linen

Jeg tæller ned

5 indlæg i dette emne

Nu er der "kun" 6 dage til mit planlagte kejsersnit. Det er sådan en lidt sjov situation man er i. På den ene side er det rart at vide hvornår det er det sker og at alt er under kontrol osv.

På den anden side er al overraskelse væk, så tager mig selv i indimellem at håbe at vandet går, så man kan ringe og overraske manden, med at han skal skynde sig hjem vi skal afsted og alle andre når man så har født. Men så er der også bekymringer, hvad nu hvis det går i gang af sig selv og overlægen ikke er på job, hun skal jo også helst blive derinde så længe som muligt osv.

Men jeg må indrømme at smerter, sukkersyge, forkølelse, hæm, humørsinninger og besvær efterhånden gør at jeg bare gerne vil have det overstået, så er 6 dage længe - Jeg burde jo bare nyde de sidste 6 dage af graviditeten, tænke det er sidste gang, trøste mig med at jeg trods alt ved at der kun er 6 dage tilbage osv.

Ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, nok bare have lidt luft.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

... Også her: To dage til planlagt igangsættelse! (Kan dog ændres lidt!)

Troede - og håbede - næsten i går, at det var ved at gå i gang af sig selv: Havde kraftige plukkeveer fire timer i træk, med fire minutters mellemrum, men meget korte hver især. Samt tegnblødning/slimproppen røg.

Men INTET her til morgen. ...Øv!

Var dog lige til tjek ved lægen i aftes, da jeg bor på en ø, så jeg skal med helikopter, hvis fødslen starter før vi er rejst til fastlandet, hvilket vi gør i morgen:

Havde åbnet mig 1 cm. ... så lidt har plukkeveerne givet, og det er jo godt i forhold til igangsættelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du når at nyde de sidste dage,selv om de kan være lange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du lige skulle have luft :kram Men bare rolig de skal nok gå hurtigt de næste 6 dage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linen og Britt: det er jo super snart. Håber I begge får en god fødsel :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER