Guest

desperate houswife

38 indlæg i dette emne

I loved you once

I loves you twice

I love you more than beans and rice

:boo :boo :boo :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber da også det er hormonerne, for jeg stortudede bare i går til det afsnit, og jeg er normalt ikke en der tuder over ting i tv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Der er feel-good tv og så er der bare feel-bad tv :boo Håber altså at næste afsnit bliver lidt mere muntert :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså der skal ikke meget til før jeg tuder over tv, og manden driller mig altid med det, men jeg kunne bare så meget levet mig ind i hendes følelser, tænk sig hvis man mistede sin elskede. uhhh tude tude tude... Jeg hylede næsten fra start til slut

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså der skal ikke meget til før jeg tuder over tv, og manden driller mig altid med det, men jeg kunne bare så meget levet mig ind i hendes følelser, tænk sig hvis man mistede sin elskede. uhhh tude tude tude... Jeg hylede næsten fra start til slut

Lige præcis. Jeg var faktisk i lidt dårligt humør bagefter :unsure Havde i hvert fald (ekstra) stort behov for at kysse Brian og Valdemar bagefter :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg ikke se sæson 8, afsnit 17 gratis nogle steder, uden at skulle opgive konto nr. mm.?!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg ikke se sæson 8, afsnit 17 gratis nogle steder, uden at skulle opgive konto nr. mm.?!!!

Jeg har det som en fil, uden tekser eller noget, så ku evt. uploade den et sted så du ku downloade den, men mener også der er steder hvor du skal streame dem... Prøver lige at søge lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det som en fil, uden tekser eller noget, så ku evt. uploade den et sted så du ku downloade den, men mener også der er steder hvor du skal streame dem... Prøver lige at søge lidt :)

Ja ja ja tak!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja ja tak!!!!!!

Kan ikke lige finde den gratis desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja ja tak!!!!!!

har sendt en pm ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Argh, jeg kan slet ikke rumme Susan-Mike-MJ-delen :boo Og er det kun mig, der aldrig rigtig har synte at Renee var en "rigtig" del af DH? :rolleyes

Synes tilgengæld det er SÅ fedt at Lynette prøver at få Tom tilbage. Og elskede at han "skulle arbejde" da Jane lagde op til sex :yay Håber virkelig at de finder sammen igen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg kan slet ikke rumme Susan-Mike-MJ-delen :boo Og er det kun mig, der aldrig rigtig har synte at Renee var en "rigtig" del af DH? :rolleyes

Synes tilgengæld det er SÅ fedt at Lynette prøver at få Tom tilbage. Og elskede at han "skulle arbejde" da Jane lagde op til sex :yay Håber virkelig at de finder sammen igen! :goodluck

jeg er enig, jeg stortudede endnu engang da de kastede med syltetøjsglassene og MJ smed et på gulvet og fik reaktionen der.

og ja Rene er ikke en rigtig desperate, det var edie i stedet for. Og så skal Tom bare se at komme tilbage til Lynette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER