TakForDenneGang

Har været til scanning og set hjerteblink :D

9 indlæg i dette emne

Så har jeg været til scanning igen og denne gang kunne man se lidt mere end sidste tirsdag :) Vi så hjerteblink og det hele er vokset fra 3 mm til 1,2 mm :loveshower Terminen kan stadig ikke fastsættes.. Det er den stadig for lille til <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tillykke det lyder da rigtig godt med den lille bebs:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke igen loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif00000858.gif00000858.gif00000858.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt... tillykke med det :loveshower

Jeg går selv rystende nervøs og venter på svar fra min læge, har bedt om en tidlig scanning, som i gerne meget snart!! Pga min MA sidst, har jeg bare så meget uro og nervøsitet i kroppen og hovedet konstant. Så håber jeg kan få sådan en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor dejligt at se hjerteblink:-) Stort tillykke - det må gi en masse ro i maven:-) Så må du vente lidt med at få fastsat en termin, men det går vel også, når du nu har set at der er liv:-)

Har haft 2 SA siden februar, så er MEGET spændt på om det lykkedes denne gang. Ved sidste graviditet var jeg til en tidlig scanning men mistede en uge efter.

Håber SÅ meget at den bliver hvor den skal denne gang.

Måske jeg skulle høre min læge om jeg kan få en henvisning til en tidlig scanning - er nok bare nervøs for, hvad de kan se, men omvendt, kan det jo også berolige mig. Men hvornår kan de egentlig overhovedet se noget på en scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så fantastisk at se hjerteblink :) Stort tillykke med det!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt, at du har set hjerteblink :loveshower

Det giver da bare lidt tryghed :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER