Nica

Succes-tråd

190 indlæg i dette emne

Hej skønne mødre.

At blive mor kan være rigtig hårdt. Og det kan være svært at føle sig som en god mor med alle de krav og retningslinier der følger med rollen.

Det er derfor vigtigt at huske på de gode ting vi gør, også selvom det er små ting.

Hvad har jeres succes været i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog en dejlig ide, med en succes tråd!

Dagens succes hos os var avocadomos.

Han elskede det :loveshower

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget hård ved mig selv, så jeg vrider virkelig

Min hjerne..

Men jeg blev faktisk (næsten) ikke stresset over at have mødregruppen på besøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig positiv tråd :super

Dagens succes: Har for første gang sunget Mads i søvn i sin vugge :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagens succes må være at Charlie sov 1 time og 3 kvarter i barnevognen, og senere 1 time og 1 kvarter.... Det er store sager herhjemme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min succes idag var aftensmaden :loveshower Jeg har haft svært ved at få grøntsager i Lise, har prøvet med alverdens grøntssagsmoser og hun synes bare ikke om det. Så snakkede vi om det i mødregruppen idag hvor en af de andre fortalte hun gav sin baby hele buketter af kogt broccoli, så det skulle jeg da lige prøve til aften.

Og sørme om ikke Lise var helt vild med det! :yay Hun proppede en HEL buket broccoli i munden ad gangen og tyggede løs! Fik det ned uden problemer og blev ved at bede om mere. Så damen kan måske bare ikke lide det i most form? Mor er ihvertfald glad nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fantastisk idé :loveshower

Dagens succes er at Mie har sovet formiddags OG middags OG eftermiddags lur I LIFTEN og hun blev puttet i liften alle 3 gange uden brok.

Faktisk er det første gang hun har sovet 3 længere lure, frem for klat sovning.

Og det efter en nat med 8 timers sammenhængende søvn, efterfulgt af 4,5 efterfulgt af 2...

dagens anden succes er at hun faktisk ikke rigtig har grædt i dag (jo klynk og et par vræl fordi maden ikke kom hurtigt nok og andet let aflæseligt brok, der stoppede hurtigt da behovet blev stillet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig tråd!!!

Dagens succes herhjemme er at Sophia har sovet tredje lur idag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Karoline kørte i bil 20 min uden at skrige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Silke Elia faktisk sover allerede - og helt uden gråd for 2.aften i træk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At silas har sovet formiddags lur i barnevognen.. og at han er gået i seng for natten kl 19 i aften.. og sover dybt nu... loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fantastisk med alle de successer :loveshower

Flere af dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Maja sov 1½ time efter babysvømning, hvorefter vi havde mødregruppe, hvorefter Maja sov 3½-4 timer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Karla timede sin middagslur perfekt med at vi kunne nå slutrengøringen i sommerhuset mens hun sov, så vi var klar til at køre hjem, da hun vågnede. Og så vågnede hun og gav et kæmpe grin, da hun så sin mor og far. Det er bare så fedt, at hun er begyndt virkelig at kunne skelne os fra andre nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik de dejligste smil her til morgen, selvom han var sultenloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu, Inger er lige faldet i søvn for sig selv i sin lit! YAY! Det er skønt at have lidt tid for sig selv :loveshower Burde folde vasketøj, men nu blev det til BK-tid på computeren i stedet :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Agnes lå og pludrede på aktivitetstæppet mens jeg var i bad, ordnede vasketøj samt tømte opvasker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fantastisk idé :loveshower

Dagens succes er at Mie har sovet formiddags OG middags OG eftermiddags lur I LIFTEN og hun blev puttet i liften alle 3 gange uden brok.

Faktisk er det første gang hun har sovet 3 længere lure, frem for klat sovning.

Og det efter en nat med 8 timers sammenhængende søvn, efterfulgt af 4,5 efterfulgt af 2...

dagens anden succes er at hun faktisk ikke rigtig har grædt i dag (jo klynk og et par vræl fordi maden ikke kom hurtigt nok og andet let aflæseligt brok, der stoppede hurtigt da behovet blev stillet)

Må man spørge hvor gammel baby er - 8 timer i træk om natten wauuu- er det en ammebaby eller flaske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik bagt god applepie, bestilt tid til lægen(Caroline) og fået slappet af, for første gang i laaaang tid. Har faktisk prioriteret at lave INTET i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man spørge hvor gammel baby er - 8 timer i træk om natten wauuu- er det en ammebaby eller flaske?

Det må du da :) jeg ammer fuldt ud og hun er 7 uger - hun falder i søvn ved 6-8 tiden hver aften og sover så sit lange træk - i nat blev det igen til 8 timer.

Min nevø der er 5 uger ældre gør det samme, han har nu flere gange taget 10 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet ud af at jeg ved MEGET om babyer :lovebk :lovebk :lovebk, og jeg læser min datter SÅ godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til kiropraktoren for sidste gang og lillemanden nød det. Der er virkelig bedring :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har for 3. aften i træk fået Silke Elia til at sove tidligt uden gråd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik bagt god applepie, bestilt tid til lægen(Caroline) og fået slappet af, for første gang i laaaang tid. Har faktisk prioriteret at lave INTET i dag :)

Det synes jeg er en GOD prioritering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Agnes rullede fra mave til ryg 5 gange i træk hertil aften. hun har nok glemt det i morgen, men så må vi øve lidt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER