens afsnit genudsendt??????

Jeg har prøvet at kigge på tvtid.dk, men kan altså ikke se at de genudsender det :unsure

Ellers kan du se det på TV2 Play med et login.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at kigge på tvtid.dk, men kan altså ikke se at de genudsender det :unsure

Ellers kan du se det på TV2 Play med et login.

Hvor meget koster det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se at det koster 119 kr. pr. md.

Har ikke selv abbonnement og tror ikke at man kan købe adgang kun til et enkelt program <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var godt nok også helt opløst i går.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER