Guest

uld

42 indlæg i dette emne

Tip: Babysam har 25% på deres BeKids uldtøj til og med på søndag (tror jeg nok?) og Salling har 50% på Joha, både bomuld, uld, uld/bomuld og uld/silke :super

Er der nogen der har erfaringer med, hvad der er bedst? BeKids uld eller Joha uld? Med de rabatter her koster de jo ca. det samme, så hvad skal man vælge? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var i babysam i går, og de havde fået EN MASSE joha uld/bomuld hjem til 75 kr - MEGET MERE end der var da de startede fødselsdagstilbuddet - og nogle helt andre ting :) Så er man til uld/bomuld så afsted med jer ;)

(Det var i ODense jeg så det, men mon ikke de også har det andre steder så!)

Det gælder i hvert fald også i Aalborg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget uld køber I egentlig? Altså hvor mange bodyer, natdragter osv?

Min SP siger, at hvis man bruger uld, så skal man helst gøre det hele vinteren, altså ikke noget med at skifte mellem bomuld og uld. Og jeg vil også helst have at Valdemar KUN har uld på inderst henover vinteren. Men almindelige bodyer ville jeg smide til vask hver dag, men det tænker jeg ikke er nødvendigt med en uldbody (medmindre der er kommet snavs på selvfølgelig). Natdragter ville jeg heller ikke skifte lige så ofte, men så ville jeg lufte dem om dagen...

Men hvor meget skal man så have af hver? Hvad gør I andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget uld køber I egentlig? Altså hvor mange bodyer, natdragter osv?

Min SP siger, at hvis man bruger uld, så skal man helst gøre det hele vinteren, altså ikke noget med at skifte mellem bomuld og uld. Og jeg vil også helst have at Valdemar KUN har uld på inderst henover vinteren. Men almindelige bodyer ville jeg smide til vask hver dag, men det tænker jeg ikke er nødvendigt med en uldbody (medmindre der er kommet snavs på selvfølgelig). Natdragter ville jeg heller ikke skifte lige så ofte, men så ville jeg lufte dem om dagen...

Men hvor meget skal man så have af hver? Hvad gør I andre?

Indtil videre så bruger vi kun uld om natten og det er ikke hver nat - men Mie har heller ikke rigtig sovet ude endnu, så kan ikke se formålet lige P.T da der jo er lige varmt inde ligegyldig hvad temperaturen er ude. Jeg regner med at skulle til Joha lagersalg i næste weekend, så må vi se hvor hooked jeg bliver :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille har nu 5 bodyer i uld og 5 natdragter, to par strømpebukser og to par bukser.

Hun bruger kun uld om dagen, hvis hun skal ud - ellers koger hun simpelthen! Men vi bruger jo så også uld/bomuld....

Hun sover i uldnatdragter så ofte som muligt, men huns avler dem til så de bliver helt "stive" og det gør de faktisk skal vaskes efter 1-2 dage <_<

Hun har flere uldhjelme, men dem koger hun simpelthen også i... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Mies Uld garderobe lige blevet udvidet :loveshower - med 2 par uld strømpebukser og en masse bodyer fra JOHA - billeder af indkøbene kan ses i min mor tråd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige lidt service info :)

Der er uld på udsalg på denne side HER

Og en masse andet i øvrigt :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare lige lidt service info :)

Der er uld på udsalg på denne side HER

Og en masse andet i øvrigt :badgirl

Uh er så lykkelig over at have været til joha lagersalg! Har en masse af det, og gav hvad der svarer til 50 kr pr del :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh er så lykkelig over at have været til joha lagersalg! Har en masse af det, og gav hvad der svarer til 50 kr pr del :7himmel

SHHHH!!! Det vil vi ikke vide :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SHHHH!!! Det vil vi ikke vide :D

;) det er nu lækkert nok til at jeg kunne have fundet på at give meget mere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh er så lykkelig over at have været til joha lagersalg! Har en masse af det, og gav hvad der svarer til 50 kr pr del :7himmel

:ditto :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg langt om længe fået anskaffet mig noget uldtøj til lillemanden, men så er jeg kommet til at tænke lidt over noget...

Normalt når jeg køber/får nyt tøj til ham vasker jeg det jo for at få alt kemi ud af det inden han skal have det på. Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal gøre det samme med uld, for det har jo ikke for godt af at blive vasket. Vasker I andre nyt uldtøjet inden i giver jeres børn det på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg langt om længe fået anskaffet mig noget uldtøj til lillemanden, men så er jeg kommet til at tænke lidt over noget...

Normalt når jeg køber/får nyt tøj til ham vasker jeg det jo for at få alt kemi ud af det inden han skal have det på. Men jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal gøre det samme med uld, for det har jo ikke for godt af at blive vasket. Vasker I andre nyt uldtøjet inden i giver jeres børn det på?

Jeg gør :) Jeg tror dog ikke at det er nødvendigt. Jeg satsede og vaskede mørkeblå (næsten sorte) uldsokker sammen med råhvide bodyer, og der var INGEN afsmitning. Så jeg tror ikke, at der har været noget overskudsfarve. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må lige høre de damer. Det der med at man ikke behøver at vaske uld.. Jeg er begyndt at bruge det til Leah om natten fordi hun gylper rigtig meget og bliver derfor våf på nattøjet. og når det er bomuld bliver hun jo kold. Det funger rigtig godt, hun har bare en langærmet uldbody og et par alm strømpebukser på.

Men når der nu er gylp på vasker jeg de altså, synes det er liidt for ulæks ellers. Men kan jeg nøjes med at lufte det? Det vil jo unægtelig gøre det noget nemmere, for synes også det er frås når der kun er 3-4 body'er også selvom uld programmet kun tager 30 min...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må lige høre de damer. Det der med at man ikke behøver at vaske uld.. Jeg er begyndt at bruge det til Leah om natten fordi hun gylper rigtig meget og bliver derfor våf på nattøjet. og når det er bomuld bliver hun jo kold. Det funger rigtig godt, hun har bare en langærmet uldbody og et par alm strømpebukser på.

Men når der nu er gylp på vasker jeg de altså, synes det er liidt for ulæks ellers. Men kan jeg nøjes med at lufte det? Det vil jo unægtelig gøre det noget nemmere, for synes også det er frås når der kun er 3-4 body'er også selvom uld programmet kun tager 30 min...

Jeg ville vaske, hvis der er gylp på, men som nævnt tidligere, så kan du sagtens vaske andet tøj sammen med uldtøjet, det må bare ikke være alt for beskidt. Det gør jeg og det virker fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ogsaa vaske det og vasker gerne noget af mit eget sarte sammen med... Bare det ike smitter af,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg ikke helt sart ;)

Super man kan vaske det andet sarte tøj sammen med.. Jeg bruger bare ikke mit sarte tøj netop fordi hun gylper så meget som hun gør, vil ikke risikere at ødelægge det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER